سیمرغ اس ام اس

www.simorghsms.com

۲۴ مطلب در آذر ۱۳۹۴ ثبت شده است

کسب و کار وبازاریابی پیامکی

با پیشرفت تکنولوژی و فضای حاکم بر بازاریابی دیجیتال هزاران راه برای رسیدن به موفقیت فراهم شده است. راهکارها بر اساس نوع مخاطبان و مشتریانمی توانند بسیار تاثیرگذار باشند. لذا قبل از آنکه روش تبلیغات خود را مشخص کنید نوع مشتریان خود را تعیین کرده و بدین وسیله نسبت به سلیقه آن ها آگاه شوید.

در زمان ارسال پیام تبلیغاتی برای مشتریان خود سعی کنید متنی مناسب منطبق با سلیقه آن ها را ارسال کنید تا برای مشتریان شما ثابت شود برای آن ها احترام قائل هستید و به وقتشان احترام می گذارید. لذا قبل از اینکه مشتریان خود را بشناسید و آن ها را به عضویت در خبرنامه پیامکی خود دعوت کنید بهتر است از خود دو سوال را بپرسید:

اولین سوال اینکه آیا اکثر مشتریان شما دارای تلفن همراه هستند یا خیر.

مطمئنا پاسخ این سوال برای رسیدن به موفقیت در بازاریابی پیامکی بسیار مهم است. زیرا اگر بیشتر مشتریان شما از سامانه پیامکی استفاده نمی کنند پس بهتر است برای راه اندازی خبرنامه پیامکی خود زحمتی نکشید.

دومین سوالی که مطرح می شود این است که آیا می توانم برای مدت طولانی به مشتریان خود پیشنهاد ارزشمند بدهم؟

چنانچه مشتریان شما برای دریافت تخفیف ها و پیشنهادهای ویژه شماره تلفن شخصی خود را در اختیار شما قرار می دهند در مطمئنا از شما انتظار دارند که در ازای آن از شما پیام هایی شامل تخفیف های ویژه و یا جوایزی را دریافت کنند. لذا سعی کنید در هر دوره به طور مثال فصل های مختلف همواره با ایجاد پیشنهاداتی ارزشمند مشتریان خود را راضی نگه دارید.

 

عناوین مرتبط

۳۰ آذر ۹۴ ، ۱۱:۱۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
گروه سیمرغ

تبلیغات پیامکی در مشاغل


اگر شما از جمله صاحبان کسب و کارهای کوچک هستید، با توجه به اینکه نوع کسب درآمد کوچکتر است لذا باید در زمان تبلیغات خود بر روی مخارجی که هزینه می کنید کنترل داشته باشید تا نتایجی که مورد نظر شماست بدست آورید تا در کنار هزینه تبلیغاتی خود نتایج مورد نظر را بدست آورید.

اولین راهکار می تواند استفاده از شبکات اجتماعی باشد در تبلیغات رایگان باشد. با توجه به اینکه در دنیای امروزه بسیاری از افراد به شبکات اجتماعی دسترسی دارند شما می توانید در مدت زمان کوتاهی تبلیغات خود را برای تعداد افراد زیادی ارسال کنید. یکی دیگر از راهکارها استفاده از بازار پیامکی است. در واقع زمانیکه شما از بازاریابی پیامکی استفاده می کنید می توانید با هزینه ای پایین تر علاوه بر جذب مشتری در هزینه های خود صرفه جویی کنید.

یکی دیگر از راه های جذب مشتری ارجاع  دادن تبلیغات به صورت شفاهی به افراد است. زمانیکه از چنین روشی برای کسب و کار استفاده می کنید سعی کنید به آمار و گزارشهای دقیقی دسترسی داشته باشد تا بتوانید از میزان پاسخگویی آنچه تبلیغ کرده اید مطمئن شوید. همیشه در راه تبلیغات سعی کنید رضایت مشتریان خود را بدست آورید. این کار سبب افزایش میزان وفاداری آن ها نسبت به شما خواهد شد. زمانیکه شما سبب افزایش رضایت مشتری سبب می شود علاقه مشتریان نسبت به شما بیشتر شود.

