بازاریابان موفق برای فروش بیشتر، برقراری روابط بهتر را با مشتریان خود توصیه میکنند. با استفاده از بازاریابی پیامکی می توانید به روشهای مختلف با مخاطبین خود در ارتباط باشید وبه معرفی محصولات وخدمات خود بپردازید.

پنل پیامکی سیمرغ ابزارهایی مانند مسابقه، نظرسنجی، سرویس تولد، پاسخگوی خودکار و منشی پیامک را برای سهولت ارتباط کابران با مخاطبین خود در اختیارشان قرار داده است که در اینجا به توضیح مختصر ومفید راجع به نظرسنجی میپردازیم:

برترین مزیت نظرسنجی پیامکی مشاهده نظرات و بازخوردهای نظر سنجی در سریعترین زمان ممکن است؛ در حالی که نظر سنجی کاغذی یا حتی استفاده از ایمیل نیازمند پی گیری مداوم و بررسی بیشتری می باشد؛ به خصوص اگر جامعه انتخابی شما وسیع تر باشد پگیری آن چندین برابر سخت تر می شود.

مزایای نظرسنجی پیامکی نسبت به نظرسنجی با قلم و کاغذ عبارتند از:
 کاهش هزینه‌های استخدام پرسشگر، جابجایی‌ها، ارسال و جمع‌آوری پرسشنامه.
 عدم وجود خطرات تهدید کننده برای پرسشگران.
 دسترسی به جمعیتی بیش از جامعه انتخابی.
 امکان ارسال سریع پرسشنامه به هر نقطه از جهان...

نظرسنجی پیامکی با تمام این توانایی ها از جمله قابلیت های پنل های پیام کوتاه سیمرغ اس ام اس است. در ادامه درباره محیط و چگونگی کار با این ابزار توضیح  داده خواهد شد.

بعد از ورود به پنل خود از منوی سمت راست به قسمت ابزار رفته و از زیر منوهای آن گزینه نظرسنجی را انتخاب کنید.

لینک تصویر

با انتخاب گزینه نظرسنجی، وارد محیط نظرسنجی پیامکی می شوید. در قسمت شماره 3 شماره ای که می خواهید نظرسنجی با آن انجام شود، در شماره 4 عنوان نظرسنجی را وارد می کنید. در قسمت شماره 5 با کلیک روی گزینه "انتخاب زمان" و تغییر وضعیت دکمه به "غیرفعال" مکان انتخاب تاریخ و ساعت ارسال نظرسنجی برای شما نمایان می شود. 

لینک تصویر

بعداز تنظیمات مربوط به تاریخ ساعت روی گزینه ارسال کلیک کنید تا نظر سنجی شما ساخته شود و در پایین صفحه نمایش داده شود. در این مرحله در کنار نظرسنجی شما گزینه هایی وجود دارد که به شرح آنها می پردازیم.

لینک تصویر

ابتدا روی شماره 7 کلیک کرده تا گزینه های مربوط به نظر سنجی خود را بسازید. به عنوان مثال برای نظرسنجی درباره کارکرد سیمرغ اس ام اس، گزینه 1 بیانگر کارکرد خیلی خوب شرکت است و متن ارسال همان متنی است که برای مخاطب بعد از ارسال نظر خود فرستاده می شود.

لینک تصویر

شماره 8 گزارش گرافیکی نظرسنجی است به این معنی که بعد از اینکه مخاطبان شما در نظرسنجی شرکت کردند در این قسمت بصورت لحظه ای درصد رای دهندگان به گزینه های  مختلف نظرسنجی شما را نمایش می دهد.

شماره 9 گزارش جدولی نظرسنجی است. بعدازکلیک روی این گزینه با جدولی روبرو می شوید که در آن گزینه های شما، کلید پاسخ ها، متن پاسخ و تعداد نظرات مربوط به هر گزینه را نمایش می دهد.

لینک تصویر

 

علامت ضربدر قرمز هم به معنی حذف نظرسنجی و کلیه تنظیمات مربوط به آن است.

شماره 10 برای ایجاد قرعه کشی بین شرکت کنندگان و درواقع یک قابلیت اضافه روی نظرسنجی است . با کلیک روی این گزینه، تعداد کل آرا و تعداد آرای مجاز (تعداد کسانی که گزینه درست را ارسال نموده اند) را نشان می دهد. در قسمت تعداد برندگان، تهداد کسانی که می خواهید برنده اعلام کنید را وارد نموده و دکمه ثبت را بزنید بدین شکل سیستم بطور رندوم به تعداد برندگانی که وارد کرده اید تعدادی شماره اعلام می کند.

لینک تصویر

سیمرغ اس ام اس ارائه دهنده خدمات مبتنی بر پیام کوتاه و پیام های تبلیغاتی و پیام صوتی در سراسر کشور با پایین ترین تعرفه وحرفه ای ترین پنل های کاربری و نمایندگی آماده خدمت رسانی می باشد. سامانه پیام کوتاه سیمرغ  دارای بانک شماره قدرتمند از کل کشور به تفکیک استان،شهر، کدپستی، جنسیت، رده سنی، همرا اول، ایرانسل، بانک مشاغل و... می باشد.

"با تبلیغات پیامکی بهتر دیده شوید"

باما تماس بگیرید

01732229441

www.simorghsms.com

 

عناوین مرتبط: