سیمرغ اس ام اس

www.simorghsms.com

۲۵ مطلب در مهر ۱۳۹۴ ثبت شده است

تاریخچه پیامکی



پیام کوتاه
، پیامک یا (SMSیک سرویس ارسال پیام متنی در گوشی، فضای مجازی و سیستم های ارتباطات همراه می باشد که از پروتکل های ارتباطاتی استانداردی که امکان تبادل پیامک ها را بین خط های تلفنی یا گوشی های همراه ممکن می سازند استفاده می کند. این تکنولوژی در سال ۱۹۹۲ در گروه سما تلکام شرکت مخابراتی ودافون در انگلیس اختراع شد. نیل پاپ‌ورت یکی از مهندسین این شرکت که در ساخت این تکنولوژی مشارکت داشت در ۳ دسامبر ۱۹۹۲ اولین پیام کوتاه را فرستاد و سپس در اروپا رواج پیدا کرده و چند ماه طول کشید تا به امریکا رسید. حتی امرزه نیز ارسال پیام کوتاه در اروپا رواج بیشتری دارد. گرچه تحقیقات نشان داده است که در آمریکا نیز 37 درصد افرادی که تلفن همراه دارند در طول ماه دست کم یک پیام را ارسال یا دریافت کرده‌اند در حال حاضر ۸۳ درصد از کاربران انگلیسی و ۷۹ درصد از کاربران آلمانی تلفن همراه از سرویس پیام کوتاه استفاده می‌کنند. در سال ۲۰۱۱ حدود ۱۵۰ میلیارد پیام کوتاه فقط در بریتانیا ارسال شده است.

در آن زمان تلفن‌های همراه صفحه کلید نداشتند و برای نوشتن پیام کوتاه از کامپیوتر استفاده شد. این سیستم در واقع به عنوان یک پیجر اداری برای گزارش رفت‌وآمد مدیران شرکت‌ها به منشی و دبیرخانه طراحی شده بود اما به مرور زمان استفاده از آن گسترش یافت به طوری‌که تا بیست سال بعد نقشی محوری در نحوه برقراری ارتباط میان انسان‌ها پیدا کرد. همچنین پیش‌بینی شده‌است که تعداد پیام‌های ارسالی تا سال ۲۰۱۲ به ۳٫۷ تریلیون برسد. این رقم دو برابر تعداد پیام‌های کنونی است.

تاریخچه خدمات پیام کوتاه در جهان

در ابتدا امکان ارسال پیام کوتاه به سایر سرویس دهنده های موبایل امکان پذیر نبود و برای استفاده از اپراتورهای دیگر باید تنظیمات مربوط به آن را در گوشی تنظیم می کردند. این محدودیت تا سال 1999 ادامه داشت. اما از سال 2000 استفاده از پیام کوتاه افزایش یافت به طوری که در سال 2010، 1/6 تریلیون پیام کوتاه ارسال شد. که به طور میانگین 193000 پیامک در ثانیه می باشد.
حداکثر تعداد حروفی که در یک 
پیام کوتاه ارسالی جا دارد 160 حرف است که این تعداد در زیانهایی همچون فارسی یا چینی به 70 می‌رسد. دلیل اینکه شما نمی‌توانید پیغامی با ببش از 160 حرف بفرستید نیز آن است که برای شلوغ نشدن سیستم ارسال پیامها، مخترعان این روش، روی این تعداد حرف موافقت کردند تا تعداد بیشتر از آن ارسال نشود. اما باز هم ارسال تعداد حروف به سیستمی بستگی دارد که در کشور و یا منطقه نصب شده و توانایی ارسال پیام را دارد. در برخی از مناطق ممکن است یه صورت اتوماتیک به شما اجازه دهند تا بتوانید بیش از این حروف را هم در یک پیام بفرستید اما حد معمول آن 160 حرف است.
تحقیقی که سال 2004 انجام شد نشان داد که افرادی که تلفن همراه دارند تنها دو دسته هستند یا با تلفنشان صحبت می‌کنند و یا از دسته افرادی هستند که با 
ارسال پیام بسیار مانوس هستند. افرادی که به فرستادن پیام کوتاه علاقه دارند دو برابر پیغام می‌فرستند و تعداد زنگهایی که با تلفن همراهشان می‌زنند نصف افراد دیگر است.
از سوی دیگر برای مخابرات نیز ارسال 
پیامها از سراسر کشور بسیار بهتر از آن است که شبکه با افرادی که در حال صحبت با تلفنهای همراهشان هستند پر شود زیرا ارسال پیامهای کوتاه، جای زیادی از شبکه های مخابرات را نمی ‌گیرد.

