سیمرغ اس ام اس

www.simorghsms.com

۱۱ مطلب در خرداد ۱۳۹۴ ثبت شده است

سامانه پیامکی پیگیری کارت سوخت

بعد از انجام مراحل ثبت نام اولیه یا صدور المثنی کارت سوخت که به صورت حضوری انجام می شود، سامانه اختصاصی طراحی شده که در این شیوه تمامی مالکان وسایل نقلیه برای آگاهی یافتن از آخرین وضعیت کارت هوشمند سوخت خودرو، بایدپلاک خود را به شماره ۳۰۰۰۵۱۵۰ پیامک کنید تا وضعیت کارت سوخت به شما ارسال گردد. در صورتی که قالب و ساختار مشخص شده در نوشتن شماره پلاک در پیام کوتاه رعایت شود و طبق دستور العمل ذکر شده، باشد راهنما به طور خودکار در همان لحظه پاسخ خواهد داد.

پلاک های لیزری و قدیمی دارای سه قسمت شماره، شهر سریال و عدد یا حرف سریال هستند. برای ارسال شماره پلاک، این سه قسمت به ترتیب در پیام کوتاهنوشته می شود و بین آن ها خط تیره درج می شود.

بعضی از پلاک ها نیز صرفاً دارای دو قسمت شماره و شهر سریالی هستند.

روش نوشتن پلاک

ابتدا باید قسمت اول شماره پلاک نوشته شود. برای این کار ابتدا یک حرف لاتین برای تعیین نوع پلاک نوشته می شود که نشانه نوع پلاک مورد نظر در جدول شماره ۱ منتشر شده است.

 نوع پلاک، شماره پلاک و حرف بین شماره ها نوشته می شود که برای هر یک از حروف یک حرف لاتین، انتخاب شده است که نشانه معادل حرف لاتین در جدول شماره ۲ منتشر شده است.

 شهر سریال پلاک نوشته شود که برای نوشتن شهر باید کد آن شهر را نوشت.

آخرین مرحله مربوط به نوشتن عدد و یا حرف سریال پلاک است که این کار نیز با نوشتن عین عدد انجام می شود که پس از ارسال این شماره ها بلافاصله آخرین وضعیت کارت سوخت خودرو از طریق sms برای متقاضی ارسال می شود.

برای مثال:  پلاک ایران (شخصی) به شماره 345 ب 12 - ایران 67 به صورت I 12 B 345-67

و پلاک لیزری شخصی به شماره مشهد 345 ب 12 به صورت S12 B 345 - 0511 نوشته می‌شود.

 


جدول شماره 1 :


ردیف1 : | نوع پلاک: ایران | کاربری پلاک: شخصی، عمومی، دولتی و تاکسی | نشانه:  I
ردیف2 : | نوع پلاک: لیزری | کاربری پلاک: شخصی (پلاک سفید) | نشانه:  S

ردیف3 : | نوع پلاک: قدیمی | کاربری پلاک: عمومی (پلاک قرمز) | نشانه : E
ردیف4 : | نوع پلاک: قدیمی | کاربری پلاک: دولتی (پلاک آبی) | نشانه:  D

 

 

جدول شماره 2 :


حروف فارسی: الف | نشانه: A
حروف فارسی: ب | نشانه: B
حروف فارسی: ج | نشانه:  J
حروف فارسی: د | نشانه:  D
حروف فارسی: س | نشانه:  S
حروف فارسی: ص | نشانه:  C
حروف فارسی: ط | نشانه:  @
حروف فارسی: ک | نشانه:  K
حروف فارسی: ق | نشانه:  G
حروف فارسی: م | نشانه:  V1
حروف فارسی: ن | نشانه:  N
حروف فارسی: و | نشانه:  V
حروف فارسی: ه | نشانه:  H
حروف فارسی: ی | نشانه:  Y

حروف فارسی: ع | نشانه:  E

.

سیمرغ اس ام اس ارائه دهنده خدمات مبتنی بر پیام کوتاه و پیام های تبلیغاتی در سراسر کشور با پایین ترین تعرفه وحرفه ای ترین پنل های کاربری و نمایندگی آماده خدمت رسانی می باشد. سامانه پیام کوتاه سیمرغ دارای بانک شماره قدرتمند از کل کشور به تفکیک استان،شهر، کدپستی، جنسیت، رده سنی، همرا اول، ایرانسل، بانک مشاغل و... می باشد.

"با تبلیغات پیامکی بهتر دیده شوید"

باما تماس بگیرید

017-32229441

www.simorghsms.com

 

 

عناوین مرتبط:

راهکار پیامکی جدید 94 برای فروشگاه های لباس، تعیین اهدافی که با بازاریابی پیامکی به آن خواهیم رسید، موفقیت در بازاریابی پیامکی، طراحی متن پیامک تبلیغاتی، 9 گام برای بازاریابی پیامکی، پیامک-اس ام اس ماه رمضان، سامانه پیامکی سبد کالا 94


simorgh
۳۱ خرداد ۹۴ ، ۱۳:۴۸ ۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
گروه سیمرغ

پیامک ماه رمضان

ماه رمضان، ماه نزول قرآن

 

کاش در این رمضان لایق دیدار شوم
سحری با نظر لطف تو بیدار شوم
کاش منت بگذاری به سرم مهدی جان
تا که همسفره تو لحظه افطار شوم

***

حلول ماه مبارک رمضان،ماه عبادتهای عاشقانه،نیایشهای عارفانه و بندگی خالصانه را به شما تبریک عرض میکنیم

***

فرا رسیدن ماه رمضان بر شما مبارک

***

در ماه پر خیر و برکت رمضان برایتان قبولی طاعات و عبادات را آرزومندیم.التماس دعا

***

امام صادق(علیه السلام):

خواب روزه دار عبادت،

خاموشی او تسبیح،

عمل وی پذیرفته شده

و دعای او مستجاب است.

***

شد باز در رحمت خالق به روی خلق

چون ماه مبارک ز افق گشت هویدا

مژده که شد ماه مبارک پدید

***

شهر رمضان الذی انزل فیه القرآن (ماه مبارک رمضان، ماه دوری از گناهان، ماه بندگی مبارکتان باد.)

***

به عاصیان وعده ی رحمت رسید.ماهی سرشار از برکت و رحمت و عبادت های پذیرفته شده برایتان آرزومندیم

***

ماه رمضان است صفا آمده است
بر خانه دل نو رو ضیا آمده است
از سفره ما بوی بهشت می اید
این سفره ز درگاه خدا آمده است

***

 

 

سیمرغ اس ام اس ارائه دهنده خدمات مبتنی بر پیام کوتاه و پیام های تبلیغاتی در سراسر کشور با پایین ترین تعرفه وحرفه ای ترین پنل های کاربری و نمایندگی آماده خدمت رسانی می باشد. سامانه پیام کوتاه سیمرغ دارای بانک شماره قدرتمند از کل کشور به تفکیک استان،شهر، کدپستی، جنسیت، رده سنی، همرا اول، ایرانسل، بانک مشاغل و... می باشد.

"با تبلیغات پیامکی بهتر دیده شوید"

باما تماس بگیرید

017-32229441

www.simorghsms.com

simorgh

۳۰ خرداد ۹۴ ، ۰۹:۰۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
گروه سیمرغ

چگونه با آپارات بازاریابی اینترنتی کنیم؟

شبکه های اجتماعی امروزه در زندگی همه ما وجود دارد. ما هر عکس، فکر، ایده و یا هر لحظه از زندگی خود را با دوستانمان به اشتراک می گذاریم و لایک و کامنت دریافت می کنیم

آپارات یکی از این شبکه های اجتماعی و یکی از سرویس‌های اشتراک گذاری ویدئو در ایران است هدف از برپایی این سایت پاسخگویی به نیاز اشتراک گذاری ویدئو کاربران ایرانی در محیطی سالم می باشد.

