سیمرغ اس ام اس

www.simorghsms.com

۱۴ مطلب در فروردين ۱۳۹۵ ثبت شده است

کنسرت بزرگ شهرام شکوهی برای اولین بار در گرگان


بار دیگر گروه شرکت های سیمرغ حامی ویژه فعالیت های فرهنگی در گرگان شد.

گروه سیمرغ با ارسال پیام کوتاه، پیام صوتی، طراحی و چاپ استند های تبلیغاتی، این کنسرت با شکوه را به اطلاع مردم هنردوست استان گلستان می رساند.

پنجشنبه دوم اردیبهشت در دو سانس 18 و 20

مکان برگزاری: تالار فخرالدین اسعد گرگانی

خرید بلیط: www.iranconcert.com

روابط عمومی: 09117525250

۳۱ فروردين ۹۵ ، ۱۰:۲۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
گروه سیمرغ

برقراری ارتباط با مشتریان و ارباب رجوع


درصورت تمایل به 
برقراری ارتباط با مشتریان و ارباب رجوع و حفظ و جذب فعالیت خود موارد ذیر را در نظر داشته باشید:

قدم اول : شناسایی نیازهای خود برای اینکار

انرژی داشته باشید و آن را حفظ کنید.

نتیجه‌گیری و پی‌گیری.

قدم دوم شناسائی نیازهای مشتریان

نیازهای پایه را شناسائی کنید.

به زمانبندی‌ها دقت کنید.

یک قدم از مشتریان خود جلوتر باشید.

خود را علاقمند و متوجه نشان دهید.

شنوائی صحیح را تمرین کنید.

Feedback دریافت کنید.

نتیجه‌گیری و پی‌گیری.

قدم سوم : برطرف کردن نیازهای مشتریان خود

مشخصات خدماتی که شما ارائه می‌دهید چیست؟

نیازهای اولیه را برطرف کنید.

وظایف پشتیبانی(Back-up)  مهم را انجام دهید.

پیام‌های شفاف بفرستید.

حرف درست را بزنید.

خواص عالیه شرکت خود را مطرح کنید.

در رقابت عصر کامپیوتر سهیم باشید.

برای موارد غیرمنتظره آمادگی داشته باشید.

نتیجه ‌گیری.

قدم چهارم از برگشت مشتریان خود اطمینان حاصل نمائید

برخورد مؤثر با شکایات مشتریان.

بدست آوردن رأی مشتریان سرسخت.

برداشتن قدم فراتر بعدی در سرویس.

نتیجه گیری

 

سیمرغ اس ام اس ارائه دهنده خدمات مبتنی بر پیام کوتاه و پیام های تبلیغاتی و پیام صوتی در سراسر کشور با پایین ترین تعرفه وحرفه ای ترین پنل های کاربری و نمایندگی آماده خدمت رسانی می باشد. سامانه پیام کوتاه سیمرغ  دارای بانک شماره قدرتمند از کل کشور به تفکیک استان، شهر، کدپستی، جنسیت، رده سنی، همرا اول، ایرانسل، بانک مشاغل و... می باشد.

"با تبلیغات پیامکی بهتر دیده شوید"

باما تماس بگیرید

017-32229441

www.simorghsms.com

برای دریافت فایل آموزشی بصورت فیلم به آدرس زیر مراجعه فرمایید

http://www.aparat.com/simorghsms

 

عناوین مرتبط:

شیوه جذب مشتریان پیامکی و ثبات وفاداری آنها

خواسته مشتریان در خبرنامه پیامکی

ارزش نهادن به مشتری با پیام کوتاه

راهکارهای مشتری مداری با پیامک

جذب مشتری با پیامک تبلیغاتی

پیدا کردن بهترین مشتری از بین مشتریان با پیام کوتاه

۳۰ فروردين ۹۵ ، ۱۰:۰۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
گروه سیمرغ

ارائه پشتیبانی مشتریان

خواسته ی هر کارشناس پشتیبانی ارائه بهترین پشتیبانی و خدمات مناسب و درنهایت رضایت‌مندی مشتری است. پشتیبان مشتری بودن درواقع یک مبارزه است. بدون بردن مبارزات کوچک نمی‌توانید کل جنگ را برد. باید کارهایی انجام دهید تا مشتری در درازمدت از خدمات شما لذت ببرد ومطمئن شوید که مشتریان دغدغه ندارند و ناامید نشده‌اند که این خود باعث حفظ مشتری و در طولانی‌مدت شاهد رشد فعالیت خودتان می شود.

مواردی که در زیر ذکر شده است بدلیل غفلت مسئولین پشتیبانی و درک نکردن الویت درخواست‌ها دغدغه مشتری را افزایش میدهد. باکمی تمرین شما می‌توانید این چالش را حل کنید.
 

شش نکته ذیل به شما کمک خواهد کرد که چالش‌ها و دغدغه‌ها را کاهش دهید.

1. اگر نمی‌توانید کاری را انجام دهید، قول آنرا ندهید.
اگر کسی از شما درخواست ماژولی را کرد که در آینده ارائه خواهد شد و در دسترس نیست به آنها به‌صراحت" نه" بگویید و هیچ حالتی از"بله" را بکار نبرید. واقعیت این است که یکی از بزرگ‌ترین دغدغه‌های و ناراحتی مشتریان وعده‌های عمل نشده است
.
اگر قولی دادید و به آن عمل نکردید، اعتماد مشتری به‌تدریج از بین رفته و سابقه شما به‌عنوان یک فرد راست‌گو خدشه‌دار می‌گردد. بااینکه سخت است که مشتریان را راضی نگه‌دارید ولی باید نه گفتن را در برخی از موارد یاد بگیرید  و قولی ندهید که نتوانید به آن عمل کنید و مشتری را ناامید کنید
.