خدمات پیام کوتاه در ایران

استفاده از خدمات پیام کوتاه در ایران برای نخستین بار در سال ۱۳۸۱ مورد بهره‌برداری قرار گرفت. از این سال به بعد استفاده از پیام کوتاه به‌ تدریج در بین کاربران ایرانی تلفن همراه فراگیر شد. در سال ۱۳۸۵، ۸ میلیارد پیام کوتاه در ایران مبادله شد. در این سال روزانه ۲۰ میلیون پیام کوتاه توسط کاربران تلفن همراه رد و بدل می‌گردید که این رقم در روزهای خاص و اعیاد مختلف بیشتر می‌شود.

 

اما اولین پیام کوتاه در شبکه تلفن همراه کشور، مردادماه سال ۱۳۸۱ توسط یک سیستم ایرانی وابسته به دانشگاه صنعتی شریف به صورت آزمایشی برای یک شماره تصادفی ارسال شد. اندکی بعد با خریداری تجهیزات فنی، خدمات ارسال پیام کوتاه در بهمن ماه همان سال به صورت رسمی بر روی شبکه تلفن همراه کشور راه اندازی شد.

سیمرغ اس ام اس ارائه دهنده خدمات مبتنی بر پیام کوتاه و پیام های تبلیغاتی و پیام صوتی در سراسر کشور با پایین ترین تعرفه وحرفه ای ترین پنل های کاربری و نمایندگی آماده خدمت رسانی می باشد. سامانه پیام کوتاه سیمرغ  دارای بانک شماره قدرتمند از کل کشور به تفکیک استان، شهر، کدپستی، جنسیت، رده سنی، همرا اول، ایرانسل، ارسال از روی نقشه، بانک مشاغل و... می باشد.

"با تبلیغات پیامکی بهتر دیده شوید"

باما تماس بگیرید

017-32229441

www.simorghsms.com

 

عناوین مرتبط

ارسال پیام کوتاه فقط 105 ریال

قدرت مند ترین سامانه پیامکی در کشور

نکته برای نوشتن متن عالی پیامک (sms)

تعیین اهدافی که با بازاریابی پیامکی به آن خواهیم رسید

خدمات نوین که سیمرغ اس ام اس ارائه میدهد

ویژگی یک سامانه پیامکی خوب

۳۰ مهر ۹۴ ، ۰۹:۲۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
گروه سیمرغ

پیام تسلیت تاسوعا و عاشورای حسینی


تاسوعا، آغاز عطشناک نهضت حسینی است و خط سرخ عاشورا با واژه های تاسوعا به حقیقت پیوست . . .

 

چون دید به نوک نی سرش را خورشید

بر خاک، تن مطهرش را خورشید

آرام ، حریر نور خود را گسترد

پوشاند برهنه پیکرش را خورشید

.....................................................................................

حسین ، کشته دیروز و رهبر روز است

قیام اوست ، که پیوسته نهضت آموز است

تمام زندگی او ، عقیده بود و جهاد

اگر چه مدت جنگ حسین ، یک روز است

.....................................................................................

آنان که به گوش دل شنیدند تو را

رفتند و به پای دل رسیدند تو را

آن کوردلان که بر دلت تیر زدند

دیدند تو را، ولی ندیدند تو را 

.....................................................................................

عشقی به حسین عشق زینب نشود / این عشق جدا ز شیعه یارب نشود 
در روز و شبی که من نگریم ز غمش / آن شام سحر و آن سحرم شب نشود 

.....................................................................................

باز شد ماه محرّم، کربلا را بنگرید / حجّ عاشورای خون، سعی و صفا را بنگرید 
وعده‏گاه وصل جانان، قبله‏گاه اهل دل / کوی هفتادودو قربانی، منا را بنگرید 

.....................................................................................

ای شده مجنون خدا السلام / شاهرگ خون خدا السلام 
ای شده سرشار دلم از غمت / باز محرم شد و دل محرمت 
هست نگاه نگران همه / سوی تو ای دسته گل فاطمه

.....................................................................................

باز محرم رسید، این من و گریههایم / رفع عطش میکند، فرات اشکهایم

باز محرم رسید، دلم چه ماتمزده / کسی میان این دل، خیمه ماتم زده

.....................................................................................

 سیمرغ اس ام اس تاسوعا و عاشورای حسینی به تمامی مسلمانان جهان تسلیت عرض مینماید.

 

عناوین مرتبط

 

۲۹ مهر ۹۴ ، ۰۹:۰۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
گروه سیمرغ

روش فراهم آوردن سرمایه موردنیاز برای کسب و کار



 موفقیت در امر کسب و کار در ابتدا پیشنهاد یک راه حل برای مشکلی که دیگران با آن سروکار دارند همراه می شود. البته با توجه به اینکه تنها داشتن ایده کافی نیست و پول به عنوان محرک اصلی نقش اصلی را در این میان ایفا می کند. البته راه حل های بسیاری برای جمع آوری سرمایه در این آشفته بازار وجود دارد. از جمله این موارد می توان به مثال هایی که در زیر آمورده شده اند اشاره کرد:

۱- نقش انکوباتورهادر کسب و کار

در بسیاری از شهرها شتاب دهنده ها و یا همان انکوباتورها به ارائه امور تبلیغات و پشتیبانی می پردازند در واقع آن ها در پاسخگویی به حقوق سهامداران به مدیریت اصول ابتدایی استارتاپ ها می پردازند. در واقع آن ها به پشتیبانی در یک فضای فیزیکی و یا اینترنتی می پردازند. پیوستن و استفاده از یک شتاب دهنده می توان به چند مورد همچون یک منبع مناسب برای تامین سرمایه و آموزش و یادگیری توسط آن ها و ... استفاده کرد. راه تشخیص این امر که آیا شتاب دهنده ای برای استفاده شما مناسب است یا خیر انجام امور مربوط به فروش در مناطق مختلف و یافتن بهترین حالت برای نیازهایی است که ممکن پیش آید.

۲-  کمک های مالی و مسابقات

در نگاه اول شاید جمله کمک مالی و یا شرکت در مسابقات چندان جالب به نظر نرسد ولی واقعیت این است که این کار به شما یک منبع مالی قابل اتکا را می دهد که به آن نیاز دارید. البته دسترسی پیدا کردن به این فرایند نیازمند کمی تحقیق و جست و جو با استفاده از منابع دولتی که برای پیدا کردن مساعدت های مالی در دسترس و یا فرصت های مالی که توسط 26 سازمان فدرال آماده شده آسان می شود .

۳-  سرمایه ای که به آن سرمایه مردمی می گویند

سرمایه های مردمی اغلب نادیده گرفته می شوند. رسانه های مالی همچون ایندیگوگو, فاندیبل, انجل لیستو.. همگی در زمینه ارائه خدمات مالی و مردمی می پردازند.

۴-  استفاده از وام های کوچک

استفاده از وام های کوچک شاید چندان جالب به نظر نرسد، شاید به نظر جذاب نباشد ولی بیش از ۶۵ % از کسب و کارهای کوچک از کارت های اعتباری برای تأمین نیاز مالی عملیات های خود استفاده می کنند.

۵-  فرشتگان و سرمایه گذاری های پر مخاطره

وجود جذابیت در برخی از پروژه ها سبب جذب افراد به آن می شود و افراد به صورت خودکار می خواهند در آن پول خود را خرج کنند.

در آخر باید گفت اگر دیدید که جمع کردن سرمایه برای راه اندازی کسب و کار مورد علاقه شما بسیار مشکل است تسلیم نشوید افراد بسیاری همچون بنیانگذار سایت  پاندورا هم دوندگی های بسیاری برای تأمین پول مورد نیاز خود انجام داد، تا امروز موفق به راه اندازی یک سایت غول آسای پخش موسیقی شود.

سیمرغ اس ام اس ارائه دهنده خدمات مبتنی بر پیام کوتاه و پیام های تبلیغاتی و پیام صوتی در سراسر کشور با پایین ترین تعرفه وحرفه ای ترین پنل های کاربری و نمایندگی آماده خدمت رسانی می باشد. سامانه پیام کوتاه سیمرغ  دارای بانک شماره قدرتمند از کل کشور به تفکیک استان، شهر، کدپستی، جنسیت، رده سنی، همرا اول، ایرانسل، بانک مشاغل و... می باشد.

"با تبلیغات پیامکی بهتر دیده شوید"

باما تماس بگیرید

017-32229441

www.simorghsms.com

 

عناوین مرتبط:

۲۸ مهر ۹۴ ، ۱۰:۰۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
گروه سیمرغ

تاثیرات رسانه های اجتماعی در بازاریابی



علت های مختلفی وجو دارد که نشانگر این موضوع می باشد که 
شبکه های اجتماعی اطلاعات بسیار اندکی در مورد تاثیر گسترده از کسب و کار شما ارائه می دهند. در واقع رسانه های جمعی همانطور که در بازاریابی تاثیر مثبت می گذارند می توانند تاثیر عکس بر این مسئله نیز بگذارند در واقع برخی از این عوامل عبارتند از:

تعداد اکثریت بازاریابان فقط به تعداد فالوورهای شبکه های اجتماعی نظارت دارند، اما نکته مهمی که بسیاری از مردم از آن چشم پوشی می‌کنند این است که اهداف اولیه گروه های رسانه اجتماعی باید تقویت ارتباط بیشتر و متقابل با مشتری و شناساندن نام تجاری­تان باشد.