در آپارات شما نه تنها قادر خواهید بود ویدئوهای خود را با دیگران به اشتراک بگذارید بلکه می توانید با به وجود آوردن یک کانال ویدئو، دیگر کاربران را به صورت اختصاصی از ویدئوهای خود مطلع کنید

شما با ساخت ویدئوهای مرتبط با کار وشغل خود، ویا حتی آموش تصویری در زمینه کاری خود می توانید با افراد در تعامل باشید. 

 

سیمرغ اس ام اس ارائه دهنده خدمات مبتنی بر پیام کوتاه و پیام های تبلیغاتی در سراسر کشور با پایین ترین تعرفه وحرفه ای ترین پنل های کاربری و نمایندگی آماده خدمت رسانی می باشد. سامانه پیام کوتاه سیمرغ دارای بانک شماره قدرتمند از کل کشور به تفکیک استان،شهر، کدپستی، جنسیت، رده سنی، همرا اول، ایرانسل، بانک مشاغل و... می باشد.

"با تبلیغات پیامکی بهتر دیده شوید"

باما تماس بگیرید

017-32229441

www.simorghsms.com

 

۲۶ خرداد ۹۴ ، ۱۴:۰۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
گروه سیمرغ

موفقیت در بازاریابی پیامکی

 دنیای امروز با سرعت هرچه بیشتر در حال حرکت به سمت مدرن شدن و فناوری اطلاعات و ارتباطات میباشد؛ و روزانه تغییرات بیشتری در جامعه ارتباطی رخ می­دهد.این تغییرات، دنیای بازار یابی و تجارت را نیز تحت شعاع قرار میدهد. کسی در بازار کسب و کار موفق است که با چگونگی رقابت در تجارت و بازار یابی امروز اشنا باشد و راه های موفقیت در ان را جستجو کند. روش های بسیار زیادی برای تبلیغات وجود دارد، استفاده از پیام کوتاه یکی از روش های پر بازده و موفق در تبلیغات محسوب میشود. امروزه به دلیل نتیجه بسیار خوب این روش در تبلیغات، بازاریابی پیامکی به یکی از پر کاربرد ترین و پر متقاضی ترین روش های تبلیغاتی نوین تبدیل شده است. از جمله مزیت های این نوع تبلیغات سرعت بسیار بالا و صرفه جویی در وقت و هزینه میباشد.