2. بررسی لازم را انجام دهید و خدمات را بر اساس نیاز ارائه دهید.
قبل از پاسخ به سؤالات مشتری او را بررسی کنید، بشناسید و از کار او آگاه شوید. این قانون ساده سرعت عکس‌العمل شما و حالت پاسخگویی و مواردی را که باید در پاسخ شامل شود تعیین می‌کند. با در دست داشتن تمامی اطلاعات لازم روال کار شما ده برابر ساده‌تر خواهد شد

مشتریان از هم دیگر متفاوت هستند. دانستن اینکه دقیقاً با چه کسی سروکار دارید بسیار مهم است. با بررسی کردن مشتری متوجه خواهید شد که سطح ارتباطی او با شما درگذشته چه بوده است. پس وقتی روی مشتری شناخت دارید اگر اشکالی پیش آمد می‌توانید چالش را راحت‌تر حل کنید
.

3. اول ارتباط بگیرید و سپس مشکل را حل کنید.
برای نتیجه بهتر به مشتری اطلاع‌رسانی کنید که بر روی مشکل او کار می‌کنید. این مهم‌تر از حل کردن  به‌سرعت مشکل است

برخی از مشکلات نیاز به زمان دارد تا حل شود و لازم نیست شما خود را برای حل آن به آب‌وآتش بزنید. در همان حال مشتری اگر قرار باشد مدت‌های خیلی طولانی صبر کند او حساس می‌شود و شاید از شما دلخور شود. اگر از شما برای مدت زیادی خبری نشود مشتری گمان خواهد کرد که به او اهمیت نمی‌دهید یا او را از یاد برده‌اید. در این حالت ممکن است از آنها ایمیل‌ها و پیام‌های عصبانی دریافت کنید درحالی‌که تمام تلاش خود را کرده‌اید

پس هرازگاهی اطلاعات آنها را بروز کنید و تماس را حفظ کنید. با این کار به آنها اطمینان داده‌اید که شما حداکثر تلاش خود را برای حل مسئله آنان می‌کنید. اطمینان دهی به مشتری فقط  چند دقیقه وقت شمارا می‌گیرد و ممکن است همین ایمیل یا تلفن کوتاه در درازمدت مشتری را برای شما حفظ  کند
.

4. بخوان و دوباره بخوان و الویت بندی کن
مشتری شما ممکن است از یک مسئله کوچک به سطوح بیاید و عصبانی شود. وقتی‌که او با 
پشتیبانی تماس می‌گیرد احتمال دارد وی تمام مشکلاتی را که تابه‌حال با محصول و خود شما داشته بازگو کند. مسئولیت شما این است که مشکل اصلی را پیدا کنید و کار را درست انجام دهید تا مشتریان از پشتیبانی شما ناامید نشوند.
برای مثال ممکن است مشتری طرز گفتار شمارا در مورد قیمت محصول در زمان امضا قرارداد درست نفهمیده باشد و بعداً باید بیش از آنچه که محاسبه کرده بود هزینه کند. آنوقت به پشتیبانی یک ایمیل عصبانی میزند و به شما میگوید که سر قول خود نبوده اید، محصول ایراد دارد و میخواهد از استفاده از خدمات شما امتناع ورزد

روش درست حل کردن مسئله ممکن است تخفیف دادن به وی یا برگشت هزینه پشتیبانی کامل و فوری باشد. همیشه سعی بر این داشته باشید که مقصر واقع نشوید. واضح بیان کردن اطلاعات مورد نیاز مشتری (مانند قیمت گذاری و نوع محصول) و یا برطرف کردن ایراد های محصول نیز مهم است ولی حل کردن مشکل اصلی مشتری مهم ترین کار میباشد
.

5. ارجاع مشتری به مقام بالاتر
گاهی شما با یک تیکت اولویت بالا برخورد میکنید ولی در همان لحظه قادر به انجام کار نیستید. شاید شما در مقامی نباشید که بتوانید تیم یا شرکت را وادار به تغییری خاص کنید. در همین لحظه مشتری شما عصبانی است و منتظر یک راه حل فوری میباشد
.
در چنین وضعیتی انجام فوری مسئله و فوریت آن بر عهده شما میباشد و باید سریعآ مورد را به کسی ارجاع دهید تا فورآ انرا حل کند. اگر حس کردید که مشکل به اندازه ای مهم است که باعث ناراحتی و از دست رفتن مشتری می شود آنرا به مقامی بالاتر ارجاع دهید
.

6. گوشی را بردارید.
در مرحله اول قبول کنید که مشتریان در سطح شما بر روی محصول یا کار شما تخصص ندارند. این مسئله برای شما حل شده است. برای مشتری این یک راز و پیچیدگی بشمار میرود. اگر مبحث کاری قرار است طولانی شود، یک قرار ملاقات یا تماس رو در رو اینترنتی را با وی بگذارید. شاید یک ایمیل یا پیام کافی نباشد

تماس تلفنی راه خوبی است که حجم زیادی از مسئله را به سرعت حل کنید. اما مشتریان خوشحال میشوند اگر شما با آنها 
تماس بگیرید و به آنها روند کار را نشان دهید یا کار را قدم به قدم توضیح دهید.

این موارد رازهای داشتن ارتباط طولانی‌مدت با مشتریان است. باید اطمینان حاصل کنید که سطح نگرانی و دغدغه آنها به پایین‌ترین سطح ممکن برسد و در این سطح باقی بماند.

 

سیمرغ اس ام اس ارائه دهنده خدمات مبتنی بر پیام کوتاه و پیام های تبلیغاتی و پیام صوتی در سراسر کشور با پایین ترین تعرفه وحرفه ای ترین پنل های کاربری و نمایندگی آماده خدمت رسانی می باشد. سامانه پیام کوتاه سیمرغ  دارای بانک شماره قدرتمند از کل کشور به تفکیک استان، شهر، کدپستی، جنسیت، رده سنی، همرا اول، ایرانسل، بانک مشاغل و... می باشد.