سامانه ارسال پیام SPAYAM  یک سامانه مدرن برای ارسال پیام انبوه تبلیغاتی و اطلاع رسانی در شبکه های اجتماعی و ارسال پیام کوتاه میباشد. سوشال پیام دارای بانک شماره کل کشور به تفکیک استان، شهر، همراه اول، ایرانسل، رده سنی، جنسیت، منطقه ای، کدپستی، اصناف و ارسال از روی نقشه با قدرت و کیفیت مناسب و پنل رایگان می باشد. همچنین با 10000 تومان می توانید یک خط اختصاصی 5000 داشته باشید.

بر حسب نیاز برخی مشتریان به ارسال پیام کوتاه ،این سرویس با شماره 50001299 و هزینه تمام شده هر پیام 10.5 فعال میباشد.

با ما تماس بگیرید

32327132-017

09114088060

www.spayam.ir


عناوین مرتبط

۲۹ آذر ۹۴ ، ۱۲:۲۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
گروه سیمرغ

پیام مناسبتی تبریک شب یلدا


محفل آریاییتان طلایی ، دلهایتان دریایی ، شادیهایتان یلدایی ، پیشاپیش مبارک باد این شب اهورایی


شب یلدا شب بزم و سرور است / شبی طولانی و غمها بدور است 
شباهنگام تا وقت سحرگاه / بساط خنده و شادی چه جوراست

...............................................................................................

دو قدم مانده که پاییز به یغما برود
این همه رنگ ِ قشنگ از کف ِ دنیا برود
شب یلدا و وصف بی مثالش
خداوندا مخواه ، هرگز زوالش
شب یلدا فراتر از همه شب
نبینم هیچ کس افتاده در تب
شب یلدا زحزن و غم مبراست

...............................................................................................

دو قدم مانده به رقصیدن برف
یک نفس مانده به سرما و به یخ
چشم در چشم زمستانی دگر
تحفه ای یافت نکردم که کنم هدیه تان
یک سبد عاطفه دارم همه تقدیم شما

...............................................................................................

بلندترین شب سال هم خورشید را ملاقات خواهد کرد و این یعنی 
بوسه گرم خداوند بر صورت زندگی وقتی همه چیز یخ می زند.

...............................................................................................

یلدا یعنی یادمان باشد که زنگی آنقدر کوتاه است، که یک دقیقه بیشتر با هم بودن را باید جشن گرفت

...............................................................................................

یلدا یعنی بهانه ای برای در کنار هم شاد بودن و زندگی یعنی همین بهانه های کوچک گذرا
یلداتان مبارک و زندگیتان پر از بهانه های شاد باد.


عناوین مرتبط

۲۹ آذر ۹۴ ، ۱۱:۰۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
گروه سیمرغ

کاربرد سامانه پیامکی در ارتباطات داخلی

در دنیای شلوغ و پر مشغله امروز اکثر افراد زمانیکه در محیط شغلی خود مشغول بکار هستند بدلیل حجم و ازدحام زیاد کارها زمان استفاده از بسیاری ازپیام رسان ها را ندارند. به طور مثال زمان کافی برای استفاده از کامپیوتر جهت بروزرسای ایمیل خود برای دریافت بیانیه های جدی و یا استفاده از نامه هایی که کاغذی ارسال می شوند را ندارند. در واقع وقت کافی برای برقراری ارتباط با سایر همکارانی که در صنف خود هستند را ندارند. حال اگر اطلاعیه مهمی ارسال شود امکان خوانده شدن آن به طور آنی بسیار پایین می آید. در این مواقع استفاده از پیام رسانی که پس از ارسال طی چند ثانیه بعد خوانده شود بسیار کاربرد دارد. در واقع می توان گفت سامانه های پیامکی این ویژگی را دارا هستند و هیچ سیستم ارتباطی سریعتری نسبت به پیامک وجود ندارد. این پیامک چه به صورت پیامک صوتی و چه به صورت پیامک متنی همچنان سرعت بالاتری جهت پاسخگویی دارد و احتیاجی به اینترنت ندارد. به این ترتیب چون افراد همیشه موبایل خود را همراه خود دارند به راحتی می توانند اطلاعیه ها و پیام های اضطراری را دریافت کنند. در واقع چون پیامک با سرعت بسیار بالاتری بدست افراد میرسد در مواقعی که متن  طولانی تر است و تعداد کاراکترهای آن با تعداد مجاز پیام کوتاه مغایرت دارد, تنها کافیست برای افراد پیامکی ارسال شود که ایمیل خود را سریع چک کنند و متن را در ایمیل ارسال کرد.