با رعایت چند اصول بازاریابی پیامکی به موفقیت بالاتری می رسیم. اولین اصل بازاریابی پیامکی موفق، جذاب بودن متن پیام کوتاه است. هر چه متن پیامک شما جذاب تر و خوشایندتر باشد به همان میزان نیز مخاطب علاوه بر ترغیب شدن برای استفاده ازخدمات شما، آن را برای افراد دیگری نیز ارسال می­کند و به یک بازار یاب برای شما تبدیل خواهد شد و کارایی تبلیغاتتان بطور فوق العاده ای افزایش خواهد یافت. دومین اصل، افزایش یافتن اعتماد مشتریان شماست. مشخصات مشتریان خود را ثبت کنید و پیامک هایی با توجه به علاقه و نیاز و موقعیت اجتماعی هر فرد ارسال نمایید. به این نحو حس صمیمیت ارتباط بین شما و مشتریانتان به وجود می­آید و اعتماد آنها نیز جلب خواهد شد. سومین اصل، تبادل اطلاعات و انتقال نظرات با مشتریان است. با ارسال پیامک می­توان نظر سنجی های کوتاه با مشتریان داشته باشید و به این ترتیب به نیاز های اساسی و مهم مشتریان خود پی ببرید و بدانید که مخاطب شما دقیقا چه نیازی دارد و در نتیجه نیازمندی های افراد را برای آن ها فراهم کنید و حس آرامش را در آن ها ایجاد کنید .ایجاد این حس خوشایند در مشتری، او را بطور متوالی به سمت تجارت شما می کشاند. اصل چهارم بازاریابی پیامکی، حفظ کردن حریم خصوصی افراد است. کسب اجازه از مشتری و رعایت حریم خصوصی افراد به تنهایی یک اصل بسیار مهم در موفقیت پیامکیست و از ارسال های ناموفق و بی ثمر جلوگیری میکند. درهنگام مراجعه مشتری از او در مورد تمایل او برای دریافت پیامک تبلیغاتی از سوی خودتان نظر خواهی کنید. اصل پنجم، ارسال هدفمند است. برای اطمینان از کارایی ارسال پیام خود، به جای ارسال انبوه به یک منطقه و یا یک شهر، مخاطب خود را شناسایی کنید و به همان قشری که با تجارت شما در ارتباطند ارسال داشته باشید. به این صورت در هزینه های شماهم صرفه جویی می­شود. هم چنین حتی میتوانید با استفاده از سامانه پیامکی سیمرغ اس ام اس ارسال هایی با تفکیک سن و جنسیت داشته باشید که کلید یک بازار یابی موفق و هدفمند است. ششمین اصل ارسال در زمان و شرایط مناسب است. از ارسال هایی در زمان های نا مناسب خودداری کنید زیرا این کار برای مشتریان شما مزاحمت ایجاد می­کند و نتیجه ای منفی به همراه خواهد داشت. تجربه نشان می دهد که بهترین زمان ارسال پیامک  تبلیغاتی ساعت ۱۰ الی ۱ بعد از ظهر و هم چنین ۴ الی ۷ شب می باشد. روان بودن متن، هفتمین اصل بازاریابی پیامکی موفق است. در پیامک های تبلیغاتی خود از متن های تخصصی بپرهیزید.مخاطبان شما ممکن است از هر قشری و با سطحوح مختلف از معلومات باشند.پس نباید مانع استفاده اکثریت از پیامک های خود باشید و سعی کنید پیامک های ارسالی شما برای همه مخاطبانتان روان و قابل استفاده باشد. اصل هشتم و آخرین و مهمترین اصل در بازاریابی پیامکی موفق، نتیجه گیری بعد از هر اسال است. برای اینکه از ارسال های خود نتیجه بهتری بگیرید اشتباهات و دلایل شکست خود را بررسی و عوامل موفقیت خود را ثبت کنید و برای ارسال های آینده نیز از آن ها استفاده کنید.این کار باعث ایجاد یک الگو برای ارسال های بعدی شما می شود  که میتوان رفته رفته آن را بهبود بخشید.

در این مقاله به چند مورد از اصول موفقیت در یک بازاریابی پیامکی پرداخته شد. عوامل زیادی در این نوع بازار یابی موثر است که نسبت به نوع تجارت شما تغییر می­کند. آن ها را جستجوکرده و به بررسی و امتحان بپردازید. سامانه پیامکی سیمرغ اس ام اس با استفاده از تجربیات خود در بازار یابی پیامکی و ارائه خدمات کاربردی و کادری متخصص به عنوان یک راهنما و مشاور در تمام مراحل تبلیغات همراه شما خواهد بود.

.

سیمرغ اس ام اس ارائه دهنده خدمات مبتنی بر پیام کوتاه و پیام های تبلیغاتی در سراسر کشور با پایین ترین تعرفه وحرفه ای ترین پنل های کاربری و نمایندگی آماده خدمت رسانی می باشد. سامانه پیام کوتاه سیمرغ دارای بانک شماره قدرتمند از کل کشور به تفکیک استان،شهر، کدپستی، جنسیت، رده سنی، همرا اول، ایرانسل، بانک مشاغل و... می باشد.