"با تبلیغات پیامکی بهتر دیده شوید"

باما تماس بگیرید

017-32229441

www.simorghsms.com

برای دریافت فایل آموزشی بصورت فیلم به آدرس زیر مراجعه فرمایید

http://www.aparat.com/simorghsms

 

عناوین مرتبط:

شیوه جذب مشتریان پیامکی و ثبات وفاداری آنها

کسب و کار و بازاریابی پیامکی

خواسته مشتریان در خبرنامه پیامکی

ارزش نهادن به مشتری با پیام کوتاه

راهکارهای مشتری مداری با پیامک

جذب مشتری با پیامک تبلیغاتی

۲۹ فروردين ۹۵ ، ۱۰:۰۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
گروه سیمرغ

Points of smsmarketing



همه کسانیکه از 
بازاریابی و تبلیغ پیامکی استفاده می کنندمی خواهند با توجه به هزینه و زمانی که برای انجام این کار صرف می کنند به نتیجه مطلوب برسند. در نیتجه باید تمامی اصول و قوانین ارسال پیامک را رعایت کنند. اصولی که در عین سادگی بسیار مهم و کلیدی هستند و رعایت آنها در این نوع بازاریابی و تبلیغ، تضمین کننده ی نتیجه ی مطلوب و ماندگار و عدم رعایت آنها، نتیجه ای جز ناکامی و اتلاف وقت و پول و انرژی نخواهد داشت.

البته اینکه بازاریابی پیامکی برای شما مناسب است یا نه بستگی به خودتان با بررسی و تحقیق و بر اساس تجربیات خودتان یا دیگران یا بستگی به نظر کارشناسانه ی یک متخصص کارآمد بازاریابی و فروش دارد. بهره مندی از تجربیات و نظرات یک کارشناس کارکشته همانند مراجعه به پزشک برای درمان بیماری و اختلال خاص است. این پزشک متخصص بر اساس تشخیص نوع اختلال و بیماری، داروی خاصی را بر اساس زمان بندی مشخصی برای شما تجویز میکند.

نکاتی که در ادامه میخوانید توصیه های کارشناسانه، مؤثر، قطعی و مطمئنی هستند برای اینکه از هزینه ای که برای بازاریابی و تبلیغات پیامکی صرف میکنید و زحمتی که در این راه میکشید، نتیجه بگیرید. به بخش هایی از نکات اصلی بازاریابی پیامکی که در ذیل به آن اشاره شده دقت کنید:

اصل شماره ۱: قبل از اینکه اقدام به ارسال پیامک کنید، اول باید بطور واضح و دقیق و مشخص تعیین کنید که قرار است پیامک ها را دقیقاً به چه مخاطبان و مشتریانی ارسال کنید. تعیین این مشتریان یعنی اینکه شما دارید بازارِ هدف و مشتریانی که به احتمال زیاد از شما خرید خواهند کرد مشخص میکنید. در غیر این صورت، پیامک ها به دست کسانی میرسد که نه علاقه ای به محصول شما دارند و نه محصول شما مورد نیاز و مرتبط با کسب و کار آنهاست.

اصل شماره ۲: توجه داشته باشید که محصولی که قصد تبلیغ آن را دارید مخاطب عام دارد یا خاص؛ آیا محصول تان به درد قشر و گروه خاصی از مردم میخورد؟ آیا تفکیک جنسیتی در مورد محصول شما مطرح است؟ یا به عبارت دیگر آیا مخصوصِ آقایان است، یا بانوان یا هر دو گروه؟ شک نکنید که بدونِ تعیین عام یا خاص بودن مخاطب پیامک، فقط پول و وقت تان را تلف کرده اید و نمیتوانید آن نتیجه ای را که میخواهید بدست آورید.

اصل شماره 3: اگر به دنبال نتیجه ی مطلوب هستید باید در فواصل زمانی معین و به دفعات مشخصی پیامک ارسال کنید. برای این منظور حتماً بایستی در فاصله ی زمانیِ هر ۳ تا ۴ ماه، حداقل ۵ بار و حداکثر ۷ بار به شماره هایی که از قبل مشخص کرده اید پیامک بفرستید. این بازه ی زمانی و این تعداد پیامک بسیار مهم است، چون درست مانند دارویی که فقط در بازه های زمانی معین و به مقدارِ توصیه شده میتواند بیماری شما را درمان کند، در مورد این شیوه ی بازاریابی و تبلیغ نیز رعایت این دستورالعمل ها الزامی و کلیدی است.

اصل شماره 4: نکته ی جالب توجه اینکه پس از تحقیقات جامع و گسترده به این نتیجه رسیدیم که بیش از ۹۰ درصد از پیامک های ارسالی شما بطور کامل توسط گیرنده ی آن (مشتری) خوانده میشوند، حدود ۵درصد بخش عمده ای از متن پیامک ها را میخوانند و تنها ۵ درصد از مخاطب ها پیامک ها را نخوانده حذف میکنند. این خبرخوبی است که بدانید از هر ۱۰۰ نفری که پیامکِ محصول شما دریافت میکنند، دست کم ۹۰ نفرشان آن را خوانده و از محصول شما باخبر شده و آن را شناخته اند.

اصل شماره 5: سعی کنید هر جا امکان پذیر بود در متن خود از علائم خاصی از دستور زبان فارسی، مثل علامت ؟، !، * و مانند آن استفاده کنید. این علائم توجه مخاطب را بیشتر جلب میکنند و برایش جذاب تر هستند. توجه به این جزئیاتِ به ظاهر پیش پا افتاده اما مهم وکلیدی، میتواند سرنوشت متفاوتی را برای پیامک های شما رقم بزنند.

اصل شماره 6: نکته ی حیاتی و مهم: اگر قصد دارید فقط یکبار از طریق پیامک جذب مشتری کنید توصیه میکنیم با این اشتباه، وقت و هزینه ی خود را تلف نکنید، زیرا نتیجه ای برای شما نخواهد داشت. پیامک یک روزه و محدود مثل این است که مغازه ای را فقط یک روز در خیابان یا محله ای دایر کنید. بدون شک نمیتوانید بازار مطلوب و مشتریان همیشگی و وفاداری داشته باشید. در این روش، موفقیت نصیب کسی میشود که با اصول بازاریابی پیامکی به خوبی آشنا باشد و بر اساس آن برنامه ریزی و عمل کند، نه اینکه مقطعی و حساب نشده پیامکی را با صرف هزینه ی قابل توجهی به عده ای ارسال کند که بدون شک نتیجه ای در پی نخواهد داشت.

