سیمرغ اس ام اس

www.simorghsms.com

۱۹ مطلب در شهریور ۱۳۹۵ ثبت شده است

پارامترهای انتخاب پنل پیامک تبلیغاتی

از پیامک تبلیغاتی هنگام اطلاع رسانی برای موضوعات مهم استفاده می شود پس برای انتقال اینگونه پیام ها باید سامانه پیامکی ای که قابلیت بالا و بیشترین بازدهی را دارد انتخاب کرد.

زمانیکه از هزینه و زمان صرف شده برای ارسال پیام صحبت می کنیم درواقع به بازدهی ان اشاره کرده ایم. متاسفانه گاهی بازدهی با هزینه ی کم اشتباه گرفته می شود و بین انتخاب هایمان به اشتباه گزینه ای را انتخاب می کنیم که فقط و فقط کم هزینه تر باشد بدون اینکه به نتیجه ی آن توجه نمائیم .

در بهترین حالت باید تعادلی بین هزینه و کیفیت انتخاب شود. با توجه به اینکه زمان و هزینه از اهمیت بالایی برخوردارند اما پارامترهای دیگر را هم نباید نادیده گرفت. از جمله: کیفیت ارسال - بانک اطلاعاتی کارآمد -  تعرفه پیامک تبلیغاتی - پشتیبانی


سیمرغ اس ام اس ارائه دهنده خدمات مبتنی بر پیام کوتاه و پیام صوتی و پیام های تبلیغاتی در سراسر کشور با پایین ترین تعرفه و حرفه ای ترین پنل های کاربری و نمایندگی آماده خدمت رسانی می باشد. سامانه پیام کوتاه سیمرغ  دارای بانک شماره قدرتمند از کل کشور به تفکیک استان، شهر، کدپستی، جنسیت، رده سنی، همرا اول، ایرانسل، بانک مشاغل و... می باشد.

"با تبلیغات پیامکی بهتر دیده شوید"

باما تماس بگیرید

017-32229441

www.simorghsms.com

برای دریافت فایل آموزشی بصورت فیلم به آدرس زیر مراجعه فرمایید

http://www.aparat.com/simorghsms


عناوین مرتبط:

انتخاب بهترین سامانه پیامکی

انتخاب بهترین پنل پیامکی

انواع ارسال در سامانه پیامکی

سامانه رایگان ارسال پیام کوتاه

ویژگی یک سامانه پیامکی خوب

بهترین سامانه پیام کوتاه

۳۱ شهریور ۹۵ ، ۰۹:۴۹ ۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
گروه سیمرغ

پیام مناسبتی – پیام تبریک عید غدیر خم

روز مـحـشــر پـرسـیـد ز مـن رب جـلـی / گفت تو غـرق گنـاهی؟ گفتمش یـا رب بلی//گفت پس آتش نمیـگیرد چـرا جـسم و تنـت / گفتمش چون حـک نمودم روی قلبم یا علی

.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.

بر عید غدیر عید اکبر صلوات

بر چهره ی نورانی حیدر صلوات

بر فاطمه این عید هزاران تبریک

بر یک یک اهل بیت کوثر صلوات

عید سعید غدیر خم مبارک باد

.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.

به روز غدیر خم از مقام لم یزلی

به کائنات ندا شد به صوت جلی

که بعد احمد مرسل به کهتر و مهتر

امام و سرور و مولا علیست علی

عید غدیر خم مبارک

.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.

در عید غدیرخم چو پیمان بستند

تا آخر عمر عهدشان نشکستند

بر روح بلند پایمردان صلوات

لعنت به جماعتی که آن بگسستند

عید سعید غدیر خم مبارک باد

.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.

آغاز علی بود و علی حُسن ختام

او اول و آخر است به دین اسلام

در عید غدیرخم فرستد صلوات

هر کس که و را علی ولی گشت و امام

عید سعید غدیر خم مبارک باد

.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.

نازد به خودش خدا که حیدر دارد / دریای فضائلی مطهر دارد

همتای علی نخواهد آمد والله / صد بار اگر کعبه ترک بردارد

عید غدیر خم مبارک باد

.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.

قرآن به جز از وصف علی آیه ندارد

ایمان به جز از حب علی پایه ندارد

گفتم بروم سایه لطفش بنشینم

گفتا که علی نور بود سایه ندارد

عید غدیر مبارک

.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.

ای خدای مرتضی ، گردی از گامهای فتوت مرتضی را بر سر جهانیان بپاش تا ریشه نامردی در جهان بخشکد . عید غدیر خم ، عید ولایت و امامت مبارک

.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.


سیمرغ اس ام اس ارائه دهنده خدمات مبتنی بر پیام کوتاه و پیام های تبلیغاتی در سراسر کشور با پایین ترین تعرفه و حرفه ای ترین پنل های کاربری و نمایندگی آماده خدمت رسانی می باشد. سامانه پیام کوتاه سیمرغ  دارای بانک شماره قدرتمند از کل کشور به تفکیک استان، شهر، کدپستی، جنسیت، رده سنی، همرا اول، ایرانسل، بانک مشاغل و... می باشد.

