سیمرغ اس ام اس

www.simorghsms.com

۲۳ مطلب در مرداد ۱۳۹۴ ثبت شده است

تجارت موفق و کسب درآمد مطلوب

برای شروع یک کار جدید  سختی های زیادی در راه است ،وقتی درها را باز کردید، کارتان شروع شده است. در بسیاری از موارد، باید خیلی بیشتر از زمانی که برای بقیه کار می‌کردید زمان بگذارید.

 برنامه ریزی  و مهارت‌های سازمانی برای موفقیت در کار و تجارت  را بدانید. بسیاری  افراد با این فکر کاری را شروع می‌کنند که با روشن کردن کامپیوترها یا باز کردن در شرکتشان، پول پارو خواهند کرد. اما واقعیت این است که پول درآوردن سخت‌ تر از آن چیزی است که فکر می‌کنید. به همین دلیل باید برای برنامه‌ریزی وقت بگذارید تا موفق شوید.

سازماندهی کارها

سازماندهی به تکمیل کارها و پیش روی طبق برنامه کمک شایانی میکند. این کار مطمئنتان می‌کند که چیزی را فراموش نکنید و همه کارها را یک به یک انجام دهید.

ثبت جزئیات

برای اطلاع از  وضعیت مالی ،گزارشات دقیقی ثبت کنید  و ببینید کارتان  با چه چالش‌های احتمالی روبه‌رو خواهد شد. فقط دانستن این، وقت لازم برای ایجاد استراتژی‌‌هایی برای غلبه بر موانعی که ممکن است از موفقیت و پیشرفت کارتان جلوگیری کند، فراهم می‌کند.

تحلیل رقبا

 تحلیل کار رقبا و داشتن رقابت سالم و سازنده نتایج خوبی دارد. برای موفق شدن نباید از مطالعه کردن و درس گرفتن از رقبایتان بترسید. ممکن است آنها کاری درست انجام می‌دهند که می‌توانید برای درآوردن پول بشتر در تجارتتان از آن استفاده کنید.

شناسایی پاداش ها و ریسک ها

 رشد و موفقیت در کار و تجارت نیازمند ریسک های حساب شده است.سوال خوبی که می‌توانید بپرسید این است که، "چه معایبی دارد؟ " اگر بتوانید به این سوال پاسخ دهید، می‌فهمید که در بدترین حالت چه اتفاقی خواهد افتاد.

 داشتن خلاقیت

 انجام کارها و داشتن خلاقیت برای تمایز شما از میان رقبا لازم است.باید درک کنید که شما همه چیز را نمی‌دانید و باید از ایده‌ها و نگرش‌های جدید برای کارتان استقبال کنید.

تمرکز

 شروع کار و تجارت جدید به معنای رسیدن به درآمد سریع  نیست.زمان می‌برد که مردم شما را بشناسند، به همین علت باید روی رسیدن به اهداف کوتاه‌ مدتتان تمرکز کنید و بگذارید بقیه اتفاقات به موقع خود روی دهد.

 

 

فداکاری کردن

 شروع  کار و تجارت جدید نیازمند از خود گذشتگی و فداکاری میباشد.اغلب مجبور می‌شوید وقت کمتری را صرف خانواده و دوستانتان کنید تا موفق شوید.

ارائه خدمات ویژه

ارائه خدمات ویژه به مشتریان در تجارت‌های اهمیت زیادی دارد. اگر شما خدمات بهتری را به مشتریانتان ارائه کنید، آنها تمایل بیشتری برای مراجعه به شما خواهند داشت تا به رقبایتان.

استواری و ثابت قدمی

 کلید موفقیت و درآمدزایی زیاد در یک کار ثبات‌قدم است. باید هر روز برای موفق شدن پشتکار داشته باشید. این عادت‌های مثبتی در طولانی‌مدت ایجاد می‌کند که کمکتان می‌کند به مرور زمان سود ببرید.

سیمرغ اس ام اس ارائه دهنده خدمات مبتنی بر پیام کوتاه و پیام های تبلیغاتی و پیام صوتی در سراسر کشور با پایین ترین تعرفه وحرفه ای ترین پنل های کاربریو نمایندگی آماده خدمت رسانی می باشدسامانه پیام کوتاه سیمرغ  دارای بانک شماره قدرتمند از کل کشور به تفکیک استان، شهر، کدپستی، جنسیت، رده سنی، همرا اول، ایرانسل، ارسال از روی نقشه، بانک مشاغل و... می باشد.