اصل شماره 7: به این نکته ی مهم توجه داشته باشید این نتایج ایده آل در شرایطی بدست می آیند که شما با اصول و مهارت های روانشناسیِ فروش موفق و تأثیرگذاری بر مشتری و ترغیب و هدایت او به خرید محصول آشنایی کامل داشته باشید و بتوانید در این مسیر قدرتمند ، با نفوذ و مطمئن عمل کنید.

 

سیمرغ اس ام اس ارائه دهنده خدمات مبتنی بر پیام کوتاه و پیام های تبلیغاتی و پیام صوتی در سراسر کشور با پایین ترین تعرفه وحرفه ای ترین پنل های کاربری و نمایندگی آماده خدمت رسانی می باشد. سامانه پیام کوتاه سیمرغ  دارای بانک شماره قدرتمند از کل کشور به تفکیک استان، شهر، کدپستی، جنسیت، رده سنی، همرا اول، ایرانسل، بانک مشاغل و... می باشد.

"با تبلیغات پیامکی بهتر دیده شوید"

باما تماس بگیرید

017-32229441

www.simorghsms.com

برای دریافت فایل آموزشی بصورت فیلم به آدرس زیر مراجعه فرمایید

http://www.aparat.com/simorghsms

 

عناوین مرتبط:

شیوه جذب مشتریان پیامکی و ثبات وفاداری آنها

ارزش نهادن به مشتری با پیام کوتاه

طراحی متن پیامک تبلیغاتی

قوانین ارسال پیامک

بازاریابی پیامکی

رموز بازاریابی پیامکی

۲۸ فروردين ۹۵ ، ۱۰:۴۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
گروه سیمرغ

شما هم به نوموفوبیا مبتلا هستید؟



نوموفوبیا
 
 (Nomophobia)، مخفف عبارت  No Mobile Phobia به فردی گفته می شود که به بیماری فوبیا مبتلاست و در صورت دور بودن از گوشی موبایل، اضطراب و نگرانی شدید را تجربه می‌کند. اصطلاح فوبیا ترس‌ و اضطراب غیرطبیعی ناشی از قرار گرفتن در شرایط و موقعیت‌های خاص را شامل می‌شود.اصطلاح Nomophobia برای نخستین بار توسط محققان انگلیسی و از سال ۲۰۱۰ رواج پیدا کرد.

میزان استرس دور بودن از موبایل، باتوجه به شرایط می‌تواند بسیار متفاوت باشد،‌ اما شواهد نشان می دهد که شدت آن می‌تواند با استرس ناشی از رفتن به مطب دندانپزشک یا حتی استرس ناشی از دغدغه‌های مرتبط با ازدواج برابری کند!

شکل گیری نوموفوبیا در افراد مختلف دلایل متفاوتی دارد، برخی ازین دلایل در زیر آمده است:

 برخی از انسانها، احساس می‌کنند که با نبودن موبایل، نمی‌توانند با دیگران صحبت کنند. اگر در خیابان بمانند، اگر گم شوند، اگر برنامه‌هایشان تغییر کند، نمی‌توانند آن را به نزدیکان و دوستان خود اطلاع دهند.

برخی دیگر، معتقدند که Connectedness و وصل بودن به جهان، یکی از نیازهای ماست و کسی که موبایلش در دستش نیست یا خاموش شده است، اتصال خود را با دنیا از دست داده است و در مدتی که موبایل، همراهش نیست در انزوا به سر می‌برد.

بعضی دیگر، موبایل را برای جستجو در اینترنت و دسترسی به سایت‌ها و کسب اطلاعات آب و هوا و چیزهایی از این دست می‌دانند. آنها با دوری از موبایل، احساس می‌کنند گنجینه اطلاعات خود را از دست داده‌اند.

برای برخی دیگر هم، موبایل وسیله‌ی چندکاره‌ای است که وظیفه‌ی ضبط صدا و ثبت تصاویر، تا نوشتن یادداشت و ماشین حساب و چراغ قوه و ده‌ها کارکرد دیگر را بر عهده دارد. نبودن موبایل برای این افراد، به معنای از دست دادن ابزارهای کاربردی و سلب آسایش است.

به طور کل باتمام تحقیقاتی که در زمینه استفاده از ابزارهای هوشمند انجام شده است، یک نکته حائز اهمیت است:

اینکه موبایل ها و سایر ابزارهای هوشمند تا چه حدی موجب بروز مشکل در سلامتی، ایجاد استرس، کاهش تمرکز و توجه، افسردگی وسایر بیماری های روانی می شوند، بیش از آنکه به مدت و شدت استفاده از این ابزارها ارتباط داشته باشد، به شیوه استفاده ما از این ابزارها ربط دارد.

 

سیمرغ اس ام اس ارائه دهنده خدمات مبتنی بر پیام کوتاه و پیام های تبلیغاتی و پیام صوتی در سراسر کشور با پایین ترین تعرفه وحرفه ای ترین پنل های کاربری و نمایندگی آماده خدمت رسانی می باشد. سامانه پیام کوتاه سیمرغ  دارای بانک شماره قدرتمند از کل کشور به تفکیک استان، شهر، کدپستی، جنسیت، رده سنی، همرا اول، ایرانسل، بانک مشاغل و... می باشد.

"با تبلیغات پیامکی بهتر دیده شوید"

باما تماس بگیرید

017-32229441

www.simorghsms.com

برای دریافت فایل آموزشی بصورت فیلم به آدرس زیر مراجعه فرمایید

http://www.aparat.com/simorghsms

 

عناوین مرتبط:

تصورات اشتباه درباره ی بازاریابی پیامکی

استارت بازاریابی با ارسال پیام انبوه

مدیریت زمان در بازاریابی پیامکی

اشتباهات بزرگ در بازاریابی پیامکی

چرا به بازاریابی پیامکی نیاز داریم؟

۲۵ فروردين ۹۵ ، ۰۹:۴۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
گروه سیمرغ

میزان تاثیرگذاری پیام کوتاه از دیگر روش های تبلیغاتی


تاکنون از 
ارسال SMS هدفمند بعنوان یک مزیت تبیلغاتی نسب به رقیبان خود استفاده کرده اید؟ بی شک بازاریابی پیامکی یکی از بهترین وسایل ارزان قیمت برای جلب توجه مشتریان و ارسال سریع خبرهای مربوط به کسب وکار شما و همچنین تبلیغات کالاهایتان است. بازاریابی به وسیله اس ام اس دارای یکی از شگفت انگیز ترین نرخهای دریافت “پیام ” در حدود ۹۸ درصدبر اساس یک گزارش موثق میباشد. ولی اگر این سوال در ذهن شما پیش آمده که چرا نتیجه این نوع بازاریابی چندان رضایتبخش نیست ؟ دلیلش این است استفاده کنندگان نمی دانند چگونه و بهترین نحو از آن استفاده کنند تا بهترین نتیجه را دریافت کنند. در اینجا چندین روش برای انجام موثر بازاریابی با SMS ذکر میکنم.

 

1. متن اس ام اس خود را واقعا ساده بنویسید.

قانون طلایی در بازاریابی با اس ام اس این است که متن اس ام اس باید ساده،مستقیم و منحصر بفرد باشد.

اگر میخواهید یکی از کالاهای خاص خود را تبلیغ کنید دیگر نیازی نیست بنویسید “در ضمن برای محصولات دیگرمان …….”

اگر این کار را انجام دهید ،شما فرصت دست یابی به هدف اصلی تان را از دست خواهید داد .

2. حتما ” خودتان را معرفی کنید.

بغیر از شبکه های خاص ارسال اس ام اس هیچ کس نمی تواند طوری اس ام اس را ارسال کند تا نامش بجای شماره تلفن ارسال کننده نوشته شود،

پس برای جلوگیری از گیج شدن مخاطبانتان ،هرگز از ذکر اسم ،برند و حتی موقعیت مکانی خود خودداری نکنید.

3. حتما” در متن اس ام اس دلیل مهمی برای تماس با شما و یا حضور در فروشگاه ذکر کنید.

مثلا “

یکعدد روغن مایع رایگان، درصورت خرید ….تومان تا ساعت ۲۲ روز سه شنبه

یک پیتزا مجانی ،اگر شنبه تاریخ …. ……..ریال سفارش بدهید

یک ساندویچ هات داگ رایگان و قیمت های ویژه اگر در سالروز افتتاح پیتزا … قبل از ساعت ۹ شب برسید

4. نتیجه هربار بازاریابی با اس ام اس را اندازه گیری کنید.

یکی از بهترین مزایای بازاریابی با اس ام اس امکان اندازه گیری موفقیت آن می باشد.ضمن اینکه بوسیله ویژگی ارتباط دو طرفه اس ام اس میتوانید ارتباط خیلی خوب و اولیه ای با ذهن مشتریان نیز بر قرار کنید .

مثلا با ارسال این اس ام اس:

شما برای جشن افتتاح فروشگاه ستاره در تاریخ ….. در محل فروشگاه دعوتید، با ارسال اس ام اس (من عاشق فروشگاه ستاره هستم )۱۵٪ تخفیف دریافت کنید.”

5. با اس ام اس براحتی میتوانید مشتریانتان را به وبسایتتان بکشانید.

نمی توانید پیامهای طولانی و یا عکس محصولاتتان را در اس ام اس بگذارید ولی با یک قلاب خیلی قدرتمند میتوانید با تحریک حس کنجکاویشان ،به وبسایتتان کشانده و تمام اطلاعات لازم را به آنها منتقل کنید.

 

یکی از پیامهایی که من را وادار کرد تا با اینکه به اینترنت دسترسی نداشتم تلفنی از دوستم بخواهم تا سایت مورد نظر را برایم چک کند این بود:

به احترام استیو جابز لو گو شرکت اپل عوض خواهد شد”سایت ….

6. مخاطبانتان را با اسم خطاب کنید

اگر این امکان برای تان فراهم است از سرویهایی استفاده کنید که بتواند در ابتدای پیام مخاطبتان را با نام مورد خطاب قرار دهد.

تفاوت در تاثیر این دو حالت واقعا شگفت آور است .

مقایسه کنید :

احتراما شما برای … دعوتید

آقای کاظمی عزیز،شما برای … دعوتید

اگر از سیستمی استفاده می کنید که امکان این نوع ارسال را دارد همین الان شروع کنید.

با اینکار مشتری واقعا احساس میکند آنقدر برای شما مهم است که حتی شما اسمش را هم به خاطر دارید.

7. کوتاه و جالب بنویسید

برای جلب توجه مخاطبتان و میخکوب کردن او فقط چند ثانیه فرصت دارید.آنها فقط با یک نگاه باید متوجه بشوند شما که هستید ؟ داستان شما چیست ؟ چه موضوعی میخواهید به آنها بگویید ؟ چه دارید ؟

کار بسیار سختی است ولی غیر ممکن نیست و اگر از عهده اش بر آیید نتیجه اش واقعا شگفت آور خواهد بود.

8. متن پیام شما چه نفعی برای مخاطب را به او نشان می دهد؟

این یک واقعیت انکار ناپذیر است که مردم همیشه به فکر منافع خودشان هستند.از اینکه فقط به آنها بگویید شما چه هستید دست بردارید.به آنها بگویید چه منافعی را برایشان تامین خواهید کرد.

اگر بتوانید این تفاوت کوچک را بخوبی مدیریت کرده و به انجام برسانید تفاوتهای بزرگی را در نتایج مشاهده خواهید کرد.

به طور مثال :

ما به وسیله آخرین تکنولوژی روز از بهترین نوع کرفس ،غنی ترین عرقیات و را با بهترین بسته بندی تهیه کرده ایم “

و یا

“……استفاده کنید تا در ۸ هفته ۲ کیلو وزن کم کنید

کدام بهتر است؟

9. قبل از ارسال پیام برای تمام مخاطبان یک لحظه صبر کنید….