"با تبلیغات پیامکی بهتر دیده شوید"

باما تماس بگیرید

017-32229441

www.simorghsms.com

برای دریافت فایل آموزشی بصورت فیلم به آدرس زیر مراجعه فرمایید

http://www.aparat.com/simorghsms


عناوین مرتبط:

پیامک-اس ام اس عید سعید غدیر

پیامک-اس ام اس عاشورایی

پیامک- اس ام اس تاسوعای حسینی

پیامک-اس ام اس تسلیت

پیامک-اس ام اس تبریک تولد

پیامک-اس ام اس بزرگداشت شیخ بهایی

۲۸ شهریور ۹۵ ، ۱۰:۵۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
گروه سیمرغ

تاثیر ارسال پیامک بر گرم شدن زمین

 آیا می دانید ردپای کربنی چیست؟

پس باهم ابتدا بررسی می کنیم که ردپای کربنی چیست سپس میزان و تاثیرات این ردپا بر روی زمین را برای بدست اوردن سهم هر پیامک محاسبه می کنیم.

 ردپای کربنی یعنی هر ان چیزی که بر اقلیم اثرگذار است که از زنجیره‌ تامین و نحوه تولید گرفته تا چگونگی تحویل و مصرف را را شامل می شود و معیاری به نام هم‌ارز دی‌اکسید کربن به‌دست می‌آورند، یعنی اثر انواع گازهای گلخانه‌ای مختلف را به‌صورت اثر دی‌اکسیدکربن معادل آنها بیان می‌کنند.

طبق آخرین برآوردی که کارشناسان انجام داده‌اند، رد پای کربنی پیامک 0/014 گرم دی اکسید کربن است.

 این در حالی است که رد پای کربنی هر انسان در کشورهای صنعتی  حدود 15 تن در سال است؛ یعنی 35 کیلو در روز، بنابراین 0/014 گرم خیلی ناچیز است.

رد پای کربنی جهان سالی 50 میلیارد تن است. رد پای کربنی تمام پیامک‌های جهان سالی 32 هزار تن است که رقم ناچیزی است.

 پیامک ها فواید بسیاری دارند. در جهان رو به توسعه، پیامک راهی است برای ارتباط با دوستان، خویشاوندان، همکاران و غیره و اگر وجود نداشت چه‌بسا هیچ ارتباطی میسر نمی‌بود.

برای محاسبه ردکربنی پیامک چه چیزهایی در نظر گرفته می شود؟

در مورد پیامک های دارای متن ساده انرژی مصرفی تلفن فرستنده و تلفن گیرنده و مراکزی که در ایجاد این ارتباط دخالت دارند.

اگر همراه متن، عکس هم بفرستیم رد پای کربنی به‌شدت افزایش می‌یابد. البته در مورد شکلک‌ها این‌گونه نیست چون آنها هم فقط یک نویسه هستند، ولی فرستادن عکس‌های خودگرفت (یا همان سلفی) هشت مگابایتی داستان دیگری دارد.

شاید برایتان در مورد ارسال ایمیل ها نیز سوال مطرح شود ، در اینصورت باید بگوییم که:

بستگی به نوع و بلندی آنها دارد. اگر ایمیل را روی نمایشگر رایانه بخوانیم، رایانه در تمام مدت خواندن انرژی مصرف می‌کند. اگر ایمیل از نوع هرزنامه باشد، رد پای کربنی کمتری دارد، زیرا اغلب در پوشه‌ هرزنامه قرار می‌گیرند که آنها را نمی‌خوانیم.

اگر ایمیل دارای پیوست مفصلی هم باشد، روشن است که رد پای کربنی بیشتری خواهد داشت. در کل رد پای کربنی ایمیل را حدود چهار گرم کربن دی اکسید برآورد کرده‌اند که 300 برابر پیامک است.

در مورد تماس تلفنی هم باید بگوییم که  خیلی کمتر از سفر کردن و دیدار رودررو دارای رد پای کربنی است. از سوار هواپیما شدن و رفتن به دیدار کسی هم خیلی کمتر رد پای کربنی دارد.

در ارسال نامه  بصورت پستی نیز وضع بدین صورت است که برای نامه‌ای 10 گرمی که روی کاغذ بازیافتی نوشته شده است، 140 گرم ردپای کربنی برآورد کرده‌اند. به هر حال هر نامه معادل 10 هزار پیامک است.


سیمرغ اس ام اس ارائه دهنده خدمات مبتنی بر پیام کوتاه و پیام های تبلیغاتی در سراسر کشور با پایین ترین تعرفه و حرفه ای ترین پنل های کاربری و نمایندگی آماده خدمت رسانی می باشد. سامانه پیام کوتاه سیمرغ  دارای بانک شماره قدرتمند از کل کشور به تفکیک استان، شهر، کدپستی، جنسیت، رده سنی، همرا اول، ایرانسل، بانک مشاغل و... می باشد.