 

"با تبلیغات پیامکی بهتر دیده شوید"

باما تماس بگیرید

017-32229441

www.simorghsms.com

 

عناوین مرتبط

برخی از مشتریان سیمرغ اس ام اس ، موفقیت در بازاریابی پیامکی ، پیامک صوتی، خدمت جدید سیمرغ اس ام اس ،سامانه پیام کوتاه سیمرغ

۳۱ مرداد ۹۴ ، ۱۲:۳۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
گروه سیمرغ

همه چیز درباره پیامک تبلیغاتی

مدیران بازاریابی، امروزه sms را به عنوان تکنولوژی نوین  وبرتر برای ارائه خدمات بهتر به مشتریان به کار می گیرند. در نتیجه، معرفی محصولات و خدمات به مشتریان براحتی صورت می پذیرد و ارتباط با مشتریان بالفعل و بالقوه بسهولت میسر میگردد.

 برترین مزایای پیام کوتاه برای تبلیغات عبارتند از:

▪ مخاطبان شما دسترسی دائم به پیامک دارند

▪ می توانید با مخاطبان خود تعامل دو طرفه داشته باشید

▪ شما می‌توانید پیام خود را در لحظه به مشتری برسانید

▪ سطح پوشش و فراوانی مخاطبان شما بالاست

 پیام شما توسط مخاطبتان خوانده می شود

▪ ارسال پیامک نسبت به سایر روشهای تبلیغاتی، کار بسیار راحتی به حساب می آید.

ارسال پیامک از طریق اپراتورهایی انجام میشود که پیش شماره آنها عبارتند از 1000،2000،3000،5000  و 021 . اطلاعات بیشتر را می توانید از مقالهشماره های مجازی برای ارسال پیام کوتاه دریافت کنید.

حتما شنیده اید که برای بعضی ها اصلا پیامک تبلیغاتی نمی اید یا بعضی ها برعکس، روزانه تعداد زیادی پیامک تبلیغاتی دریافت می کنند. دلیل عدم دریافت پیام های تبلیغاتی این است که آنها خط خود را در لیست سیاه مخابرات قرار داده اند. قرار دادن یا درآوردن شماره خود از لیست سیاه مخابرات از طریق ارسال پیام کوتاه به شماره ای خاص صورت میگیرد. اطلاعات بیشتر را در مقاله های "لیست سیاه مخابراتی" و "چگونگی دریافت یا لغو پیامک تبلیغاتی" دنبال کنید.

در مقاله های قبل ذکر شد که از شماره های مجازی به دو منظور تبلیغاتی و خدماتی استفاده میشود. سازمان هایی مانند هلال احمر که کار خدمت رسانی انجام میدهند نیاز دارند که در مواقع لزوم پیامک آنها به همه مخاطبین برسد؛ چه بلک لیست باشند و چه نباشند. سامانه های پیامکی از جملهسامانه پیامکی سیمرغ اس ام اس این امکان را برای مشتریان خود فراهم کرده است که با ارائه درخواست خود به شرکت، خطوط آنها خدماتی شده وپیامک های آنها به تمامی مخاطبین برسد. اطلاعات بیشتر در این زمینه در مقاله "ارسال به لیست سیاه مخابرات" ارائه شده است.

 

سیمرغ اس ام اس ارائه دهنده خدمات مبتنی بر پیام کوتاه و پیام های تبلیغاتی و پیام صوتی در سراسر کشور با پایین ترین تعرفه وحرفه ای ترین پنل های کاربری و نمایندگی آماده خدمت رسانی می باشد. سامانه پیام کوتاه سیمرغ  دارای بانک شماره قدرتمند از کل کشور به تفکیک استان، شهر، کدپستی، جنسیت، رده سنی، همرا اول، ایرانسل، ارسال از روی نقشه، بانک مشاغل و... می باشد.

"با تبلیغات پیامکی بهتر دیده شوید"

باما تماس بگیرید

017-32229441

www.simorghsms.com

عناوین مرتبط:

دلایل ارسال نشدن اس ام اس های تبلیغاتی، شماره های مجازی برای ارسال پیام کوتاه، ارسال پیام به لیست سیاه مخابرات (ویژه مشتریان سیمرغ)،پیام های تبلیغاتی و چگونگی دریافت یا لغو آن، تعیین اهدافی که با بازاریابی پیامکی به آن خواهیم رسید، لیست سیاه مخابراتی چیست؟، تبلیغات پیامکی...!!؟؟، پیامک انبوه یا ایمیل مارکتینگ ؟بازاریابی پیامکی Sms-Marketing,

۲۸ مرداد ۹۴ ، ۰۹:۳۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
گروه سیمرغ

پیامک انبوه یا ایمیل مارکتینگ ؟

قبل از انتخاب راه و روش تبلیغاتی با کسانی که در این امور تجربه خوب و حرفه ای دارند مشاوره داشته باشید. در چنین مشاوره هایی اصولا ارسال پیامک انبوه به شما پیشنهاد می شود که بسیار کاراتر و کم هزینه تر از سایر روش ها است.

مهم ترین دلیل برای چنین پیشنهادی استفاده ی حدود 95 درصدی مردم جهان از تلفن همراه است و این یعنی شما باارسال پیامک انبوه می توانید به حدود 95 درصد از مردم دسترسی داشته باشید این نشان می دهد جامعه آماری دربازاریابی پیامکی بیشتر از دیگر ابزارهای تبلیغاتی است. اغلب کسانی که از موبایل استفاده می کنند اینترنت همراه دارند و می توانند سریعا شما را از طریق سایت یا وبلاگتان دنبال کنند.

در ایمیل مارکتینگ پیامهای تبلیغاتی بعد از مدتی به صورت اسپم ها و هرزنامه ها، نشان داده می شوند و بسیاری از افراد ایمیل و آدرس تبلیغاتی را بلوک می کنند و دیگر پیام به دست مخاطب نمی رسد. این در صورتیست که برای پیام های تبلیغاتی چنین مشکلی وجود ندارد ولی نباید انکار کرد که ایمیل مارکتینگ محتوا بیشتر وکاملتری نسبت به پیامک های تبلیغاتی به مشتریان ارائه میدهد.

در آمار انجام شده، حدود 97% مخاطبین تلفن همراه، پیامهای تبلیغاتی را می خوانند اما در ایمیل مارکتینگ این میزان بطور قابل توجهی کاهش یافته که این برای استفاده از ایمیل بعنوان تبلیغات آمار خوبی نیست. امار بالای مشاهدات پیامهای تبلیغاتی در مقابل مشاهدات ایمیل، موجب روی اوردن بیشتر افراد به ارسال  پیامک تیلیغاتی شده است.
 

سیمرغ اس ام اس ارائه دهنده خدمات مبتنی بر پیام کوتاه و پیام های تبلیغاتی و پیام صوتی در سراسر کشور با پایین ترین تعرفه وحرفه ای ترین پنل های کاربری و نمایندگی آماده خدمت رسانی می باشد. سامانه پیام کوتاه سیمرغ  دارای بانک شماره قدرتمند از کل کشور به تفکیک استان، شهر، کدپستی، جنسیت، رده سنی، همرا اول، ایرانسل، بانک مشاغل و... می باشد.

"با تبلیغات پیامکی بهتر دیده شوید"

باما تماس بگیرید

017-32229441

www.simorghsms.com

عناوین مرتبط:

کاربردهای پیام کوتاه (sms) در مشاغلتبلیغات کاندیدادلیل برای استفاده از بازاریابی پیامکی برای کسب و کار کوچک خود

۲۷ مرداد ۹۴ ، ۰۹:۵۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
گروه سیمرغ

نمایندگی سیمرغ اس ام اس در خراسان رضوی

نماینده سیمرغ اس ام اس  میتواند از سامانه پیامکی مدیریتی با نام تجاری و یک دامنه اختصاصی ( مثلا www.Yoursite.com ) استفاده نموده و اقدام به فروش و بازاریابی نماید ، در این شرایط هیچ نامی از شرکت سیمرغ اس ام اس برده نشده و نماینده می تواند به راحتی با نام و برند خود فعالیت نمایند .

سیمرغ اس ام اس بدلیل بانک شماره کل کشور به تفکیک استان، شهر، بانک مشاغل،کد پستی، ارسال از روی نقشه، جنسیت، رده سنی، همراه اول، ایرانسل و ...  در کل استان خراسان رضوی, مشهد, نیشابور, سبزوار, تربت حیدریه, قوچان, تربت جام, کاشمر, تایباد, چناران, سرخس, درگز, فریمان, گناباد, خواف, بردسکن, طرقبه, شاندیز, فیض‌آباد, بجستان, خلیل‌آباد, کاریز, صالح‌آباد, دولت‌آباد, گلمکان, سنگان, مشهد ریزه, باخرز, جغتای, فرهادگرد, کلات, نشتیفان, نیل‌شهر, احمدآباد, رشتخوار, سلامی, جنگل, کندر, فیروزه, ریوش, انابد, سفیدسنگ, سلطان‌آباد, درود, بیدخت, قلندرآباد, رضویه, قاسم‌آباد, کاخک, ششتمد, بار, شهرزو, رودآب, کدکن, قدمگاه, شادمهر, بایگ, یونسی, داورزن, نوخندان, چاپشلو, شهرآباد, عشق‌آباد, چکنه, لطف‌آباد, رباط سنگ, مزداوند, ملک‌آباد, همت‌آباد, باجگیران نمایندگی می پذیرد.

در هر شهری از استان خراسان رضوی هستید می توانید نماینده سیمرغ اس ام اس شوید.

همین حالا ثبت نام کنید و نماینده ما باشید.

برای دریافت اطلاعات جامع نمایندگی اینجا را کلیک کنید.