  بسیاری از فعالیت ها و اشتراکاتی که مورد استفاده قرار می گیرد نه توسط خود افراد بلکه توسط روبوت ها صورت می گیرد.

هر نوع بازاریابی دارای هدفی هایی می باشد از جمله مشتریان مشخص و مورد هدف که ممکن است این اشتراکات از مشتریان هدف شما نیامده باشد.

 همواره در هرنوع بازاریابی افرادی مخالف و موافق وجود دارد و ممکن است برخی از اشتراکات اجتماعی از طرف افرادی باشند که در رابطه با نام تجاری شما منفی صحبت کنند. 

۱-  علاقه به جستجوی نام تجاری

مشتریان به جستجوی یک نام تجاری در رسانه های اجتماعی علاقه بیشتری نسبت به موتورهای جستجو دارند. این نشان می دهد که میزان جستجوی برند، معیار مهمی است. ابزارهای متفاوتی برای اندازه گیری میزان جستجوی نام تجاری وجود دارد که گوگل اینتاس و گوگل ترندس از سایر جست و جوگرها موثرتر هستند.

2-  پیشرفت بیشتر

مورد استفاده قراردادن برنامه های تخصیص به شما اطلاع می دهد که گروه رسانه های اجتماعی شما در مسیر درست حرکت می کند یا خیر؟ از جمله این برنامه ها Marketo یا Convertro می باشد.

۳-  احساسات پیرامون نام تجاری

استفاده از تبلیغات مناسب که سبب ایجاد حس مثبت در افراد شود زیرا احساس منفی می تواند بر روی نام تجاری شما تاثیر نامناسبی بگذارد. در این رابطه ابزارهایی همچون SocialMention و meltwater وجود دارد که می تواند به شما در اندازه‌گیری احساسات، درباره نام تجاری شما به صورت آنلاین کمک کند.

۴-  لینک های ورودی

یکی از عوامل تاثیر گذار در رتبه بندی گوگل و محبوبیت شما لینک های ورودی هستند. حجم لینک های وارد شده به سایت شما از عواملی هستند که میتوان پس از شناسایی آن ها علاقه افراد را به فعالیت های اجتماعی خود جلب کرده و از مزایای آن در آینده بهره مند شوید.

۵-  ‌klout و نمره آن

یکی از ابزارهایی که برای اندازه گیری تعامل در رسانه های اجتماعی به کار می رود کلوت می باشد. این ابزار به شما کمک می کند تا متوجه شوید آیا تلاش های شما در رسانه های اجتماعی نتیجه بخش بوده است یا خیر.

 

سیمرغ اس ام اس ارائه دهنده خدمات مبتنی بر پیام کوتاه و پیام های تبلیغاتی و پیام صوتی در سراسر کشور با پایین ترین تعرفه وحرفه ای ترین پنل های کاربری و نمایندگی آماده خدمت رسانی می باشد. سامانه پیام کوتاه سیمرغ  دارای بانک شماره قدرتمند از کل کشور به تفکیک استان، شهر، کدپستی، جنسیت، رده سنی، همرا اول، ایرانسل، بانک مشاغل و... می باشد.

"با تبلیغات پیامکی بهتر دیده شوید"

باما تماس بگیرید

017-32229441

www.simorghsms.com

 

عناوین مرتبط:

۲۷ مهر ۹۴ ، ۱۰:۰۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
گروه سیمرغ

راهکار شاد بودن در محیط کار


شاد بودن در انجام کار چندان مشکل نیست تنها با توجه به جزئیات میتوان شاد بود. میتوان از کوچکترین جزئیات شروع کرد به طور مثال فضای کاریمناسب یک میز کار مناسب که ساعت های زیادی از روز را در آن سپری می کنید یا یک میان وعده بسیار دلچسب, این موارد هرچند کوچک و جزئی هستند ولی تا حد بسیار زیادی می توانند سبب شوند تا روزهای خود را بسیار شاداب تر سپری کنید و از کسالت و یکنواخت بودن روزهای مختلف جلوگیری شود.

ترفندهای زیادی را میتوان به کار گرفت که در محیط کاری در شرایط شادی قرار بگیرید از این میان چندین راهکار انتخاب شده که در ذیل به شرح آنها می پردازیم.

1- زیباسازی و تزئین محیط کار

انجام کارهای جزئی مانند گذاشتن یک قاب عکس زیبا بر روی میز کار یا یک گلدان کوچک در روی میز و ... همه آن مواردی که سبب شادی شما می شود. لذت بردن از فضایی که در آن کار میکنید علاوه بر افزایش روحیه شاد در شما سبب انجام هرچه بهتر کارها می شود.

2- انجام پیاده روی

در طی یک روز حداقل 10 دقیقه را به انجام پیاده روی سریع اختصاص دهید. انجام این کار به سبب دریافت هوای تازه میزان جریان خون را در مغز افزایش می دهد و سبب شادی بیشتر و رفع کسالت و خواب آلودگی در بدن می شود.

3- نوشیدن 2 الی 3 لیتر آب در طول روز

نوشیدن به اندازه کافی آب در طی روز به خصوص 2 الی 3 لیتر سبب افزایش H2O موجود در آن از کسالت و خواب آلودگی جلوگیری می کند. لذا سعی کنید در طول روز چند لیتر آب نوشیده و همواره از غذاهایی استفاده کنید که کمی مرطوب باشند.

4- همواره به خود انرژی مثبت دهید

همواره سعی کنید از خود تعریف کنید این امر را به خود بقبولانید که شما فردی عالی در انجام کارهای خود هستید. این کار سبب افزایش اعتماد به نفس در شما خواهد شد.

5- استفاده از گلدان در محیط کار

استفاده از گیاهان و سبزینه ها سبب آرامش شما در محیط کاری میشود. به طور مثال می توانید از گل آلوئه ورا استفاده کنید که سبب جلوگیری از آفتاب سوختگی می شود و یا یک گلدان گل یاس که سبب آرامش اعصاب و فکر شما می شود.

6- استفاده از ظروف واقعی

استفاده از فنجان و یا بشقاب واقعی سبب می شود احساس راحتی بیشتری در محیط کاری خود داشته باشد. لذا می توانید استفاده از ظروف یکبار مصرف را کاهش دهید.

7- به تصاویر طنز و جالب نگاه کنید

مشاهده تصاویر خنده دار و طنز سبب افزایش آزاد شدن آندروفین موجود در مغز میشه و به نوعی سبب تقویت روحیه شما خواهد شد.

8- تعیین اهداف کوچک برای خود

در آغاز صبح لیست کوچکی از کارهایی که باید انجام دهید را آماده کنید تا از میزان دلهره خود در هنگام انجام کارها بکاهید.

9- لحظه‌ای استراحت کنید

لحظاتی که در هنگام انجام کار احساس می کنید دارای عدم تمرکز در انجام امور کاری خود هستید لحظه ای را استراحت کنید تا مجدد تمرکز خود را بدست آورید.

سیمرغ اس ام اس ارائه دهنده خدمات مبتنی بر پیام کوتاه و پیام های تبلیغاتی و پیام صوتی در سراسر کشور با پایین ترین تعرفه وحرفه ای ترین پنل های کاربری و نمایندگیآماده خدمت رسانی می باشد. سامانه پیام کوتاه سیمرغ دارای بانک شماره قدرتمند از کل کشور به تفکیک استان، شهر، کدپستی، جنسیت، رده سنی، همرا اول، ایرانسل،بانک مشاغل و... می باشد.

"با تبلیغات پیامکی بهتر دیده شوید"

باما تماس بگیرید

017-32229441

www.simorghsms.com

عناوین مرتبط

۲۶ مهر ۹۴ ، ۰۹:۵۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
گروه سیمرغ

نمایندگی سیمرغ اس ام اس در کرمانشاه

نماینده سیمرغ اس ام اس  میتواند از سامانه پیامکی مدیریتی با نام تجاری و یک دامنه اختصاصی ( مثلا www.Yoursite.com ) استفاده نموده و اقدام به فروش و بازاریابی نماید، در این شرایط هیچ نامی از شرکت سیمرغ اس ام اس برده نشده و نماینده می تواند به راحتی با نام و برند خود فعالیت نمایند .

سیمرغ اس ام اس بدلیل بانک شماره کل کشور به تفکیک استان، شهر، بانک مشاغل، کد پستی، ارسال از روی نقشه، جنسیت، رده سنی، همراه اول، ایرانسل و ...  در کل استان کرمانشاه، اسلام‌آباد غرب، ثلاث باباجانی، سرپل ذهاب، قصرشیرین، کرمانشاه، گیلان غرب، هرسین، روانسر، جوانرود، دالاهو، کنگاور، سنقر، صحنه و پاوه نمایندگی می پذیرد.

در هر شهری از استان کرمانشاه هستید می توانید نماینده سیمرغ اس ام اس شوید.

همین حالا ثبت نام کنید و نماینده ما باشید.

برای دریافت اطلاعات جامع نمایندگی اینجا را کلیک کنید.

سیمرغ اس ام اس ارائه دهنده خدمات مبتنی بر پیام کوتاه و پیام های تبلیغاتی در سراسر کشور با پایین ترین تعرفه وحرفه ای ترین پنل های کاربری و نمایندگی آماده خدمت رسانی می باشد. سامانه پیام کوتاه سیمرغ  دارای بانک شماره قدرتمند از کل کشور به تفکیک استان، شهر، کدپستی، جنسیت، رده سنی، همرا اول، ایرانسل، بانک مشاغل و... می باشد.