سیمرغ اس ام اس ارائه دهنده خدمات مبتنی بر پیام کوتاه و پیام های تبلیغاتی و پیام صوتی در سراسر کشور با پایین ترین تعرفه وحرفه ای ترین پنل های کاربری و نمایندگی آماده خدمت رسانی می باشد. سامانه پیام کوتاه سیمرغ  دارای بانک شماره قدرتمند از کل کشور به تفکیک استان، شهر، کدپستی، جنسیت، رده سنی، همرا اول، ایرانسل، بانک مشاغل و... می باشد.

"با تبلیغات پیامکی بهتر دیده شوید"

باما تماس بگیرید

32229441-017

www.simorghsms.com


عناوین مرتبط

۲۶ آذر ۹۴ ، ۰۹:۴۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
گروه سیمرغ

رموز بازاربی پیامکی


در هر نوع از بازاریابی در نوع دیجیتالی پایداری به عنوان یکی از کلیدهای دسترسی به موفقیت است. در واقع زمانیکه شما بازاریابی پیامکی که نوعی از تبلیغات دیجیتال است را آغاز می کنید؛ به عنوان یک روش مدرن به بسیاری از اطلاعات اختصاصی مشتریان خود دسترسی دارید. در صورتیکه با در دست داشتن این اطلاعات نتوانید محتوای مفید و ارزشمندی را برای مشتریان خود فراهم کنید بازاریابی پیامکی و کمپینی که ایجاد کرده اید با شکست مواجه خواهد شد. لذا برای اینکه به پیروزی دست پیدا کنید و از شکست شما جلوگیری شود رعایت چند نکته برای رسیدن شما به این هدف الزامی لست.

اولین موردی که میتواند کمک بسیاری به شما کند؛ عمل کردن به قول هایی است که به مشتریان خود می دهید. به طور مثال چنانچه به مشتریان خود قول داده اید که هر ماه برای آن ها پیامک تبلیغاتی در زمینه اجناس خود ارسال کنید حتما این کار را انجام دهید در غیر اینصورت افراد عضویت خود را  لغو خواهند کرد. دومین موردی که می تواند به شما کمک کند این است که همواره سعی کنید به مشتریان خود پیشنهادات اختصاصی و ارزشمند بدهید و این امر را مداوم و متداوم کنید. مانند پیام های تخفیف ویژه؛ فراموش نکنید که ادامه دادن وتداوم در این امر سبب ماندگاری هرچه بیشتر مشتریان شما خواهد شد.

در آخر سعی کنید چنانچه پیام خود را در روز و ساعت بخصوصی در هفته ارسال میکنید این برنامه را ادامه دهید. ثبات و پایدار بودن در تبلیغات راه های موفقیت شما را هموارتر خواهد کرد.

سیمرغ اس ام اس ارائه دهنده خدمات مبتنی بر پیام کوتاه و پیام های تبلیغاتی و پیام صوتی در سراسر کشور با پایین ترین تعرفه وحرفه ای ترین پنل های کاربری و نمایندگی آماده خدمت رسانی می باشد. سامانه پیام کوتاه سیمرغ  دارای بانک شماره قدرتمند از کل کشور به تفکیک استان، شهر، کدپستی، جنسیت، رده سنی، همرا اول، ایرانسل، بانک مشاغل و... می باشد.