"با تبلیغات پیامکی بهتر دیده شوید"

باما تماس بگیرید

017-32229441

www.simorghsms.com

برای دریافت فایل آموزشی بصورت فیلم به آدرس زیر مراجعه فرمایید

http://www.aparat.com/simorghsms


عناوین مرتبط:

برند شدن با ارسال پیامک

شما هم به نوموفوبیا مبتلا هستید؟

چگونه یک برند موفق بسازیم؟

موفقیت کسب و کار با بازاریابی صحیح

ارتباطات بازاریابی، موثرترین شیوه تبلیغات

بررسی آمار کمپین تبلیغاتی

ارائه پشتیبانی مشتریان

۲۷ شهریور ۹۵ ، ۱۰:۳۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
گروه سیمرغ

زمان و محتوای پیام تبلیغاتی

بهترین زمان برای ارسال پیامک تبلیغاتی

همیشه به خاطر داشته باشید که به هیچ وجه ” قبل از ساعت ۹ صبح و بعد از ساعت ۹ شب پیامک ارسال نکنید ” ، بهترین حالت برای ارسال پیامک مشخص کردن یک روز است. همیشه در ان زمان و روز پیامک را ارسال کنید. یعنی یک هفته ساعت ۹:۱۵ دقیقه ارسال نکنید و در هفته بعدی ساعت ۱۵:۳۰ ، بهتر است هر هفته در روز مشخص ساعت ۱۱ ارسال گردد. برای این موضوع نیز میتوانید از امکان ارسال پیامک زمانبندی استفاده کنید .

تنظیم ساعت و تاریخ انقضا برای پیامک

در صورتی که میخواهید پیامک ارسالی از سوی شما فوری به نظر برسد ، باید برای پیامک خود تاریخ انقضا قرار بدهید . منظور از تاریخ انقضا این است که به مشتریان خود مهلت خرید بدهید و انها را اگاه بسازید که این پیشنهاد ویژه تا تاریخ مقرر امکان پذیر است .

قراردادن تخفیفات و پیشنهادات

اینک میخواهیم از حاشیه کمی فاصله بگیریم و برویم سر اصل مطلب، پیامک بیشتر برای ارائه تخفیف و جذب مشتری بیشتر ارسال میگردد. درست است؟ اگر مخاطبین از پیشنهاد های شما که از طریق ارسال پیامک تبلیغاتی به دستشان رسیده استفاده نکنند پس چرا خودتان را اذیت میکنید. اگر تخفیفی ارائه نشود شما سرمایه خود را از دست داده اید بعلاوه وقت مشتری را نیز گرفته اید. اگر میخواهید در این زمینه موفق بشوید . بهتر است تخفیفات مناسبی را در نظر بگیرید.

دریافت اطلاعات از مشتری

سعی کنید در متن پیامک مشتری خود را راغب به پاسخ کنید چرا که می توانید از این طریق شماره موبایل های مشتریان راغب را دخیره کنید و یک بانک شماره مشتریان برای خود بسازید و در دوره های مناسب به این افراد بابت تخفیفات آینده اطلاع رسانی کنید.


سیمرغ اس ام اس ارائه دهنده خدمات مبتنی بر پیام کوتاه و پیام های تبلیغاتی در سراسر کشور با پایین ترین تعرفه و حرفه ای ترین پنل های کاربری و نمایندگی آماده خدمت رسانی می باشد. سامانه پیام کوتاه سیمرغ  دارای بانک شماره قدرتمند از کل کشور به تفکیک استان، شهر، کدپستی، جنسیت، رده سنی، همرا اول، ایرانسل، بانک مشاغل و... می باشد.

"با تبلیغات پیامکی بهتر دیده شوید"

باما تماس بگیرید

017-32229441

www.simorghsms.com

برای دریافت فایل آموزشی بصورت فیلم به آدرس زیر مراجعه فرمایید

http://www.aparat.com/simorghsms


عناوین مرتبط:

تصورات غلط بازاریابی محتوایی

طراحی متن پیامک تبلیغاتی

میزان تاثیرگذاری پیام کوتاه از دیگر روش های تبلیغاتی

روش های نوین تبلیغات

جذب مشتری با پیامک تبلیغاتی

خلق پیامک موفق

شوخ طبعی در بازاریابی پیامکی

اعتبار شما محتوای پیام شماست

۲۰ شهریور ۹۵ ، ۰۹:۱۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
گروه سیمرغ

تصورات غلط بازاریابی محتوایی

بهترین روشی که رهبران کسب‌و‌کار برای افزایش شهرت برند و افزایش فروش و اعتبار کاری خود باید انجام دهند انجام بازاریابی محتوایی است.