"با تبلیغات پیامکی بهتر دیده شوید"

باما تماس بگیرید

017-32229441

www.simorghsms.com

 

عناوین مرتبط:

۲۵ مهر ۹۴ ، ۰۹:۱۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
گروه سیمرغ

راهکار پیام کوتاه برای فروشگاه های زنجیره ای


فروشگاه های بزرگ ازجمله کاربرانی هستند که برای کسب و کار خود از ارسال انبوه پیامک استفاده میکنند.  حال میخواهیم به چند نمونه از کاربردهایارسال پیامک برای فروشگاه ها اشاره کنیم :

اعلام افتتاح شعب جدید در سطح شهر از طریق پیامک

اعلام  رسیدن اجناس جدید و متفاوت به فروشگاه

معرفی کالاهای فروشگاه به گروهی خاص

اطلاع رسانی تخفیف های فصلی و دوره ای برای کالاهای فروشگاه  

 اطلاع رسانی تخفیف اجناس خاص به یک محدوده خاص از طریق ارسال کدپستی

ارسال پیامک تشکر به  مشتریان فروشگاه پس از خرید

اطلاع رسانی در خصوص جشنواره های فصلی برای فروش و قرعه کشی به همراه جوایز

ایجاد گروه مخاطبین و باشگاه مشتریان با عضویت اشخاص در دفترچه تلفن سامانه پیام کوتاه

استفاده از منشی پیامکی در پنل کاربری سامانه پیام کوتاه بدین صورت که یک  منشی پیامکی می سازید و افرادمیتوانند با ارسال  عدد خاصی اطلاعات مورد نظر را دریافت نمایند ، مثلا با ارسال عدد 1 آدرس شعب شما در منطقه یک تهران  ارسال شود .

در حال حاضر اکثر فروشگاه ها ارسال انبوه پیامک انجام میدهند. اگر شما هنوز از پنل پیامکی  استفاده نکردید، با ثبت نام در سامانه پیامکی سیمرغ اس ام اس از امکانات و بازخورد آن بهره مند شوید.

 سیمرغ اس ام اس ارائه دهنده خدمات مبتنی بر پیام کوتاه و پیام های تبلیغاتی و پیام صوتی در سراسر کشور با پایین ترین تعرفه وحرفه ای ترین پنل های کاربری و نمایندگی آماده خدمت رسانی می باشد. سامانه پیام کوتاه سیمرغ  دارای بانک شماره قدرتمند از کل کشور به تفکیک استان، شهر، کدپستی، جنسیت، رده سنی، همرا اول، ایرانسل، بانک مشاغل و... می باشد.

"با تبلیغات پیامکی بهتر دیده شوید"

باما تماس بگیرید

017-32229441

www.simorghsms.com


عناوین مرتبط

۲۳ مهر ۹۴ ، ۱۱:۵۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
گروه سیمرغ

اثرات امواج وای فای ( Wifi )

امروزه افراد زیادی در اثر امواج الکترومغناطیسی دچار سردرد ، تهوع و دردهای دیگر میشوند.اما آیا این امراض ناشی از امواج الکترومغناطیسی میباشند ؟

در کشور انگلستان تقریبا ۵ درصد از جمعیت به تاثیرات منفی امواج الکترومغناطیس بر سلامتی افراد معتقدند. آلرژی به امواج رادیویی ساطع شده از دستگاه‌هایی مانند  تلفن همراه‌،تلویزیون و حتی لامپ‌های روشنایی بر روی انسان اثر میگذارند.

افرادی که از EHS رنج می‌برند معتقدند تابش در این سطح پایین هم می‌تواند مضر باشد. این افراد علائمی مانند سردرد، بی حالی، حالت تهوع، سختی در نفس کشیدن و حتی فلج شدن را گزارش کرده‌اند. آن‌ها همچنین بیم آن را دارند که این تشعشعات ممکن است موجب سرطان، بیماری‌های خودایمنی و اختلالات عصبی در بلند مدت شود.

در سال‌های اخیر، با پیشرفت ارتباطات، ترس از خطرناک بودن امواج الکترومغناطیسی ناشی از موبایل‌ها و امواج وای فای هم شدت یافته است. اما راهی برای فرار ازاین امواج وجود ندارد.

تحقیقی در سال ۲۰۱۰ نشان داد که سیگنال‌های وای فای فعالیت مغزی را در زنان جوانی که طی آزمایشی سعی در تکرار یک سری اعداد که برای آن‌ها خوانده می‌شد را داشتند، به شدت کاهش می‌داد.

حساسیت برای سلامت کودکان به اندازه‌ای است که پارلمان اروپا درخواست محدودیت استفاده از وای فای در مدارس و همچنین محدودیت استفاده از موبایل توسط کودکان را دارد.