"با تبلیغات پیامکی بهتر دیده شوید"

باما تماس بگیرید

017-32229441

www.simorghsms.com

 

simorgh

 


۲۵ خرداد ۹۴ ، ۱۶:۰۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
گروه سیمرغ

گروه سیمرغ حامی جشن خنده

گروه سیمرغ از سال 1392 همواره حامی اکثر برنامه های فرهنگی-هنری بوده و اکنون جشن خنده با حضور ایمان فلاح و اجرای کمدین معروف و امید رستگار

30% تخفیف ویژه برای مشتریان سیمرغ اس ام اس

25 خرداد 94 در تالار فخرالدین اسعد گرگانی

 

سیمرغ اس ام اس ارائه دهنده خدمات مبتنی بر پیام کوتاه و پیام های تبلیغاتی در سراسر کشور با پایین ترین تعرفه وحرفه ای ترین پنل های کاربری ونمایندگی آماده خدمت رسانی می باشد. سامانه پیام کوتاه سیمرغ دارای بانک شماره قدرتمند از کل کشور به تفکیک استان،شهر، کدپستی، جنسیت، رده سنی، همرا اول، ایرانسل، بانک مشاغل و... می باشد.

"با تبلیغات پیامکی بهتر دیده شوید"

با ما تماس بگیرید

01732229441

www.simorghsms.com

 

۲۳ خرداد ۹۴ ، ۱۶:۵۲ ۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
گروه سیمرغ

ارسال وایبر در سیمرغ اس ام اس فعال شد

ارسال پیام تبلیغاتی به شبکه های اجتماعی (وایبر) به سامانه سیمرغ اس ام اس اضافه گردید

تبلیغات وایبری نرم افزاری تحت وب میباشد که بصورت پنل وایبر ارائه میشود ، بدیهی است ارسال های تحت وب با سرعت بالا انجام میشود و بابت هر پیام باید پنل را شارژ نمایید. اما در نسخه تحت ویندوز نرم افزارهای تبلیغات وایبری میتوانید روزانه تعدادی پیام رایگان را به صورت تستی ارسال نمایید.در این گونه ارسال بانک شماره در اختیار ندارید و پیام های شما گزارش تحویل یا عدم تحویل به شما ارائه نمی دهد.

جهت ارسال وایبر از طریق سامانه پیام کوتاه سیمرغ اس ام اس کافیست مانند قبل وارد سامانه خود شوید و به قسمت ارسال پیام مراجعه کنید و از قسمت شماره فرستندهviber را انتخاب کرده بدین ترتیب ارسال پیام شما مبتنی بر ارسال وایبر انجام می شود.علاوه بر این می توانید در قسمت های مختلف ارسال، فیلتر ها و محدوده های مختلف برای انواع ارسال را اعمال کنید و بدون هیچ محدودیتی ارسال خود را تا 900 کاراکتر با صرف هزینه کمتر از ارسال پیام کوتاه انجام دهید.

آیا می دانید بیش از ۵ میلیون کاربر وایبر در ایران وجود دارد ؟

با استفاده از تکنولوژی های جدید شما دیگر نگران بلاک شدن پیام خود نباشید !!!

باتوجه به اینکه شاید حداکثر 40 درصد مردم عضو این شبکه های اجتماعی باشند شما برای هر ارسال فقط هزینه پیام های رسیده به گوشی مشتری را میپردازید و پس از دریافت گزارش وضعیت پیام کامل و دقیق شما شاهد بازگشت هزینه قابل توجهی هستید.

مزایای تبلیغات وایبری :
1- کاربران بدون شک آنها را میخوانند.
2- هزینه کمتر ارسال پیامک بدون محدودیت کاراکتر 
3- امکان ارسال تصویر در آن وجود دارد
4- برخلاف اس ام اس که امکان بلک لیست شدن در آنها زیاد است، تمامی پیامها ارسال شده و به دست مخاطبان می رسد.
5-ارسال هدفمند به کاربران یک شهر خاص
6- امکان قرار دادن لینک سایت و یا صفحات اینترنتی در آن

7-مهمترین مزیت ارسال پیامک با وایبر آشنا بودن مخاطبان شما با آی تی و اینترنت وغالبا قشر جوان است که باعث می شود برای تبلیغات کالاهای لوکس و همچنین تبلیغات اینترنتی بازار هدف مناسبی داشته باشید

8- شما قابلیت بحث با مشتری را دارید ، بدین معنا که ، وقتی کاربر پیامی را دریافت می کند و در مورد تبلیغات شما سوال یا ابهامی دارد ، توانایی پاسخگویی از طریق وایبر را دارید.

امکانات نرم افزار تحت وب ارسال وایبر سیمرغ اس ام اس:

ارسال پیامک تکی

ارسال پیامک گروهی

ارسال پیامک بر اساس پیش شماره

ارسال پیامک بر اساس کد پستی

ارسال پیامک بر اساس جنسیت، رده سنی

ارسال به تفکیک استان و شهر های کشور

ارسال پیامک به تفکیک مشاغل

سیمرغ اس ام اس ارائه دهنده خدمات مبتنی بر پیام کوتاه و پیام های تبلیغاتی در سراسر کشور با پایین ترین تعرفه وحرفه ای ترین پنل های کاربری ونمایندگی آماده خدمت رسانی می باشد. سامانه پیام کوتاه سیمرغ دارای بانک شماره قدرتمند از کل کشور به تفکیک استان، شهر، کدپستی، جنسیت، رده سنی، همرا اول، ایرانسل، بانک مشاغل و... می باشد.

"با تبلیغات پیامکی بهتر دیده شوید"

باما تماس بگیرید

017-32229441

www.simorghsms.com

۲۳ خرداد ۹۴ ، ۱۲:۵۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
گروه سیمرغ

چگونه با گوگل ترندز به کسب و کار خود رونق دهیم؟

پایان هر سال میلادی گوگل کتابچه ای منتشر می کند که در آن رفتارها و علایق مردم کشورهای مختلف براساس کلماتی که در گوگل جست و جو کرده اند، مشخص می شود. این اطلاعات می تواند برای کارآفرینان و صاحبان مشاغل مختلف بسیار مفید باشد. شما نیز می توانید از طریق آدرس اینترنتی Google.com/trends/explore به رفتارها و علایق مردم کشورهای مختلف در جستجوهایشان دسترسی داشته باشید و بازار هدف خود را تجزیه و تحلیل کنید.

 Google Trends یکی از ابزارهای مفید شرکت گوگل است که از طریق آن می توان نیازها و رفتارهای مخاطبان خدماتی را که ارائه می دهیم، تحلیل کنیم. هدف اولیه گوگل از ارائه این محصول، نمایش روند بازار برای فروش محصولات مختلف و ارائه اطلاعات آماری در زمینه مسائل پزشکی و اجتماعی بود. اما با گذشت زمان ابزارهای Google Insights و Google Trends با هم ادغام شدند و در حال حاضر استفاده از این ابزار کاربردهای وسیع تری پیدا کرده است.

امکاناتی که گوگل ترندز فراهم می کند عبارتند از:

مقایسه میزان جست و جوی کلمات کلیدی مختلف در بازه زمانی مشخص.

نمایش نقشه جغرافیایی و مشخص کردن مکان جست و جوکنندگان براساس کشور، استان وشهر.

پیشنهاد کلمات کلیدی مشابه که کاربران آن ها را جست و جو می کنند.

پیش بینی میزان جست و جوی کلمات کلیدی در آینده براساس اطلاعات سال های قبل.

نمایش کلمات کلیدی که بیشترین رشد را در ماه های اخیر داشته اند.

علایق و افکار مردم در شهرها و کشورهای مختلف براساس کلمات کلیدی که در بازه های زمانی مختلف جست و جو می کنند.

در ادامه چند مثال در زمینه کاربردهای گوگل ترندز ارائه می شود تا بیشتر با این ابزار آشنا شوید:

مثال 1: شما می خواهید داروی جدیدی در زمینه جلوگیری از ریزش مو تولید کنید، می خواهید در مورد میزان فروش این دارو در کشور تحقیق کنید. برای چنین کاری کلمات کلیدی ریزش مو، کاشت مو و جلوگیری از ریزش مو را مورد بررسی قرار می دهیم.