بازاریابی محتوایی در زبان بسیار ساده است اما پیش آمده که برخلاف صرف وقت و هزینه بسیار هیچ تغییر در میزان توجه به پیام مشاهده نشده است. 3 مورد از تصوراتی که باعث عدم موفقیت می شود در زیر آمده که به بررسی آنها می پردازیم:

۱. محتوای‌تان جذابیت همه‌گیری ندارد، پس بدرد نمی خورد

برای اغلب ما افزایش پایگاه مخاطبانِ هدفمندِ به مرابتب ارزش بیشتری دارد تا اینکه محتوایی همه‌گیر یا به اصطلاح ویروسی تهیه کنیم. حتی اگر تعداد مخاطبان‌تان در شروع کار پایین است‌، از Google Analytics استفاده کنید تا ببینید چه کسانی به سایت‌تان سر می‌زنند و به این ترتیب نکاتی مهم دستگیرتان شود: مثلا اگر سایت شما در حوزه‌ی دندان‌پزشکی است و ۸۰ درصد بازدیدکنندگان‌ سایت‌تان در حدود ۸۰ کیلومتری دفتر کارتان هستند، این امر خیلی بهتر از این است که ترافیکی ۱۰ برابر بیشتر اما از سراسر دنیا داشته باشید.

۲. محتوای سایت‌تان را هیچ‌گاه در سایت‌های دیگر بازنشر نکنید

اگر هنوز سایتتان مخاطبان خود را جذب نکرده است مخاطبان وسیع‌تری برای سایت خود دست‌و‌پا کنید. توسعه‌ی یک سایت بزرگ زمان‌بر است و اگر این امر اولویت اصلی‌تان نیست، می‌توانید با انتشار دوباره‌ی پست‌های خود در پایگاه‌های بزرگ‌تر، مخاطبان‌تان را گسترش دهید.

این کار را با LinkedIn شروع کنید. فضاهای شبکه‌ اجتماعیِ مرتبط با کسب‌و‌کارها مکان ایده‌آلی برای به اشتراک‌گذاری محتوای‌تان و کسب اطلاع از میزان گسترش مخاطبان وسیع بازارتان است.

از دیگر پایگاه‌های بزرگی که امکان انتشار محتوای‌تان را از مسیرهای دیگر میسر می‌کنند‌، می‌توان به Huffington Post و Business2Community اشاره کرد.

سعی کنید در پست‌های خود از لینک های دیگر مطالب سایتتان هم استفاده کنید و بازدیدکننده را مرتبا از پستی به پست دیگر بکشانید.

۳. رسانه‌های اجتماعی به رایگان مخاطبان عظیمی در اختیارتان می‌گذارند

اگر دائما با رسانه‌ها و پایگاه‌های متنوع ارتباط دارید، مخاطب برای خود جمع می‌کنید و به دیگران در اشتراک‌گذاری محتوای‌شان کمک می‌کنید، پس رسانه‌های اجتماعیِ ساختارمند می‌توانند شیوه‌ای موفقیت‌آمیز برای اشتراک‌گذاری محتوای‌تان باشد. با این حال اغلب ما برای چنین کارهایی وقت نمی‌گذاریم.

اگر مقاله‌ی معرکه‌ای در چنته دارید و آن را در شبکه‌های اجتماعی‌تان به اشتراک گذاشته‌اید، ولی چندان کششی ایجاد نکرده‌اید شاید حالا وقت آن رسیده که دست در جیب خود کنید و کمی خرج کنید. ترویج پست‌تان با پرداخت هزینه‌ی تشدید عرضه‌ی تبلیغاتیِ آن می‌تواند محتوای‌تان را به میزان وسیعی و به شدت در معرض مخاطبان هدف‌تان قرار دهد. اگر محتوای‌تان همان قدر که فکر می‌کردید خوب باشد، پس باید آنجا به بار بنشیند.


البته قبل از اینکه بخواهید پول خود را خرج تبلیغات کنید، حتما باید پست‌تان پیام مشخصی داشته باشد که مخاطبان‌تان را به سوی خود دعوت کند. گاهی همین که برندتان در معرض دید مخاطبان بیشتری باشد، هزینه‌ی تبلیغات محتوای‌تان را توجیه می‌کند، در عین حال می‌توان از این ابزار بهره‌ی بیشتری گرفت و به وسیله‌ی آن بازدیدکنندگان سایت خود را به ثبت‌نام برای دریافت خبرنامه‌ یا تماشای دموی محصول ترغیب کرد.

بالاخره اینکه قبل از انتشار پست‌های دیگر، حتما راهبرد محتوایی مشخص و مستحکمی پشت آنها تدارک ببینید. هیچ‌چیز به اندازه‌ی ارائه‌ی ارزشی اصیل به مخاطبان هدف‌تان اهمیت ندارد، پس اول باید از نیازهای مخاطبان‌ خود شناختی پیدا کنید تا بتوانید آنها را به قلاب بیندازید. در پایان به خاطر داشته باشید که اگر اهمیتی به این موارد ندهید، تنها آب در هاون کوبیده‌اید.


سیمرغ اس ام اس ارائه دهنده خدمات مبتنی بر پیام کوتاه و پیام های تبلیغاتی در سراسر کشور با پایین ترین تعرفه و حرفه ای ترین پنل های کاربری و نمایندگی آماده خدمت رسانی می باشد. سامانه پیام کوتاه سیمرغ  دارای بانک شماره قدرتمند از کل کشور به تفکیک استان، شهر، کدپستی، جنسیت، رده سنی، همرا اول، ایرانسل، بانک مشاغل و... می باشد.