"با تبلیغات پیامکی بهتر دیده شوید"

باما تماس بگیرید

017-32229441

www.simorghsms.com


عناوین مرتبط

۲۵ آذر ۹۴ ، ۱۰:۳۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
گروه سیمرغ

پیامک و انتخابات مجلس 94

تقویم رسمی کشور نشان می‌دهد فرصت چندانی تا انتخابات مجلس دهم شورای اسلامی و دوره پنجم مجلس خبرگان رهبری باقی نمانده است. با توجه به بالا بودن رقابت بین نامزدهای انتخاباتی ،تبلیغات بهترین روش برای مطرح شدن و موفقیت در این امر است. بدین منظور شرکت سیمرغ اس ام اس سامانه پیام کوتاه را جهت تبلیغات کاندیدا فراهم آورده است. سامانه پیام کوتاه ویژه تبلیغات انتخاباتی مجلس دهم؛ هیچ تفاوت کاربردی با سامانه پیامکی معمولی ندارد. اما برای بهبود و افزایش بازخورد تبلیغاتی و مهم ترین موضوع کاهش هزینه تبلیغات، این پنل ویژه فراهم گردیده است.

از قابلیت های پنل ویژه تبلیغات انتخاباتی میتوان به رایگان بودن پنل،هزینه کم هر پیام (برای هر پیام 5/10 ) و خط اختصاصی رایگان نام برد.کافی است شما پس از تکمیل فرم ثبت نام، نام کاربری و کلمه عبوری که به شما پیامک میشود را در قسمت ورود به سامانه وارد کنید و پنل شما با تمام امکانات برایتان فعال می گردد.

برای فعال سازی خط اختصاصی رایگان،از داخل پنل پیامکی خود به ما تیکت بزنید یا با ما تماس حاصل فرمایید.


عناوین مرتبط

۲۴ آذر ۹۴ ، ۱۰:۰۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
گروه سیمرغ

نمایندگی سیمرغ اس ام اس در یزد

نماینده سیمرغ اس ام اس  میتواند از سامانه پیامکی مدیریتی با نام تجاری و یک دامنه اختصاصی ( مثلا www.Yoursite.com ) استفاده نموده و اقدام به فروش و بازاریابی نماید ، در این شرایط هیچ نامی از شرکت سیمرغ اس ام اس برده نشده و نماینده می تواند به راحتی با نام و برند خود فعالیت نمایند .

سیمرغ اس ام اس بدلیل بانک شماره کل کشور به تفکیک استان، شهر، بانک مشاغل، کد پستی، ارسال از روی نقشه، جنسیت، رده سنی، همراه اول، ایرانسل و ...  در کل استان، ابرکوه، اردکان، بافق، بهاباد، تفت، خاتم، صدوق، مهریز، میبد و یزد نمایندگی می پذیرد.

در هر شهری از استان یزد هستید می توانید نماینده سیمرغ اس ام اس شوید.

همین حالا ثبت نام کنید و نماینده ما باشید.

برای دریافت اطلاعات جامع نمایندگی اینجا را کلیک کنید.

سیمرغ اس ام اس ارائه دهنده خدمات مبتنی بر پیام کوتاه و پیام های تبلیغاتی در سراسر کشور با پایین ترین تعرفه وحرفه ای ترین پنل های کاربریو نمایندگی آماده خدمت رسانی می باشد. سامانه پیام کوتاه سیمرغ  دارای بانک شماره قدرتمند از کل کشور به تفکیک استان، شهر، کدپستی، جنسیت، رده سنی، همرا اول، ایرانسل، بانک مشاغل و... می باشد.