در این که ساده ترین راه برای ارسال اس ام اس این است که یک پیام را برای همه بفرستید شکی نیست. ولی صبر کنید……

آیا تابحال تاثیر گذاری متن های اس ام اس های ارسال شده را تست کرده اید؟ اگر هنوز نتیجه مورد نظرتان را دریافت نکردید دست از کار هایی که قبلا انجام داده اید بردارید و منتظر نتیجه های بهتری باشید.

شما باید کشف کنید چه چیزی میتواند باعث جذب و بلافاصله حرکت فوری مشتریان به سوی شما میشود؟

پس از آماده شدن اولین نسخه از اس ام اس آماده ارسال و بررسی کلیه نکات لازم در آن اس ام اس را فقط برای یک گروه ۵۰-۱۰۰ نفری بفرستیدو حداقل یکساعت منتظر بمانید. آیا سفارشی دریافت میشود؟

آیا کسی برای سوال کردن تماس میگیرد؟

آیا در متن اس ام اس نکته ابهامی وجود دارد؟

شما میتوانید برای گرفتن بهترین نتیجه این کار را چندین بار با گروههای مختلف تست کنید.

زمانیکه پس از دادن تغییرات لازم و تست با گروههای بزرگتر نتیجه خوبی دریافت کردید حالا اقدام به ارسال انبوه اس ام اس کنیدالبته نیروهای فروشتان را نیز آماده باش کنید.

۱۰برای همه نوع مشتری پیام یکسان نفرستید.

یک مشکلی که اغلب در فعالیت های بازاریابی مشاهئه میشود فعالیت بازاریابی یکسان با گروههای استاندارد مختلف مشتریان است که خوب این مشکل میتواند در بازاریابی بوسیله اس ام اس نیز پیش بیاید.

به طور مثال ارسال اس ام اس یکسان برای قومیت های مختلف و منطقه های جغرافیایی مختلف و گروههای سنی مختلف نمی تواند کاملا مفید باشد.

 

سیمرغ اس ام اس ارائه دهنده خدمات مبتنی بر پیام کوتاه و پیام های تبلیغاتی و پیام صوتی در سراسر کشور با پایین ترین تعرفه وحرفه ای ترین پنل های کاربری و نمایندگی آماده خدمت رسانی می باشد. سامانه پیام کوتاه سیمرغ  دارای بانک شماره قدرتمند از کل کشور به تفکیک استان، شهر، کدپستی، جنسیت، رده سنی، همرا اول، ایرانسل، بانک مشاغل و... می باشد.

"با تبلیغات پیامکی بهتر دیده شوید"

باما تماس بگیرید

017-32229441

www.simorghsms.com

برای دریافت فایل آموزشی بصورت فیلم به آدرس زیر مراجعه فرمایید

http://www.aparat.com/simorghsms

 

عناوین مرتبط:

مزایای تبلیغات با پیامک

بازاریابی پیامکی موفق

تصورات اشتباه درباره ی بازاریابی پیامکی

مدیریت زمان در بازاریابی پیامکی


رموز بازاریابی پیامکی

۲۴ فروردين ۹۵ ، ۱۱:۰۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
گروه سیمرغ

گزارشات پیام ها



زﻣﺎﻧﯿﮑﻪ ارﺳﺎل اﻧﺠﺎم ﻣﯽ دﻫﯿﺪ گزارشات پیامی که سامانه پیامکی سیمرغ در اختیار شما قرار می دهد به شرح زیر است:

گزارشات پیام های دریافتی:نمایش کامل پیام های دریافتی ورودی به پنل به همراه مشخصات کامل متن،تاریخ،زمان ارسال و ...

گزارشات پیام های آماده ارسال: نمایش کامل پیام های آماده ارسال قبل از ارسال به همراه مشخصات کامل متن،تاریخ،زمان ارسال و ...

گزارشات پیام های صادره: نمایش کامل پیام های ارسالی از پنل به همراه مشخصات کامل متن،تاریخ،زمان ارسال و ...

گزارش مدیریت پیام های صادره: نمایش کامل پیام های ارسالی به همراه گزارش کامل وضعیت رسیدن پیام ها

گزارش نموداری پیام های ارسالی: نمایش کامل پیام های ارسالی به تفکیک ماه ، روز و پارت پیام ارسالی

 

در مطالب بعدی به توضیح کامل هریک می پردازیم...

 

سیمرغ اس ام اس ارائه دهنده خدمات مبتنی بر پیام کوتاه و پیام های تبلیغاتی و پیام صوتی در سراسر کشور با پایین ترین تعرفه وحرفه ای ترین پنل های کاربری و نمایندگی آماده خدمت رسانی می باشد. سامانه پیام کوتاه سیمرغ  دارای بانک شماره قدرتمند از کل کشور به تفکیک استان، شهر، کدپستی، جنسیت، رده سنی، همرا اول، ایرانسل، بانک مشاغل و... می باشد.

"با تبلیغات پیامکی بهتر دیده شوید"

باما تماس بگیرید

017-32229441

www.simorghsms.com

برای دریافت فایل آموزشی بصورت فیلم به آدرس زیر مراجعه فرمایید

http://www.aparat.com/simorghsms

 

عناوین مرتبط:

سامانه پیامکی (SMSPanel) چیست؟

خطوط ارسال پیامک

انتخاب بهترین پنل پیامکی

مسابقه پیامکی

قوانین ارسال پیامک

 

۲۳ فروردين ۹۵ ، ۱۰:۲۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
گروه سیمرغ

نمایندگی سیمرغ اس ام اس در اصفهان



 نماینده سیمرغ اس ام اس  میتواند از سامانه پیامکی مدیریتی با نام تجاری و یک دامنه اختصاصی ( مثلا www.Yoursite.com ) استفاده نموده و اقدام به فروش و بازاریابی نماید ، در این شرایط هیچ نامی از شرکت سیمرغ اس ام اس برده نشده و نماینده می تواند به راحتی با نام و برند خود فعالیت نمایند .