"با تبلیغات پیامکی بهتر دیده شوید"

باما تماس بگیرید

017-32229441

www.simorghsms.com

برای دریافت فایل آموزشی بصورت فیلم به آدرس زیر مراجعه فرمایید

http://www.aparat.com/simorghsms


عناوین مرتبط:

اعتبار شما محتوای پیام شماست

خلق پیامک موفق

شوخ طبعی در بازاریابی پیامکی

8 نکته برای نوشتن متن عالی پیامک (sms)

طراحی متن پیامک تبلیغاتی

میزان تاثیرگذاری پیام کوتاه از دیگر روش های تبلیغاتی

روش های نوین تبلیغات

جذب مشتری با پیامک تبلیغاتی

۱۸ شهریور ۹۵ ، ۱۱:۴۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
گروه سیمرغ

کمپین تبلیغاتی موفق

تقریبا تمام متخصصین بازاریابی در چند دهه اخیر به این نتیجه رسیده اند که استفاده از شبکات اجتماعی، ایمیل مارکتینگ ، وب سایت ها و … باعث جذب مشتری شده است.

سالهای دورتر بسیاری از شرکتها بیشتر سرمایه خود را صرف تبلیغات چاپی، تبلیغات بیلبوردی و موارد این چنینی می کردند. اما برور زمان متوجه این امر شدند که جذب مشتری به برقراری ارتباط دوستانه و دریافت بازخورد بستگی دارد و مشتری هم برای درک نیازهایش توسط شرکت مقابل، این رابطه را می پسندد.

*****

نکاتی که به داشتن یک کمپین تبلیغاتی موفق منجر می شود در زیر آمده است:

۱-داشتن یک داستان

تبلیغات موفق همواره با یک داستان همراه است. تبلیغات شما باید بتواند یک داستان قابل درک، جالب و متقاعد کننده برای مخاطبان بیان کند که به وسیله ی ارتباط با این داستان، مخاطب وارد دنیای برند شما می شود. اگر برند شما یک داستان خوب برای همراه کردن مخاطب ندارد، سعی کنید یک داستان ایجاد کنید. یک داستان خوب می تواند به سادگی پیام های تبلیغاتی و ارزش های برند شما را در ذهن مخاطب نهادینه کند.

۲- سادگی

معمولا تبلیغات ساده بسیار ساده تر به خاطر سپرده می شوند. اگر شما سعی کنید پیام های تبلیغاتی پیچیده ای را به مخاطب انتقال دهید ، مخاطب گیج می شود و شاید هیچ گاه دقیقا متوجه ارزش های برند شما نشود.

۳- موقعیت مشابه

در تبلیغات خود سعی کنید جامعه ی مخاطبان خود را به دقت و با تمام جزئیات تصور کنید و سعی کنید در تبلیغاتی که می سازید دقیقا از نقطه ی نگاه آنها به موضوع نگاه کنید و تمام جزئیات ، کارکتر ها ، داستان ها و … را به گونه طراحی کنید که مخاطب شما زمانی که تبلیغ شما را مشاهده می کند، بتواند تشابهات خودش را با تبلیغات شما تشخیص دهد و چنین جمله ای در ذهن او نقش ببندد ” این دقیقا همان چیزی است که میخواستم “.

۴- شوخ طبعی 

شاید هیچ چیز نتواند مثل یک شوخی محترمانه در تبلیغات مخاطب شما را درگیر خود کند. البته باید توجه کنید که زمانی که شما می خواهید در تبلیغات خود با مخاطب شوخی کنید اولا باید مخاطب خود را دقیقا بشناسید، دوما حدود را بشناسید تا به رابطه میان شما و مشتریان آسیبی وارد نشود.

۵- برند سازی 

بسیاری از اوقات شاهد هستیم که یک کمپین تبلیغاتی جذاب برگزار می گردد بعد از مدتی شما می توانید تبلیغات را به خاطر بیاورید اما دقیقا نمی دانید که کدام شرکت این تبلیغ را انجام داده بود! و این باعث می شود تا این شرکت نتواند از تمام مزایای این تبلیغات برخوردار شود. برند باید تبلیغات را مال خود کند. در تبلیغات خود سعی کنید از یک کارکتر ویژه که مختص برند شماست یا یک صدای متمایز یا یک رنگ خاص و … استفاده کنید تا مخاطب هر زمان که تبلیغات شما را به خاطر آورد بتواند تشخیص دهد که این تبلیغ مربوط به برند شماست نه رقبایتان!

**********

البته این نکته را باید بدانید که تنها با این ۵ نکته نمی توان یک تبلیغ عالی طراحی کرد یا یک تبلیغ به یاد ماندنی! آنچه حرف اول را در تبلیغات می زند شناخت صحیح احساسات مخاطب و خلاقیت است. اما ۵ عنصر یاد شده در بالا، وجه مشترک اغلب کمپین ها موفق تبلیغاتی بوده اند. به روایتی دیگر این ۵ عنصر شرط لازم موفقیت یک کمپین تبلیغاتی هستند نه شرط کافی.