سیمرغ اس ام اس ارائه دهنده خدمات مبتنی بر پیام کوتاه و پیام های تبلیغاتی در سراسر کشور با پایین ترین تعرفه و حرفه ای ترین پنل های کاربریو نمایندگی آماده خدمت رسانی می باشد. سامانه پیام کوتاه سیمرغ دارای بانک شماره قدرتمند از کل کشور به تفکیک استان،شهر، کدپستی، جنسیت، رده سنی، همرا اول، ایرانسل، بانک مشاغل و... می باشد.

"با تبلیغات پیامکی بهتر دیده شوید"                                                

باما تماس بگیرید

017-32229441

www.simorghsms.com

 

عناوین مرتبط:

امکانات نمایندگی سیمرغ اس ام اس، اطلاعات جامع نمایندگی سیمرغ اس ام اس، نسخه آزمایشی نمایندگی، سفارش آنلاین پنل نمایندگی سیمرغ اس ام اس، درباره سیمرغ اس ام اس، راهنمای خرید آنلاین پنل کاربری، نمایندگی سیمرغ اس ام اس در تهرانقدرت مند ترین سامانه پیامکی در کشورنمایندگی سیمرغ اس ام اس در گلستان

۲۶ مرداد ۹۴ ، ۰۹:۴۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
گروه سیمرغ

گامی نو از سیمرغ در ارتباطات

همه ی راه های تبلیغاتی رو امتحان کردید؟

دنبال تبلیغات بیشتر واسه کارتون هستید؟

دوست دارید تبلیغاتی متقاوت داشته باشید؟

این بار پیام صوتی سیمرغ، جدیدترین و جذاب ترین روش تبلیغات با مناسب ترین هزینه و بازخورد فوق العاده را امتحان کنید. نفوذ و تاثیرگذاریپیغام های شنیداری نسبت به سایر روش های ارسال پیام 4 برابر می باشد. حتی میتوانید پیام صوتی خود را با یک موسیقی زیبا و دلچسب، شنیدنی تر کنید. درصورت تمایل، کلمه " آوا " یا " ava " را به شماره 20002711 پیامک کنید تا پیام صوتی سیمرغ را به رایگان بشنوید.

فقط با 60 تومان یک دقیقه پیام صوتی تبلیغاتی ارسال کنید.

نگران نرسیدن پیام صوتی و هزینه از دست رفته نباشید، درابتدای ارسال پیام می توانید مشخص کنید درصورت عدم پاسخگویی مخاطب، پیام شما از 1 الی چند بار در چه فواصل زمانی تکرار شود و در نهایت در صورت عدم پاسخگویی نهایی مبلغ به حساب کاربری شما عودت داده می شود.

سیمرغ اس ام اس ارائه دهنده خدمات مبتنی بر پیام کوتاه، پیام های تبلیغاتی و پیام صوتی در سراسر کشور با پایین ترین تعرفه وحرفه ای ترین پنل های کاربری و نمایندگی آماده خدمت رسانی می باشد. سامانه پیام کوتاه سیمرغ دارای بانک شماره قدرتمند از کل کشور به تفکیک استان، شهر، کدپستی، جنسیت، رده سنی، همرا اول، ایرانسل، بانک مشاغل و... می باشد.

"با تبلیغات پیامکی بهتر دیده شوید"

باما تماس بگیرید

017-32229441

www.simorghsms.com

ماندگاری اتفاقی نیست، سیمرغ نشان اعتماد شما به صداقت ماست "

عناوین مرتبط:

پیامک صوتی، خدمت جدید سیمرغ اس ام اسسامانه پیامک صوتی چیست ؟قدرت مند ترین سامانه پیامکی در کشور سامانه رایگان ارسال پیام کوتاه


۲۵ مرداد ۹۴ ، ۱۰:۳۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
گروه سیمرغ

نحوه ثبت نام در گوگل وبمستر (یا گوگل سرچ کنسول)

این ابزار گوگل در نشانی اینترنتی زیر ارائه گردیده است:

https://www.google.com/webmasters/tools/

برای شروع عضویت باید اشتراک گوگل داشته باشید. اگر اشتراک گوگل ندارید در گوگل ثبت نام کنید. پس از ورود در کادر نمایش داده شده باید آدرس سایت را وارد نمایید و سپس روی “add a property” کلیک نمایید.

اگر اولین سایتی است که ثبت می کنید ثبت سایت به این شکل است:

 لینک تصویر

 

سپس در صفحه جدید، توضیحات تایید یا همان "verify" سایت شما ظاهر می شود.

بهترین راه برای افرادی که از هاست شخصی استفاده می کنند آپلود فایل تعیین هویت در روت "root" است. و برای افرادی که دسترسی به این مورد ندارند اضافه کردن کد به قالب سایت توصیه می شود. به عکس زیر توجه کنید:

 لینک تصویر

 

مراحل تایید:

1- دانلود فایل Html- 

2- آپلود فایل در آدرس مورد نظر

3- اطمینان از صحت وجود فایل آپلود شده توسط شما با باز کردن آن

4- کلیک بر روی دکمه تایید یا همان "verify"

 

برای تایید سایت از روش های دیگر به برگه "Alternate methods" بروید.