"با تبلیغات پیامکی بهتر دیده شوید"

باما تماس بگیرید

017-32229441

www.simorghsms.com


عناوین مرتبط

۲۳ آذر ۹۴ ، ۰۹:۵۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
گروه سیمرغ

پیام کوتاه و حقایق تعجب آور

اولین ایده در زمینه پیام کوتاه توسط یک مهندس فنلاندی به نام ماتی ماکونن شکل گرفت که به او پدر اس ام اس گفته می شود. ماتی ماکونن در شهر کپنهاگ در یک پیتزا فروشی  کار می کرد وی زمانیکه برای شرکت در کنفرانسی در مورد آینده ارتباطات موبایلی به دانمارک آمده بود این ایده به ذهنش خطور کرد ولی متاسفانه به دلیل ثبت نکردن خق امتیاز این ایده برای اینکار پیشگامانه دستمزدی دریافت نکرد. در حدود یکسال بعد شخصی به نام فریدهام هیلبرند فرمت 160کاراکتری پیام کوتاه را تعیین کرد. سرانجام اولین پیام کوتاه در سال 1992 توسط شخصی بنام بریت پاپ ووس به مدیر اپراتور ودافون ریچارد جرویس ریچارد جرویس در مهمانی کارمندان در شب کریسمس ارسال شد که متن آن این بود: «کریسمس مبارک».

امروزه ارسال پیام بیشترین استفاده را درمیان سرویس های انتقال اطلاعات توسط تلفن همراه دارد. در سال 2010 مردم 192 هزار پیام کوتاه در هر ثانیه ارسال کردند و این امر درامد صنعت در ارسال پیام کوتاه را به 114 میلیارد و ششصد میلیون دلار در سال رسانده است. ارسال پیام های کوتاه به صورت مخفف و زبان های ویژه سبب می شود در آینده ادبیات تضعیف شده و غلط دیکته ای و هجی کردن نادرست کلمات گسترش پیدا کند. علاوه بر موارد گفته شده مردم هم به طور اعجاب انگیزی در این شیوه برقراری ارتباط تبحر پیدا کرده اند. در سال 2005 سونجا کریستیانسن از نروژ رکورد سریع ترین تایپیست پیام کوتاه را به ثبت رساند. اما سرانجام تمام آنچه گفته شد جالب است بدانید : تایپ پیام منجر به عارضه تنوسینوویتز می شود که نوعی التهاب انگشت شست دست است و در اثر تایپ مداوم پیام ایجاد می شود.

سیمرغ اس ام اس ارائه دهنده خدمات مبتنی بر پیام کوتاه و پیام های تبلیغاتی و پیام صوتی در سراسر کشور با پایین ترین تعرفه وحرفه ای ترین پنل های کاربری و نمایندگی آماده خدمت رسانی می باشد. سامانه پیام کوتاه سیمرغ  دارای بانک شماره قدرتمند از کل کشور به تفکیک استان، شهر، کدپستی، جنسیت، رده سنی، همرا اول، ایرانسل، بانک مشاغل و... می باشد.

"با تبلیغات پیامکی بهتر دیده شوید"

باما تماس بگیرید

017-32229441

www.simorghsms.com


عناوین مرتبط

۲۲ آذر ۹۴ ، ۱۱:۴۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
گروه سیمرغ

پیام مناسبتی – تسلیت شهادت امام رضا

السلام علیک یا امام الرئوف!

سلام بر تو که مهربانی هایت از شمار زائران انبوهت بسیار بیشتر است.
امروز، سلام اشکبار ما با سوختن «اباصلت» همراه شده است.

گرچه از زهر جفا دل پرشرر دارد رضا
آتشى در دل ز هجران پسر دارد رضا
در میان حجره در بسته مى پیچد به خود
دیدگان بى فروغش را پدر دارد رضا
دست ما «خسرو» به دامانش که در روز جزا
آبرو پیش خداى دادگر دارد رضا
................................................................................................
دلم برای تو پر می کشد امام غریب
غمت ز سینه شرر می کشد امام غریب
زیارت تو که فوق همه زیارت هاست
دل مرا به سفر می کشد امام غریب
................................................................................................
با نام رضا به سینه ها گل بزنید
با اشک به بارگاه او پل بزنید
فرمود که هر زمان گرفتار شدید
بر دامن ما دست توسل بزنید
................................................................................................
یک تکه از بهشت در آغوش مشهد است
حتی اگر به آخر خط هم رسیده ای
آنجا برای عشق شروعی مجدد است
................................................................................................
زائری بارانی ام آقا بدادم میرسی؟
بی پناهم، خسته ام،تنهابدادم میرسی ؟
گر چه آهونیستم اماپراز دلتنگی ام
ضامن چشمان آهوهابه دادم میرسی ؟
................................................................................................
امام رضا (ع):
هرکس در مجلسی نشیند که امر ما در آن زنده می شود، در روزی که قلب ها می میرند، قلبش نخواهد مرد
مجلس عزای آقا امام رضا رفتی ما رو هم از دعای خیر بی نصیب نگذار
................................................................................................

امام رضا (ع): 
کسی که مصائب ما را به یاد آورد
پس بگرید و بگریاند در روزی که چشم ها گریانند (روز حساب)، گریان نخواهد شد.
امشب اشکت جاری شد ما رو هم دعا کن
................................................................................................
امام رضا(علیه السلام):
کسی که مصائب ما را به یاد آورد، پس بگرید و بگریاند، در روزی که چشم ها گریانند(روز حساب)، گریان نخواهد شد
................................................................................................

سیمرغ اس ام اس عزای شهادت شاه خراسان ، امام رضا علیه السلام را تسلیت عرض می نماید.

عناوین مرتبط

  • پیامک مناسبتی -تسلیت رحلت پیامبر
  • پیامک – اس ام اس تسلیت اربعین
  • پیام تسلیت تاسوعا و عاشورای حسینی
  • پیام تسلیت محرم
  • پیام تسلیت حادثه منا
  • اس ام اس شهادت امام محمد باقر
  • پیام تسلیت شهادت امام محمدتقی (علیه السلام)
  • پیامک-اس ام اس شهادت امام جعفر صادق (ع)
  • پیامک شب های قدر
  • پیامک-اس ام اس شهادت امام حسن عسکری (ع)
  • پیامک-اس ام اس تسلیت
۱۸ آذر ۹۴ ، ۱۰:۱۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
گروه سیمرغ

تبلیغ خبرنامه پیامکی در مراسم و همایش

معمولا در مراسم و یا همایش از شخصی به عنوان مجری برنامه استفاده می شود. چنانچه در مراسم و همایشی شرکت می کنید که توسط مجری هدایت می شود می توانید از مجری برنامه بخواهید که از تماشاگران بخواهد به عضویت خبرنامه پیامکی شما در بیایند. حتی می توانید جزئیات و آمارهایبازاریابی پیامکی خود را بر روی بیلبورد و یا مانیتورهای بزرگ نمایش دهید تا نظر افراد را به سمت خود جلب کنید. به دلیل عدم اطمینان افراد نسبت به تبلیغات گوناگون؛ انجام تبلیغات در مراسم و همایش یکی از مواردی است که مردم هنوز به آن اطمینان دارند. فراموش نکنید که بازاریابی پیامکی هنوز روش جدیدی و مردم استقبال زیادی از آن خواهد کرد.

می توانید در پایان مراسم و یا همایشی که در آن شرکت کرده اید از بروشورهای مربوط به خبرنامه پیامکی خود را قرار دهید. این کار باعث می شود که مشتریان شما در هنگامی که بروشورهای خود را چک می کنند اطلاعات دقیقی از خبرنامه پیامکی شما بدست آوردند.

سیمرغ اس ام اس ارائه دهنده خدمات مبتنی بر پیام کوتاه و پیام های تبلیغاتی و پیام صوتی در سراسر کشور با پایین ترین تعرفه وحرفه ای ترین پنل های کاربری و نمایندگی آماده خدمت رسانی می باشد. سامانه پیام کوتاه سیمرغ  دارای بانک شماره قدرتمند از کل کشور به تفکیک استان، شهر، کدپستی، جنسیت، رده سنی، همرا اول، ایرانسل، بانک مشاغل و... می باشد.

"با تبلیغات پیامکی بهتر دیده شوید"

باما تماس بگیرید

017-32229441

www.simorghsms.com


عناوین مرتبط

۱۷ آذر ۹۴ ، ۱۰:۰۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
گروه سیمرغ