سیمرغ اس ام اس ارائه دهنده خدمات مبتنی بر پیام کوتاه و پیام های تبلیغاتی در سراسر کشور با پایین ترین تعرفه و حرفه ای ترین پنل های کاربری و نمایندگی آماده خدمت رسانی می باشد. سامانه پیام کوتاه سیمرغ  دارای بانک شماره قدرتمند از کل کشور به تفکیک استان، شهر، کدپستی، جنسیت، رده سنی، همرا اول، ایرانسل، بانک مشاغل و... می باشد.

"با تبلیغات پیامکی بهتر دیده شوید"

باما تماس بگیرید

017-32229441

www.simorghsms.com

برای دریافت فایل آموزشی بصورت فیلم به آدرس زیر مراجعه فرمایید

http://www.aparat.com/simorghsms


عناوین مرتبط:

 بررسی آمار کمپین تبلیغاتی

پیشگیری از داشتن کمپین پیامکی کسل کننده

اهمیت زمان بندی کمپین پیامکی

مدیریت زمان در بازاریابی پیامکی

کمپین تبلیغات پیامکی

نبایدهای کمپین های تبلیغات پیامکی

۱۷ شهریور ۹۵ ، ۰۹:۴۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
گروه سیمرغ

برند شدن با ارسال پیامک

با توجه به اینکه بسیاری از کسب و کارها اهمیت و مزایای بازاریابی پیامکی را درک کرده اند اما افراد زیادی هستند که هنوز نمی دانند چگونه از پیامک بطور تمام و کامل استفاده کنند و درنهایت به موفقیت برسند.

راهنمایی ها ونکاتی که در این مقاله امده است شمارا برای به حداکثر رساندن میزان موفقیت در زمینه رقابت های بازاریابی اس ام اسی و برند کردن نام تجاریتان، یاری می کند.

۱. پایدار باشید

مانند هر کمپین بازاریابی موفق، اس ام اس انبوه نیز برای رسیدن به بهترین نتیجه باید به طور مداوم مورد استفاده قرار گیرد، اطمینان حاصل کنید مشترکین به طور منظم اخبار، و اطلاعیه های فروش و رویداد های آینده را دریافت می کنند. با این شیوه شانس بیشتری برای جذب مشترکین و ایجاد علاقه وجود دارد.

۲. در تماس خود مشوق ارایه کنید

در هر پیام خود برای مشترکین مشوق هایی مانند کپن تخفیف و یا جوایز قرار دهید، این باعث ترغیب مشتریان می شود.

۳. از اس ام اس برای موارد غیر از تبلیغات نیز استفاده کنید

در کنار پیامک های تبلیغاتی شما نیاز دارید تا انوع دیگری از پیامک ها را برای موفق شدن دراین رقابت استفاده کنید، ارسال همه پیام ها با محتوای تبلیغات باعث کمرنگ شدن تأثیر آن می گردد. تغییرات شرکت را با پیامک نیز اطلاع دهید، محصولات آینده را معرفی کنید، پایداری در های ضروری و مهم مشتری را برای ادامه دریافت پیامک از شما علاقه مند می کند.

۴. تلاشتان را ارزیابی و پیگیری کنید

پیشرفت های خود را مورد ارزیابی قراردهید، باید بدانید کجا نیاز به اصلاح داد و آن را ردیابی کنید، متوجه شوید که چرا پیام شما پاسخ نداشته است .

۵. معنی ببخشید

مطمن شوید که پیامک های شما برای  مخاطبین مفید هستند، مشتریان دوست دارند تا در مورد خدمات پس از فروش و اطلاعیه های بروز رسانی و سایر موارد اطلاع پیدا کنند، متونی که به نظر می رسد فقط برای پول گرفتن است تأثیری منفی دارد.


سیمرغ اس ام اس ارائه دهنده خدمات مبتنی بر پیام کوتاه وپیام های تبلیغاتی درسراسر کشور با پایین ترین تعرفه وحرفه ای ترین پنل های کاربری و نمایندگی آماده خدمت رسانی می باشد. سامانه پیام کوتاه سیمرغ  دارای بانک شماره قدرتمند از کل کشور به تفکیک استان، شهر، کدپستی، جنسیت، رده سنی، همرا اول، ایرانسل، بانک مشاغل و... می باشد.