اکنون شما می توانید سایت یا وبلاگ خود را در گوگل وبمستر آنالیز کنید و امکانات بی نظیری را جهت بهینه سازی سایت خود و به ویژه نقاط قدرت و همچنین کاستی ها را بررسی نمایید.

پس از وارد شدن به حساب خود موارد زیر را مشاهده خواهید کرد:

بخش Dashboard

در این صفحه که صفحه آغازین سایتی که ثبت کرده اید است، اطلاعات مختصری از آخرین وضعیت سایت نمایش داده می شود. اینها شامل اطلاعاتی در مورد وضعیتsitemap ها، وضعیت بازبینی سایت توسط موتور گوگل و وضعیت کلمات کلیدی جستجو شده برای ورود به سایتتان است.

در منوی سمت چپ لیستی منویی می بینید که از طریق آن را سایر قسمت های این سرویس می توانید دست پیدا کنید.

مدیریت      Sitemap

Sitemap  یا به فارسی نقشه سایت، به صورت تعدادی استاندارد عرضه شده که اکثر آنها را گوگل در این سرویس پشتیبانی می کند. همچنین گوگل این امکان را میدهد که نقشه سایت رو به صورت Feed یا “خوراک” ثبت کنید.

با ثبت نقشه سایت گوگل می تواند خیلی راحت تر و سریع تر به مرور سایت شما بپردازد و آدرسهایی که ممکن است لینکی به آنها داده نشده باشد را پیدا کند. همچنین تغییرات صفحه خیلی سریعتر شناسایی خواهند شد. استفاده از این سرویس خیلی موثر است و حتما حداقل یک نقشه سایت به ثبت برسانید.

پس از ثبت نقشه سایت می توانید آخرین وضعیت آن را بررسی و تعداد لینکهای اضافه شده به موتور جستجوی گوگل را مشاهده کنید.

مدیریت دسترسی به قسمتهای سایت  (Crawler access)

قبل از پیدایش سرویس هایی مانند Webmaster Tools صاحبان سایت برای جلوگیری از دسترسی و اندیس شدن برخی صفحات مجبور به استفاده از فایلی به نامrobots.txt بودند. این فایل فرمت خاصی دارد که این امکان را می دهد که به صفحات خاص دسترسی داد و یا دسترسی را ممنوع اعلام کرد.

تمام موتور جستجو های کنونی از این فایل پشتیبانی می کنند ولی گوگل در این سرویس و در این بخش این اجازه را می دهد که کنترل بیشتری بر روی دسترسی ها داشته باشید. امکان حدف آدرسها یکی از این موارد است.

همچنین در این بخش می توان به تولید فایل robots.txt پرداخت و آن را در موتور های جستجوی مختلف گوگل مورد آزمایش قرار داد.

مدیریت  SiteLinks

در صورتی که خوش شانس باشید و سایت شما دارای بازدید زیاد و همچنین PageRank بالایی باشد در این صورت ممکن است که گوگل لینک سایت شما را به صورت دیگری نشان بدهد. مانند زیر:

 لینک تصویر

 

Sitelinks

در این قسمت می توانید لینکهایی که در Sitelinks داده شده را ویرایش کنید.

تنظیمات کلی سایت (Settings)

این تنظیمات در داخل بخش Site configuration با نام Settings قرار دارند. کارهای می توانید انجام بدهید به شرح زیر است.

 لینک تصویر

 

Site Settings

اولین مورد انتخاب کشور هدف است. با این انتخاب سایت شما فقط در جستجو هایی که از آن کشور انجام می شود قرار خواهد گرفت. متاسفانه ایران در این لیست قرار ندارد.

همچنین می توانید به گوگل بگویید که آدرس سایت شما را با www نمایش بدهد یا نه و یا اینکه با توجه به لینک ها این کار را انجام دهد. این گزینه با نام Preferred domain مشخص شده است.

و سرانجام تنظیم تعداد دفعات مراجعه موتور کاوشگر گوگل به سایت در قسمت Crawl rate قابل تنظیم است. ممکن است که به علت بزرگ بودن سایت و مشکلات سرور نتوان پاسخ گوی درخواستهای اضافی بود که در این صورت این مقدار باید کم شود. در صورتی هم که از عدم شناسایی به موقع تغییرات سایت ناراضی هستید مقدار آن را افزایش دهید.

توجه کنید که این گزینه بر ترافیک سایت و همچنین به روز بودن لینکها تاثیر زیادی دارد و در تغییر این مقادیر دقت کند.

بهترین کلمات کلیدی  Top search queries-

در این قسمت کلمات کلیدی که در موتور جستجو بیشترین مراجعه را به سایت شما کرده است نمایش داده می شود. همچنین موقعیت شما در نتایج جستجو با استفاده از کلمات کلیدی که در سایت استفاده کرده اید نمایش داده می شود.

این لیست خیلی مهم است و با استفاده از آن می توان فهمید که کاربران به چه چیزهایی علاقه دارند. همچنین چه کلمات کلیدی شانس بیشتری برای کلیک دارند. با استفاده از این کلمات می توانید سایت خود را بهینه تر کنید.

 لینک تصویر

برای ادامه اینجا را کلیک کنید

۲۴ مرداد ۹۴ ، ۱۲:۰۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
گروه سیمرغ

نظرسنجی پیامکی سیمرغ

بازاریابان موفق برای فروش بیشتر، برقراری روابط بهتر را با مشتریان خود توصیه میکنند. با استفاده از بازاریابی پیامکی می توانید به روشهای مختلف با مخاطبین خود در ارتباط باشید وبه معرفی محصولات وخدمات خود بپردازید.

پنل پیامکی سیمرغ ابزارهایی مانند مسابقه، نظرسنجی، سرویس تولد، پاسخگوی خودکار و منشی پیامک را برای سهولت ارتباط کابران با مخاطبین خود در اختیارشان قرار داده است که در اینجا به توضیح مختصر ومفید راجع به نظرسنجی میپردازیم:

برترین مزیت نظرسنجی پیامکی مشاهده نظرات و بازخوردهای نظر سنجی در سریعترین زمان ممکن است؛ در حالی که نظر سنجی کاغذی یا حتی استفاده از ایمیل نیازمند پی گیری مداوم و بررسی بیشتری می باشد؛ به خصوص اگر جامعه انتخابی شما وسیع تر باشد پگیری آن چندین برابر سخت تر می شود.

مزایای نظرسنجی پیامکی نسبت به نظرسنجی با قلم و کاغذ عبارتند از:
 کاهش هزینه‌های استخدام پرسشگر، جابجایی‌ها، ارسال و جمع‌آوری پرسشنامه.
 عدم وجود خطرات تهدید کننده برای پرسشگران.
 دسترسی به جمعیتی بیش از جامعه انتخابی.
 امکان ارسال سریع پرسشنامه به هر نقطه از جهان...

نظرسنجی پیامکی با تمام این توانایی ها از جمله قابلیت های پنل های پیام کوتاه سیمرغ اس ام اس است. در ادامه درباره محیط و چگونگی کار با این ابزار توضیح  داده خواهد شد.

بعد از ورود به پنل خود از منوی سمت راست به قسمت ابزار رفته و از زیر منوهای آن گزینه نظرسنجی را انتخاب کنید.

لینک تصویر

با انتخاب گزینه نظرسنجی، وارد محیط نظرسنجی پیامکی می شوید. در قسمت شماره 3 شماره ای که می خواهید نظرسنجی با آن انجام شود، در شماره 4 عنوان نظرسنجی را وارد می کنید. در قسمت شماره 5 با کلیک روی گزینه "انتخاب زمان" و تغییر وضعیت دکمه به "غیرفعال" مکان انتخاب تاریخ و ساعت ارسال نظرسنجی برای شما نمایان می شود. 

لینک تصویر

بعداز تنظیمات مربوط به تاریخ ساعت روی گزینه ارسال کلیک کنید تا نظر سنجی شما ساخته شود و در پایین صفحه نمایش داده شود. در این مرحله در کنار نظرسنجی شما گزینه هایی وجود دارد که به شرح آنها می پردازیم.

لینک تصویر

ابتدا روی شماره 7 کلیک کرده تا گزینه های مربوط به نظر سنجی خود را بسازید. به عنوان مثال برای نظرسنجی درباره کارکرد سیمرغ اس ام اس، گزینه 1 بیانگر کارکرد خیلی خوب شرکت است و متن ارسال همان متنی است که برای مخاطب بعد از ارسال نظر خود فرستاده می شود.

لینک تصویر

شماره 8 گزارش گرافیکی نظرسنجی است به این معنی که بعد از اینکه مخاطبان شما در نظرسنجی شرکت کردند در این قسمت بصورت لحظه ای درصد رای دهندگان به گزینه های  مختلف نظرسنجی شما را نمایش می دهد.

شماره 9 گزارش جدولی نظرسنجی است. بعدازکلیک روی این گزینه با جدولی روبرو می شوید که در آن گزینه های شما، کلید پاسخ ها، متن پاسخ و تعداد نظرات مربوط به هر گزینه را نمایش می دهد.

لینک تصویر

 

علامت ضربدر قرمز هم به معنی حذف نظرسنجی و کلیه تنظیمات مربوط به آن است.

شماره 10 برای ایجاد قرعه کشی بین شرکت کنندگان و درواقع یک قابلیت اضافه روی نظرسنجی است . با کلیک روی این گزینه، تعداد کل آرا و تعداد آرای مجاز (تعداد کسانی که گزینه درست را ارسال نموده اند) را نشان می دهد. در قسمت تعداد برندگان، تهداد کسانی که می خواهید برنده اعلام کنید را وارد نموده و دکمه ثبت را بزنید بدین شکل سیستم بطور رندوم به تعداد برندگانی که وارد کرده اید تعدادی شماره اعلام می کند.

لینک تصویر

سیمرغ اس ام اس ارائه دهنده خدمات مبتنی بر پیام کوتاه و پیام های تبلیغاتی و پیام صوتی در سراسر کشور با پایین ترین تعرفه وحرفه ای ترین پنل های کاربری و نمایندگی آماده خدمت رسانی می باشد. سامانه پیام کوتاه سیمرغ  دارای بانک شماره قدرتمند از کل کشور به تفکیک استان،شهر، کدپستی، جنسیت، رده سنی، همرا اول، ایرانسل، بانک مشاغل و... می باشد.

"با تبلیغات پیامکی بهتر دیده شوید"

باما تماس بگیرید

01732229441

www.simorghsms.com

 

عناوین مرتبط:


۲۲ مرداد ۹۴ ، ۱۲:۲۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
گروه سیمرغ

تبلیغات کاندیدا

طبق تحقیقات صورت پذیرفته تبلیغات از طریق sms می تواند تا 10% در مثبت کردن آرای مردمی نسبت به یک کاندیدای خاص موفق و تاثیرگذار باشد.

در واقع تبلیغات از طریق پیامک علاوه بر تغییر آرای مردم و داشتن سهمی در افزایش آرا و نظرات باعث تعاملات دوطرفه بیشتر بین مردم و کاندیداها می شود.

طبق آمار مردم پس از دریافت پیامک های تبلیغاتی توجه و عکس العمل بیشتری نسبت به اخبار پیرامون انتخابات نشان می دهند و اخبار و فعل و انفعالات لحظه به لحظه انتخابات را مشتاق تر دنبال می کنند.

در مقایسه با سایر روش های تبلیغاتی، راه اندازی کمپین پیامکی روشی مقرون به صرفه محسوب می شود که در کنار بیان دیدگاه ها و نظرات کاندیدا می توانید به عنوان راهی برای برقراری ارتباط دوسویه با مخاطبان از آن استفاده کنید.

درواقع پیروزی در هرگونه انتخابات سیاسی مسلتزم آن است که شما بتوانید افراد قانع کنید تا به کمپین شما بپیوندند و درنهایت به شما رای دهند. درهرحال برگ برنده شما نسبت به سایر کاندیدا وجه تمایزی است که می توانید از طریق آن مخاطبانی را جلب کنید تا در نهایت منجر به موفقیت و پیروزی شما شود.

در رسانه اجتماعی در انتخابات

1- شخصی سازی پیام ها با استفاده از معرفی نزدیک ترین محل اخذ رای به محل زندگی

2- دعوت به تجمعات و سخنرانی ها

3- اخبار لحظه به لحظه حزب ها و انتخابات ها

4- اطلاعیه های مهم- تشکیل کمپین

5- شعار تبلیغاتی

6- اهداف راهبردی و موردی

7- مشاوره در زمینه فعالیت در شبکه های اجتماعی

شرکت سیمرغ با پیشینه و سابقه فعالیت در زمینه کاندیداتوری و ارسال پیامک تشکیل کمپین کاندیداتورها در انتخابات شورای شهر گرگان در سال 92 ید طولانی در برگزاری هرچه بهتر این تبلیغات را دارد و با بهره گیری از کارشناسان و مشاوران در زمینه  نحوه و انواع ارسال پیامک توانسته در دوره های قبل گام به گام با کاندیداها در جهت رسیدن به اهداف و پیروزی آنها پیش برود.

امیدوارم در این انتخابات مردمی و سرنوشت ساز هم بتوانیم گامی مثبت در جهت رفاه حال مردم خوب و کاندیداهای عزیز برداریم.

سیمرغ اس ام اس ارائه دهنده خدمات مبتنی بر پیام کوتاه و پیام های تبلیغاتی و پیام صوتی در سراسر کشور با پایین ترین تعرفه و حرفه ای ترین پنل های کاربری و نمایندگی آماده خدمت رسانی می باشد. سامانه پیام کوتاه سیمرغ دارای بانک شماره قدرتمند از کل کشور به تفکیک استان،شهر، کدپستی، جنسیت، رده سنی، همرا اول، ایرانسل، بانک مشاغل و... می باشد.