برخی پزشکان هم از این بیماری ابراز نگرانی می‌کنند. دکتر اندرو ترسیدر پزشک خانوادگی در سامِرسِت انگلستان بیماران زیادی را دیده که از علائمEHS شکایت می‌کنند. او عقیده دارد حساسیت الکترومغناطیسی یک بیماری جدی است. او همچنین می‌گوید:

ما دقیقاً نمی‌دانیم این بیماری چگونه اتفاق می‌افتد، اما با توجه به حساسیت سلول‌های بدن به دیگر انواع موج‌های دارای انرژی مانند امواج صوتی و نور، این‌که سلول‌ها به دیگر فرکانس‌ها (مانند امواج رادیویی) حساس نباشند عجیب خواهد بود. امیدوارم در آینده‌ای نزدیک، سرویس سلامت همگانی انگلستان (NHS) در تصمیم خود تجدید نظر کرده و این بیماری را جدی بگیرد.”

هرچند بعضی کارشناسان به این داستان‌ها مشکوک هستند. پروفسور مالکوم اسپرین مدیر بخش فیزیک پزشکی بنیاد سلطنتی برکشایر می‌گوید:

هیچ‌گونه شواهدی مبنی بر ارتباط میان امواج وای فای یا سیگنال‌های موبایل با بیماری وجود ندارد. سطح تشعشع از این دستگاه‌ها بسیار پایین است؛ به حدی که در اکثر موارد اصلاً قابل تشخیص نیست. شدت تابش امواج وای فای صدهزار بار کمتر از یک اجاق مایکروویو خانگی است. اگر حساسیت به امواج الکترومغناطیسی واقعی بود، باید هنگامی که اولین بار در یک قرن پیش معرفی شدند با آن‌ روبرو می‌شدیم. به نظر من علائم این بیماری می‌توانند ناشی از نگرانی مردم درباره‌ی تکنولوژی باشند، نه خود تکنولوژی.”

اما افرادی که خود را مبتلا به EHS می‌دانند می‌گویند ناراحتی‌شان خیلی واقعی است.

 نظر شما چیست؟ آیا باوجود تمامی شواهد علمی واقعاً چنین بیماری‌ای وجود دارد؟ یا این بیماری ساخته و پرداخته‌ی ذهن افرادی است که از تکنولوژیوحشت دارند؟

سیمرغ اس ام اس ارائه دهنده خدمات مبتنی بر پیام کوتاه و پیام های تبلیغاتی و پیام صوتی در سراسر کشور با پایین ترین تعرفه وحرفه ای ترین پنل های کاربری و نمایندگی آماده خدمت رسانی می باشد. سامانه پیام کوتاه سیمرغ  دارای بانک شماره قدرتمند از کل کشور به تفکیک استان، شهر، کدپستی، جنسیت، رده سنی، همرا اول، ایرانسل، بانک مشاغل و... می باشد.

"با تبلیغات پیامکی بهتر دیده شوید"

باما تماس بگیرید

017-32229441

www.simorghsms.com

 

عناوین مرتبط

۲۲ مهر ۹۴ ، ۱۰:۱۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
گروه سیمرغ

پیام تسلیت محرم

 

ای وجودت عشق را معنای حسین ،عالمی یک قطره تو دریا حسین ،فرا رسیدن ماه محرم را به تمامی مسلمانان جهان تسلیت عرض می نماییم.

 

کوچه کوچه دلم پر از غوغاست / هر طرف خیمه عزا برپاست

قدسیان سوگوار و محزونند / همه هستى سیه پوش عزاست

ماه خون و خروش و ماتم شد / ماه خون خدا محرم شد

.......................................................................................................

ماکه روز شب بسوزیم و گدازیم / دل فقط به عشق مولامون مى بازیم

اگه از دنیا بریم بشیم بهشتى / تو بهشت بازم حسینیه مى سازیم . .

.......................................................................................................

                              با بوی محرم الحرام تو حسین   /   ایام عزا و غصه آغاز شود

                              نازم آن آموزگاری را که در یک نصف روز  /    دانش‌آموزان عالم را همه دانا کند

         ابتدا قانون آزادی نویسد بر زمین  /  بعد از آن با خون هفتاد و دو تن امضا کند

.......................................................................................................

باز محرم رسید، ماه عزای حسین
سینه‌ی ما می‌شود، کرب و بلای حسین
کاش که ترکم شود غفلت و جرم و گناه
تا که بگیرم صفا، من ز صفای حسین

.......................................................................................................

همواره تجّسم قیام است حسین (ع)
در سینة عاشقان ، پیام است حسین (ع)
در دفتر شعر ما ، ردیف است هنوز
دل چسب‌ترین شعر کلام است حسین (ع)

.......................................................................................................