"با تبلیغات پیامکی بهتر دیده شوید"

باما تماس بگیرید

017-32229441

www.simorghsms.com

برای دریافت فایل آموزشی بصورت فیلم به آدرس زیر مراجعه فرمایید

http://www.aparat.com/simorghsms


عناوین مرتبط:

اصول بازاریابی اس ام اسی

اشتباهات افراد تازه کار در سامانه پیامکی

چگونه یک برند موفق بسازیم؟

راهکار های پیامکی برای افزایش بازدهی تولید

موفقیت کسب و کار با بازاریابی صحیح

بیشترین درآمد بازاریابی با ارسال پیام انبوه

ارسال پیامک موفق

موفقیت در بازاریابی پیامکی

۱۶ شهریور ۹۵ ، ۱۰:۲۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
گروه سیمرغ

انواع ارسال انبوه پیامک

همانگونه که از نامش مشخص است ارسال پیامک به تعداد زیادی شماره را ارسال انبوه می گویند که  بیشتر جنبه اطلاع رسانی و تبلیغات دارد. در این نوع از ارسال بدون نیاز به گوشی و سیم کارت از طریق وب تعداد زیادی پیامک در ثانیه برای افرادی که مدنظر شماست ارسال می گردد. این ارسال ها از شماره های مجازی که اکثرا دارای پیش شماره های 1000 ، 2000 ، 3000 و 5000 هستند ارسال می گردد. در اپراتور های مختلف انواع ارسال انبوه گوناگونی از بانک ها در اختیار مرکز پیامک قرار گرفته است که می تواند از آنها به عنوان بانک شماره موبایل برای ارسال های انبوه شما استفاده نماید.

انواع ارسالهای انبوه در سامانه پیامکی سیمرغ به صورت زیر است:

بانک شماره شهر و استان: شامل انتخاب شهر، ارسال پیامک با پیش شماره و ارسال به کدپستی

بانک های موجود در اپراتور همراه اول: شامل ارسال به کدپستی و منطقه شهرداری

بانک های موجود در اپراتور ایرانسل: شامل انتخاب شهر، ارسال به کدپستی و منطقه شهرداری

ارسال از دفترچه تلفن: شامل ارسال به گروه و شماره های ذخیره شده توسط کاربر در دفترچه تلفن می باشد.


سیمرغ اس ام اس ارائه دهنده خدمات مبتنی بر پیام کوتاه وپیام های تبلیغاتی درسراسر کشور با پایین ترین تعرفه وحرفه ای ترین پنل های کاربری و نمایندگی آماده خدمت رسانی می باشد. سامانه پیام کوتاه سیمرغ  دارای بانک شماره قدرتمند از کل کشور به تفکیک استان، شهر، کدپستی، جنسیت، رده سنی، همرا اول، ایرانسل، بانک مشاغل و... می باشد.

"با تبلیغات پیامکی بهتر دیده شوید"

باما تماس بگیرید

017-32229441

www.simorghsms.com

برای دریافت فایل آموزشی بصورت فیلم به آدرس زیر مراجعه فرمایید

http://www.aparat.com/simorghsms


عناوین مرتبط:

دلایل استفاده از پیام کوتاه

ارسال بالک_ ارسال انبوه

با تلفن همراه خود ارسال انبوه انجام دهید

بیشترین درآمد بازاریابی با ارسال پیام انبوه

استارت بازاریابی با ارسال پیام انبوه

امنیت در ارسال پیامک انبوه

پیامک انبوه یا ایمیل مارکتینگ ؟

پنل ارسال اس ام اس یا پیام کوتاه (SMSPANEL)

۱۵ شهریور ۹۵ ، ۰۹:۳۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
گروه سیمرغ

اصول بازاریابی اس ام اسی

برای موفقیت در بازاریابی اس ام اسی شما باید اصول و روش هایی را که برای جذب مشتریان بیشتر از طریق ارسال پیامک وجود دارند رعایت کنید.

از جمله اصول بازاریابی پیامکی که شمارا به موفقیت نزدیک میکند است و می تواند در عین تبدیل شده مشتریانتان به مشتریان دائمی، با ارائه خدمات و محصولات کاملا با کیفیت، رضایت و اطمینان مشتریان را جلب کنید.

نکته ی اول: قبل از هرچیز باید مخاطبان خود را بطور واضح و دقیق بشناسید و بدانید پیامک های خود را به چه افرادی ارسال می کنید. تعیین افراد و مشتریان به این معناست که شما بازار هدف و مشتریانی که به احتمال زیاد از شما خرید خواهند کرد مشخص را میکنید.

نکته ی دوم: متن پیامک تاثیر به سزایی در جذب مشتریان از طریق ارسال پیامک دارد. لازم است بدانید متن ارسالی شما باید کاملا ساده و قابل فهم و در حین حال تاثیرگذار باشد. متن پیامک شما باید دارای ویژگی های خاص باشد تا مخاطبان بیشتری را از طریق سامانه پیام کوتاه ترغیب به خرید محصول نماید.

نکته ی سوم: اگر می خواهید مخاطبین بیشتری را از طریق پنل پیامک جذب کنید و نتیجه ی مطلوبی را از طریق ارسال پیامک بدست آورید، باید در فواصل زمانی معین و به دفعات مشخصی از طریق سامانه پیام کوتاه اقدام به ارسال پیامک کنید و به ارسال پیامک زمان بندی شده بپردازید.  برای این منظور می بایستی در فاصله زمانی هر ۳ تا ۴ ماه، حداقل ۵ بار و حداکثر ۷ بار به شماره هایی که از قبل مشخص کرده اید پیامک بفرستید. این شیوه ی بازاریابی پیامکی و رعایت این دستورالعمل ها الزامی و کلیدی است.