سیمرغ اس ام اس بدلیل بانک شماره کل کشور به تفکیک استان،شهر،بانک مشاغل،کد پستی،ارسال از روی نقشه،جنسیت،رده سنی،همراه اول، ایرانسل و ...  در کل استان اصفهانکاشانخمینی شهرنجف آباد, شاهین شهر, میمه, شهرضاخوراسگانلنجانفولادشهرمبارکهبهارستانآران و بیدگلزرین شهرگلپایگاندرچه پیازفلاورجانبرخواردولت آبادقهدریجاننایینسمیرمکلیشاد و سودرجانگل‌دشتخورزوقابریشمخوانسارگزفریدندامنه نمایندگی می پذیرد.

در هر شهری از استان اصفهان هستید می توانید نماینده سیمرغ اس ام اس شوید.

همین حالا ثبت نام کنید و نماینده ما باشید.

برای دریافت اطلاعات جامع نمایندگی اینجا را کلیک کنید.

سیمرغ اس ام اس ارائه دهنده خدمات مبتنی بر پیام کوتاه و پیام های تبلیغاتی در سراسر کشور با پایین ترین تعرفه وحرفه ای ترین پنل های کاربری و نمایندگی آماده خدمت رسانی می باشد. سامانه پیام کوتاه سیمرغ  دارای بانک شماره قدرتمند از کل کشور به تفکیک استان،شهر، کدپستی، جنسیت، رده سنی، همرا اول، ایرانسل، بانک مشاغل و... می باشد.

"با تبلیغات پیامکی بهتر دیده شوید"

باما تماس بگیرید

017-32229441

www.simorghsms.com

 

عناوین مرتبط:

امکانات نمایندگی سیمرغ اس ام اس، اطلاعات جامع نمایندگی سیمرغ اس ام اس،

 نسخه آزمایشی نمایندگی، سفارش آنلاین پنل نمایندگی سیمرغ اس ام اس،

 درباره سیمرغ اس ام اس، راهنمای خرید آنلاین پنل کاربری

نمایندگی سیمرغ اس ام اس در آذربایجان غربینمایندگی سیمرغ اس ام اس در هرمزگان

نمایندگی سیمرغ اس ام اس در قزویننمایندگی سیمرغ اس ام اس در بوشهر

نمایندگی سیمرغ اس ام اس در آذربایجان شرقینمایندگی سیمرغ اس ام اس در یزد

نمایندگی سیمرغ اس ام اس در خراسان جنوبینمایندگی سیمرغ اس ام اس در ایلام

نمایندگی سیمرغ اس ام اس در استان مرکزینمایندگی سیمرغ اس ام اس در همدان

نمایندگی سیمرغ اس ام اس در کرمانشاهنمایندگی سیمرغ اس ام اس در خراسان شمالی

نمایندگی سیمرغ اس ام اس در قمنمایندگی سیمرغ اس ام اس در مازندران

نمایندگی سیمرغ اس ام اس در گیلاننمایندگی سیمرغ اس ام اس در فارس

نمایندگی سیمرغ اس ام اس در خراسان رضوینمایندگی سیمرغ اس ام اس در تهران

نمایندگی سیمرغ اس ام اس در گلستاننمایندگی سیمرغ اس ام اس در لرستان

۲۲ فروردين ۹۵ ، ۰۹:۳۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
گروه سیمرغ

سامانه پیامکی (SMSPanel) چیست؟



به نرم افزاری که جهت تامین و براورده سازی نیاز کاربر در یک موضوع خاص طراحی و پیاده سازی شده باشد سامانه می گویند.

همانند سامانه ثبت نام آنلاین بانک ها یا سامانه کارت هوشمند سوخت و یا سامانه ارسال و دریافت پیام کوتاه و....

سامانه پیامکی نرم افزاری است تحت وب یا همان اسکریپت که با اتصال به وب سرویسهای ارائه شده مخابراتی بمنظور ارسال و دریافت پیام کوتاه میباشد . این سامانه نیازی به هیچ سخت افزار جانبی مانند GSM Modem و یا سیم کارت نداشته و شما فقط با اتصال به اینترنت و داشتن یوزر و پسورد میتوانید ارسال و دریافت های خود را انجام و مشاهده کنید.

استفاده از سامانه پیامکی بدلیل استفاده کثیر افراد از وسایل بی سیم ارتباطی، در حال حاضر یکی از ارزان­ترین و هدفمندترین نوع تبلیغات و بدون شک سریعترین نوع ارسال در بین ابزارهای مشابه مانند GSM Modem می باشد

با استفاده از این پنل ها امکانات زیادی در دسترس شخص قرار میگیرد، نظیر ارسال پیامک انبوه، ارسال بر اساس کد پستی، ارسال منطقه ای و …. شرکت های زیادی اقدام به راه اندازی سرویس های ارسال پیامک کرده اند.

تفاوت سامانه ارسال پیام (SMSPanel) با مودم جی اس ام (GSM Modem) چیست؟

  1. در پنل های پیام نیاز به سخت افزار جانبی مانند GSM Modem وجود ندارد
  2. سرعت ارسال پیامک در پنل های ارسال پیام بسیار بیشتر از مودم جی اس ام میباشد (در حدود ۲۰۰۰ تا ۳۰۰۰۰ پیامک در دقیقه)
  3. پنل های ارسال پیام نیاز به سیم کارت ندارند
  4. امکان ارسال پیامک با شماره های اختصاصی (پیش شماره های ۱۰۰۰ و ۲۰۰۰ و ۳۰۰۰ و ۵۰۰۰ و ۰۲۱ ) فقط در پنل های پیام وجود دارد
  5. امکانات پنل های ارسال پیام در مقایسه با GSM Modem بسیار زیاد است.


سیمرغ اس ام اس ارائه دهنده خدمات مبتنی بر پیام کوتاه و پیام های تبلیغاتی و پیام صوتی در سراسر کشور با پایین ترین تعرفه وحرفه ای ترین پنل های کاربری و نمایندگی آماده خدمت رسانی می باشد. سامانه پیام کوتاه سیمرغ  دارای بانک شماره قدرتمند از کل کشور به تفکیک استان، شهر، کدپستی، جنسیت، رده سنی، همرا اول، ایرانسل، بانک مشاغل و... می باشد.