صدای پای محرم به گوش می آید

بگیر دست مرا به حق ماه عزات

بیا و روی مرا بر زمین مزن ارباب

مرا چهل شب دیگر رسان به کرب بلا

.......................................................................................................

 

عناوین مرتبط

۲۱ مهر ۹۴ ، ۱۲:۰۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
گروه سیمرغ

موفقیت در بازاریابی مجدد

در زمان اتمام بازاریابی  باید بازاریابی مجدد را شروع کنید.این نوع بازاریابی ، مشتریانی که از قبل نسبت به محصولات شما اظهار علاقه کردند مورد هدف قرارمیدهد. بازاریابی مجدد، این فرصت را برای شما فراهم میکند که محصولات خود را توسعه دهید و به فروش برسانید و در کنار آن از قدرت ایجاد آگاهی از برند در مخاطبین شما برخوردار می باشد.

 ما در این مطلب به معرفی مراحل اولیه بازاریابی مجدد میپردازیم:

تهیه سابقه و پیشینه ای از تعاملات خود با مشتری

 همه تعاملات با مشتریان خود  را جمع آوری کنید ،در زمان تماس مجدد با مشتریان، این اطلاعات به شما کمک میکند تا به شناخت بهتر بازار و نیازهای مشتریان برسید و تغییرات لازم را در محصولات و عملکرد خود ایفا کنید.

 پیگیری عملکرد تیم

 شما باید روش های اثرگذار در ارتباط با مشتریان را بررسی کرده و  روش تیم خود را در ارتباطات با مشتریان پیگیری کنید . از آنها بخواهید در تماس های مجدد خود از  تکنیک های بررسی شده توسط شما استفاده  نمایند.

گسترش  پایگاه اطلاعات مشتریان

این کار روش های ممکن برای برقراری ارتباط مجدد با مشتریان را افزایش می دهد. از این طریق شما هر بار با ایجاد تغییری در کمپین خود امکان دسترسی مجدد به مشتریان خود از طرق مختلف را خواهید داشت و در نتیجه هزینه های بازاریابی خود برای بدست آوردن مشتریان جدید را کاهش می دهید.

 کاهش زمان انتظار

مشتریان در بازار از گزینه های زیادی برخوردار هستند پس در صورتیکه برند شما را فراموش کنند به  دنبال دیگر گزینه ها میروند. بنابراین شما باید فاصله زمانی کوتاهی بین دو  بازاریابی قاردهید تا مشتری محصول و برند شما را از یاد نبرد.

 انتخاب درست کانال های ارتباطی

اگر برای کمپین بازاریابی خود از شبکه های اجتماعی بهره برده اید، برای بازاریابی مجدد به منظور افزایش نرخ تبدیل خود و دسترسی بیشتر تفاوتی در کانال مورد استفاده خود ایجاد کنید.

از بازاریابی موبایلی استفاده کنید

پس از انجام 5 مرحله بالا، اکنون زمان هدف گیری مجدد مخاطبین می باشد. برای این کار کمپین خود را با یک تماس با مخاطب شروع نکنید، بلکه  در ابتدا با ارسال پیامک به آنها ،تفاوت های ایجاد شده در محصول یا حتی محصولات جدید را به اطلاع وی برسانید.

بازاریابی با موبایل روشی به نسبت جدید برای هدف گیری مجدد مخاطبین قبلی و ایجاد تعامل با آنها می باشد. در این روش تشخیص مخاطبین نامرتبط و اشتباه نیز ممکن می شود و موجب اثر بخشی بیشتر فعالیت بازاریابی مجدد شما می باشد.

سیمرغ اس ام اس ارائه دهنده خدمات مبتنی بر پیام کوتاه و پیام های تبلیغاتی و پیام صوتی در سراسر کشور با پایین ترین تعرفه وحرفه ای ترین پنل های کاربری و نمایندگی آماده خدمت رسانی می باشد. سامانه پیام کوتاه سیمرغ  دارای بانک شماره قدرتمند از کل کشور به تفکیک استان، شهر، کدپستی، جنسیت، رده سنی، همرا اول، ایرانسل، بانک مشاغل و... می باشد.

"با تبلیغات پیامکی بهتر دیده شوید"

باما تماس بگیرید

017-32229441

www.simorghsms.com

 

 

عناوین مرتبط

بازاریابی پیامکی

چرا سیمرغ اس ام اس؟

برخی از مشتریان سیمرغ اس ام اس

مدیریت ارتباط با مشتری CRM

برخی از مشتریان سیمرغ اس ام اس

دانستنی های بازاریابی در شبکه های اجتماعی

۲۰ مهر ۹۴ ، ۰۹:۴۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
گروه سیمرغ