نکته ی چهارم: بهتر است بدانید بیش از ۹۰ درصد از پیامک های ارسالی بطور کامل توسط گیرنده ی آن خوانده می شوند، حدود ۵ درصد بخش عمده ای از متن پیامک ها را می خوانند و تنها ۵ درصد از مخاطب ها پیامک ها را نخوانده حذف میکنند. پس بدانید از هر ۱۰۰ نفری که پیامک تبلیغاتی محصول شما دریافت می کنند، دست کم ۹۰ نفرشان، پیامک ها را خوانده و از محصول شما باخبر شده و آن را شناخته اند.

نکته ی پنجم: تعداد پیامک هایی است که برای مخاطبان ارسال می کنید. در واقع باید در زمان هایی که مشتریان برای خواندن پیامک آمادگی لازم را دارند، به ارسال پیامک بپردازید. هیچ مشتری ای در زمان خواب علاقه ای به خواندن پیامک شما ندارد!


سیمرغ اس ام اس ارائه دهنده خدمات مبتنی بر پیام کوتاه وپیام های تبلیغاتی درسراسر کشور با پایین ترین تعرفه وحرفه ای ترین پنل های کاربری و نمایندگی آماده خدمت رسانی می باشد. سامانه پیام کوتاه سیمرغ  دارای بانک شماره قدرتمند از کل کشور به تفکیک استان، شهر، کدپستی، جنسیت، رده سنی، همرا اول، ایرانسل، بانک مشاغل و... می باشد.

"با تبلیغات پیامکی بهتر دیده شوید"

باما تماس بگیرید

017-32229441

www.simorghsms.com

برای دریافت فایل آموزشی بصورت فیلم به آدرس زیر مراجعه فرمایید

http://www.aparat.com/simorghsms


عناوین مرتبط:

بازاریابی پیامکی در دنیای امروز

موفقیت کسب و کار با بازاریابی صحیح

چرا اس ام اس و بازاریابی پیامکی؟

بازاریابی پیامکی برگ برنده کسب و کارها

موفقیت در رقابت های بازاریابی پیامکی

راهکارهای بازاریابی پیامکی

نگاه کلی به بازاریابی پیامکی

بازاریابی پیامکی بصورت حرفه ای

۱۴ شهریور ۹۵ ، ۱۲:۲۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
گروه سیمرغ

دسترسی به آرشیو پیامک های ارسالی و دریافتی

در سامانه پیامکی سیمرغ تمام پیام های ارسالی و دریافتی آرشیو می شوند و کاربران با رجوع به قسمت گزارشات پیام-مدیریت ارسال و یا دریافتی می تواند به تمام پیامهایی که از زمان خرید سامانه دریافت و یا ارسال کرده اند را مشاهده نمایند.

قطعا سامانه های دیگر را امتحان کرده اید. سامانه های دیگر به دلیل حجم بالای دیتا در سیستم گزارش ارسالی و دریافتی، پیامها را بعد از مدتی از سامانه شما حذف می کنند و بصورت آرشیو نزد خود نگه می دارند و طی تماس ها پی در پی باید گزارش پیام ها را دریافت کنید.

همچنین می توانید از پیام های دریافتی و ارسالی خود خروجی تهیه کنید بدین صورت که:

در قسمت گزارشات پیام-مدیریت ارسال با کلیک بر روی علامت تعجب آبی رنگ پیام مورد نظر دریافت خروجی به صورت اکسل و پی دی اف به نمایش در می آید.

برای دریافت خروجی پیام های دریافتی فقط کافیست بر روی گزارشات پیام-دریافتی کلیک کنید تا گزینه دریافت خروجی به نمایش در آید.


سیمرغ اس ام اس ارائه دهنده خدمات مبتنی بر پیام کوتاه و پیام های تبلیغاتی و پیام صوتی در سراسر کشور با پایین ترین تعرفه وحرفه ای ترین پنل های کاربری و نمایندگی آماده خدمت رسانی می باشد. سامانه پیام کوتاه سیمرغ دارای بانک شماره قدرتمند از کل کشور به تفکیک استان، شهر، کدپستی، جنسیت، رده سنی، همرا اول، ایرانسل، بانک مشاغل و... می باشد.

"با تبلیغات پیامکی بهتر دیده شوید"

باما تماس بگیرید

017-32229441

www.simorghsms.com

برای دریافت فایل آموزشی بصورت فیلم به آدرس زیر مراجعه فرمایید

http://www.aparat.com/simorghsms


عناوین مرتبط:

مدیریت ارسال سامانه پیامکی

تفاوت پیامک تبلیغاتی و پیامک خدماتی

گزارشات پیام ها

مدیریت پیام های ارسالی

ارسال پیام کوتاه فقط 105 ریال

سامانه پیامکی (SMSPanel) چیست؟

خطوط ارسال پیامک

انتخاب بهترین پنل پیامکی

قوانین ارسال پیامک

۱۳ شهریور ۹۵ ، ۰۹:۲۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
گروه سیمرغ