"با تبلیغات پیامکی بهتر دیده شوید"

باما تماس بگیرید

017-32229441

www.simorghsms.com

 

عناوین مرتبط:

ارسال پیام کوتاه فقط 105 ریالتبلیغات پیامکی...!!؟؟طراحی متن پیامک تبلیغاتیبازاریابی پیامکی Sms-MarketingSms marketing 


۲۱ مرداد ۹۴ ، ۱۰:۰۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
گروه سیمرغ

سامانه رایگان ارسال پیام کوتاه


پیشنهاد ویژه : 
سامانه رایگان ارسال پیام کوتاه

جشنواره تابستانه سیمرغ اس ام اس

پنل پیامکی با تمامی قابلیت های حرفه ای

10 پیامک تست رایگان

ارسال انبوه پیام کوتاه (اس ام اس)

ارسال پیام تلگرام و وایبر

دارای بانک شماره کشور

تفکیک بانک شماره به همراه اول، ایرانسل، کدپستی، استان، شهر، جنسیت، رده سنی و....

ارسال های هوشمند، زمان دار، چند به چند، سرویس تولد، مسابقه، نظرسنجی، منشی پیامکی، پاسخگوی خودکارو..

 

سیمرغ اس ام اس ارائه دهنده خدمات مبتنی بر پیام کوتاه و پیام های تبلیغاتی و پیام صوتی در سراسر کشور با پایین ترین تعرفه وحرفه ای ترین پنل های کاربری و نمایندگی آماده خدمت رسانی می باشد.

"با تبلیغات پیامکی بهتر دیده شوید"

 

برای تماس کارشناس فروش ما ارسال عدد 1 به 20002711

شماره تماس:01732229441

www.simorghsms.com

آدرس: گرگان خیابان ولیعصر عدلت 12 انتهای کوچه مجتمع نگین طبقه 2 واحد7 

simorghcrm@gmail.com پست الکترونیک:

عناوین مرتبط:

نحوه استفاده از تلگرام و وایبر در سامانه سیمرغ، بانک شماره های اصناف کشور به تفکیک استان، ارسال پیام کوتاه فقط 105 ریال، ارسال انبوه پیام کوتاه (اس ام اس)

۱۸ مرداد ۹۴ ، ۱۳:۲۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
گروه سیمرغ

نمایندگی سیمرغ اس ام اس در تهران

نماینده سیمرغ اس ام اس  میتواند از سامانه پیامکی مدیریتی با نام تجاری و یک دامنه اختصاصی ( مثلا www.Yoursite.com ) استفاده نموده و اقدام به فروش و بازاریابی نماید ، در این شرایط هیچ نامی از شرکت سیمرغ اس ام اس برده نشده و نماینده می تواند به راحتی با نام و برند خود فعالیت نمایند .

سیمرغ اس ام اس بدلیل بانک شماره کل کشور به تفکیک استان،شهر،بانک مشاغل،کد پستی،ارسال از روی نقشه،جنسیت،رده سنی،همراه اول، ایرانسل و ...  در کل استان تهران, اسلام‌شهر, ورامین, قرچک, رباط‌کریم, گلستان, قدس, ملارد, ورامین, شهریار, نسیم‌شهر, اندیشه, پاکدشت, صالح‌آباد, ری, باقرشهر, باغستان, بومهن, چهاردانگه, پیشوا, دماوند, پردیس, وحیدیه, نصیرآباد, فردوسیه, حسن‌آباد, رودهن, شاهدشهر, صباشهر, صفادشت, فیروزکوه, شمیرانات, لواسان, آبسرد, شریف‌آباد, کهریزک, فشم, جوادآباد, ورامین, کیلان, آبعلی, ارجمند نمایندگی می پذیرد.

در هر شهری از استان تهران هستید می توانید نماینده سیمرغ اس ام اس شوید.

همین حالا ثبت نام کنید و نماینده ما باشید.

برای دریافت اطلاعات جامع نمایندگی اینجا را کلیک کنید.

سیمرغ اس ام اس ارائه دهنده خدمات مبتنی بر پیام کوتاه و پیام های تبلیغاتی در سراسر کشور با پایین ترین تعرفه وحرفه ای ترین پنل های کاربری و نمایندگی آماده خدمت رسانی می باشد. سامانه پیام کوتاه سیمرغ  دارای بانک شماره قدرتمند از کل کشور به تفکیک استان،شهر، کدپستی، جنسیت، رده سنی، همرا اول، ایرانسل، بانک مشاغل و... می باشد.

"با تبلیغات پیامکی بهتر دیده شوید"

باما تماس بگیرید

017-32229441

www.simorghsms.com

 

عناوین مرتبط:

امکانات نمایندگی سیمرغ اس ام اس، اطلاعات جامع نمایندگی سیمرغ اس ام اس، نسخه آزمایشی نمایندگی، سفارش آنلاین پنل نمایندگی سیمرغ اس ام اس، درباره سیمرغ اس ام اس، راهنمای خرید آنلاین پنل کاربری، کار در منزل سیمرغ.

 

۱۷ مرداد ۹۴ ، ۱۰:۰۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
گروه سیمرغ