برای همه ی ما این سوال پیش آمده که با وجود وابستگی شدید افراد به تلفن های هوشمند چرا اس ام اس تبلیغاتی نمی تواند آنچنان که باید، تاثیر گذار باشد؟

اکنون 3 اشتباهی که در ارسال پیام های تبلیغاتی رخ می دهد را بررسی می کنیم؛

اشتباه اول : زمان نامناسب ارسال اس ام اس تبلیغاتی

در طول روز ساعاتی هستند که عموم افراد کم ترین توجه را به مسائل متفرقه می کنند، مطمئن باشید که ساعت خواب شخص، برایش مهم تر از اس ام اس تبلیغاتی ای می باشد که فرستنده آن را نمی شناسد. در مجموع بهترین زمان برای ارسال پیامک های تبلیغاتی شرکت ها ، سازمان ها از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۰:۰۰ صبح الی ۱۲:۰۰ و عصر ها از ساعت ۱۸:۰۰ الی ۲۰:۰۰و در صورتیکه کسب و کار شما یک کسب و کار بومی و محلی است بهتر است روزهای پنجشنبه و جمعه را برای ارسال پیامک انتخاب کنید . روزهای تعطیل و آخر هفته ها تاثیر بهتری برای تبلیغات محلی خواهد داشت .

اشتباه دوم : ارسال اس ام اس به بازار هدف اشتباه!

تصور کنید که برای فروش یک ماشین گران قیمت، اس ام اس تبلیغاتی فرستاده اید و افرادی که آن را دریافت کرده اند، اغلب بخش کارگر و کارمند جامعه هستند! به نظر شما محصول مناسب این افراد است؟!
در این صورت انتظار بازخورد مثبت و فروش بیشتر را نداشته باشید… هرچند که اس ام اس شما خلاقانه باشد! خلاقیت میتواند نظرات مشتریان را تحت تاثیر قرار دهد اما به شرطی که مشتریان شما از ابتدا علاقه ای هرچند اندک به آن موضوع داشته باشند.
شما به عنوان فروشنده باید راهکارهایی داشته باشید که در آن بازار هدف خود را شناسایی کنید و به صورت هدفمند پیامک تبلیغاتی خود را ارسال کنید.

و اشتباه سوم : طولانی بودن پیام تبلیغاتی

تا به اینجا فرض را بر این بگیریم که اس ام اس تبلیغاتی را در ساعاتی مناسب و به بازار هدف ارسال کرده اید! اما همواره در نظر داشته باشید که صبر و حوصله افراد با یکدیگر یکسان نیست! شما با ارسال اس ام اس تبلیغاتی طولانی شانس خود را برای دیده شدن به یقین از دست خواهید داد!!! چرا که بیشتر مردم علاقه دارند تا مختصر و مفید اطلاعات را دریافت کنند. تمام تلاش خود را بکنید که اس ام اس های تبلیغاتی خود را کوتاه و گیرا بنویسید. اگر مایلید در اینباره بیشتر بدانید میتوانید به مقاله نگارش پیام کوتاه کوتاهتر و مقاله متن مناسب برای پیامک تبلیغاتی رجوع کنید…


سیمرغ اس ام اس ارائه دهنده خدمات مبتنی بر پیام کوتاه و پیام صوتی و پیام های تبلیغاتی در سراسر کشور با پایین ترین تعرفه و حرفه ای ترین پنل های کاربری و نمایندگی آماده خدمت رسانی می باشد. سامانه پیام کوتاه سیمرغ  دارای بانک شماره قدرتمند از کل کشور به تفکیک استان، شهر، کدپستی، جنسیت، رده سنی، همراه اول، ایرانسل، بانک مشاغل و... می باشد.

"با بهتر دیده شوید"

باما تماس بگیرید

017-32229441

www.simorghsms.com

برای دریافت فایل آموزشی بصورت فیلم به آدرس زیر مراجعه فرمایید

http://www.aparat.com/simorghsms


عناوین مرتبط:

اشتباهات افراد تازه کار در سامانه پیامکی

اشتباهات رایج در تبلیغات

بزرگترین اشتباهات بازاریابی اس ام اسی

استفاده نادرست از بازاریابی پیامکی

عدم بازخورد پیامک های تبلیغاتی

تصورات اشتباه درباره ی بازاریابی پیامکی

اشتباهات بزرگ در بازاریابی پیامکی

نبایدهای کمپین های تبلیغات پیامکی