"با تبلیغات پیامکی بهتر دیده شوید"

باما تماس بگیرید

017-32229441

www.simorghsms.com


عناوین مرتبط

۲۱ فروردين ۹۵ ، ۱۱:۳۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
گروه سیمرغ

پاسخگوی خودکار پیامکی و منشی پیامک



یکی از راه های سریع، آسان و مقرون به صرفه برای ارتباط با مشتری استفاده از پیامک است اما اگر قرار است با مشتریان خود بصورت پیامکی ارتباط داشته باشید باید در مشتری اطمینان ایجاد کنید که پیامک او به دست شما رسیده است.به اینصورت که بعداز دریافت هر پیامک، پیامکی حاوی "از پیام شما متشکریم،در اسرع وقت با شما تماس گرفته خواهد شد." یا مضامینی شبیه به این به ارسال کننده پیامک ارسال کنید. وقتی فردی به شما پیامک ارسال میکند بدین معنی است که نسبت به فعالیت ها و محصولات شما علاقه مند است. بنابراین شما می توانید برای جذب و نگهداری مشتری خود یک تخفیف درنظر بگیرید و پیامکی حاوی "از ثبتنام شما متشکریم، شما از 20% تخفیف بهره مند شدید." و یا حاوی اطلاع رسانی از اخبار جدید خود مانند "از انتخاب شما متشکریم، هرماه منتظر اخبار ما باشید." برای ارسال کننده پیامک بفرستید. اما همه این کارها بصورت دستی کاری بسیار زمان گیر و سخت است.

بنابراین سامانه پیام کوتاه سیمرغ اس ام اس این امکان را برای مشتری خود فراهم میکند که به همه ی این قابلیت ها بطور خودکار دسترسی داشته باشند. نحوه کار با این ابزار که پاسخگوی خودکار پیامک نام دارد در ادامه آورده شده است.

پس از وارد شدن به پنل خود از کادر سمت راست روی گزینه "ابزار" کلیک کرده و پس از آن  به قسمت "پاسخگوی خودکار" بروید. شماره 2 مربوط به پاسخ گوی خودکار و شماره 3 مربوط به منشی پیامک است که در ادامه درباره آن توضیح داده خواهد شد.

 

 تصویر

 

 

در محیط پاسخگوی خودکار ابتدا در قسمت شماره 4 شماره ای که می خواهید در صورت ارسال به آن پاسخ خودکار بدهد را انتخاب می کنید. در قسمت 5 متن پیامک خود را طراحی میکنید.در پایان مطمئن باشید حالت وضعیت پاسخگوی خودکار "فعال" باشد سپس دکمه ی "افزودن" را بزنید تا پاسخگوی خودکاری که تنظیم نموده اید در پایین صفحه نشان داده شود.

 

 تصویر

 

 اما گاهی نیاز است متناسب با پیامکی که فردی برای شما ارسال کرده است شما هم پیامکی خاص برای او بفرستید. مثلا فرد اطلاعاتی درباره یکی از محصولات خاص شما می خواهد و یا می خواهد از نتیجه قرعه کشی باخبر شود. در اینصورت شما نیاز به یک منشی دارید تا در تمام طول شبانه روز و 24 ساعته یک تلفن همراه دستش باشد و جواب پیامک هایی که میاید را بدهد! این کار نه ممکن است و نه مقرون به صرفه.

ابزار منشی پیامک سامانه پیامکی سیمرغ اس ام اس یک منشی رایگان را دراختیار شما قرار می دهد که 24 ساعته پاسخ پیامک های شما را میدهد.

شما می توانید برای هر پیامکی که به هر کدام از خط های شما ارسال میشود یک کلمه کلیدی تعریف کنید. در این صورت منشی پیامک متناسب با پیامکی که دریافت میکند پاسخ آن را نیز میدهد.

پس از ورود به قسمت منشی پیامک، در قسمت 7 ابتدا انتخاب میکنید که عملیات را بصورت دستی انجام میدهید یا از طریق بارگزاری فایل اکسل. دستی به این صورت که شما هرتعداد کلمه کلیدی و متن ارسال که می خواهید تعریف کنید را تک تک بصورت دستی تنظیم میکنید. بارگذاری فایل به این شکل است که شما در یک فایل اکسل تمامی خطوطی که می خواهید منشی پیامک داشته باشد و کلمات کلیدی و متن ارسال مربوط به آن را وارد میکنید و یکباره بارگذاری می کنید(طریقه نوشتن اطلاعات در فایل اکسل در فایل نمونه قرار داده شده که با دریافت فایل نمونه می توانید به آن دسترسی داشته باشید).

برای اطلاعات بیشتر درباره نحوه استفاده از سامانه پیامکی سیمرغ، راهنمای سامانه سیمرغ اس ام اس را دریافت نمایید.

 

سیمرغ اس ام اس ارائه دهنده خدمات مبتنی بر پیام کوتاه، پیام های تبلیغاتی و پیام صوتی در سراسر کشور با پایین ترین تعرفه وحرفه ای ترین پنل های کاربری و نمایندگی آماده خدمت رسانی می باشد. سامانه پیام کوتاه سیمرغ  دارای بانک شماره قدرتمند از کل کشور به تفکیک استان،شهر، کدپستی، جنسیت، رده سنی، همرا اول، ایرانسل، بانک مشاغل و... می باشد.

"با تبلیغات پیامکی بهتر دیده شوید"

باما تماس بگیرید

017-32229441

www.simorghsms.com

 

عناوین مرتبط:

ارسال به دفترچه تلفن

ارسال به گروه در سامانه پیامکی

ارﺳﺎل پیامک از طریق بارگذاری ﻓﺎﯾﻞ

ارﺳﺎل ﺳﺮﯾﻊ پنل پیامکی

نظرسنجی پیامکی سیمرغ

۱۹ فروردين ۹۵ ، ۰۹:۵۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
گروه سیمرغ