اطلاعات به دست آمده عبارتند از:

کلمه کلیدی "ریزش مو" جست و جوی بالایی دارد و روند جست و جوی آن رو به رشد است. همچنین "کاشت مو" نیز رشد قابل توجهی داشته است.

بیشترین جست و جوی عبارت "کاشت مو" به ترتیب در شهرهای کرمانشاه، تهران، همدان، اهواز، شیراز، کرج و تبریز وجود دارد و بیشترین جست و جوی عبارت "ریزش مو" در همدان، شهرکرد، ارومیه، تبریز و اردبیل است.

علاوه بر کلمات فوق، کاربران کلماتی مانند: "دکتر کاشت مو"، "روش کاشت مو"، "کلینیک کاشت مو"، "کاشت مو طبیعی"، "مرکز کاشت مو"، "درمان ریزش مو"، "جلوگیری ریزش مو"، "علت ریزش مو"، "شامپو ریزش مو"، "تقویت مو" و... جست و جو می کنند.

بیشترین جست و جوی عبارات مرتبط با ریزش مو در فصل پاییز صورت می گیرد. (تحقیق در مورد علت این موضوع می تواند جالب باشد(.

مثال 2: فرض کنیم که شما تمایل دارید که یک برند جدید در زمینه دوربین مداربسته تولید یا به کشور وارد کنید و قبل از انجام چنین کاری می خواهید بدانید که چند مشتری بالقوه برای این کار وجود دارد و در چه زمانی از سال بیشترین فروش را خواهید داشت. همچنین ممکن است بخواهید در مورد این که در کدام استان می توانید فروش بهتری داشته باشید تحقیق کنید. برای انجام چنین کاری می توانید با وارد کردن کلمات کلیدی دوربین مداربسته و نصب دوربین مدار بسته در ابزار Google Trends روند جست و جوی عبارات فوق را بررسی کنید و اطلاعات جالبی به دست آورید. پس از بررسی این عبارات در گوگل نتایج زیر حاصل میشود:

نیاز جامعه به دوربین مداربسته از سال ۲۰۰۹ تا کنون رشد بسیار زیادی داشته است و کماکان روند رشد آن ادامه دارد.

برخلاف تصور اولیه، بیشترین تقاضا برای خرید و نصب دوربین مداربسته در استانهای آذربایجان غربی، مازندران، خراسان رضوی، اصفهان و قم وجود دارد و تهران در رتبه هفتم قرار دارد.

میزان جست و جوی عبارت دوربین "مدار بسته" از دوربین "مداربسته" بیشتر است، یعنی اکثر افراد بین کلمات مدار و بسته فاصله می گذارند. افرادی که بین کلمات مدار و بسته فاصله می گذارند در استان های مرکزی، اردبیل، مازندران، همدان، زنجان، خراسان رضوی و قزوین قرار دارند و تهرانی ها این عبارت را کم تر جست و جو می کنند.

کلمه کلیدی "نصب دوربین مداربسته" تنها در تهران جست و جو می شود.

جست و جوی عبارت "آموزش دوربین مداربسته" در ماه های اخیر رشد قابل توجهی داشته است و افراد زیادی به دنبال یادگیری نصب دوربین مداربسته هستند.

با توجه به اطلاعات فوق می توانید برنامه ریزی مناسبی برای نحوه تبلیغات و معرفی کالای خود داشته باشید و بهتر با طرز فکر و نیازهای جامعه آشنا شوید.

 

همچنین می توان با استفاده از گوگل ترندز در مورد مسائل اجتماعی و پزشکی تحقیق کرد. به عنوان مثال بررسی میزان رشد سرطان در سال های اخیر در ایران و مقایسه آن را با کشورهای دیگر و یا بررسی روشهای تبلیغاتی در کشورهای مختلف. برای مشاهده آمار دقیق تعداد جست و جوی کلمات کلیدی می توان از ابزار keyword planner استفاده کرد که در مقالات بعدی در مورد آن بحث خواهد شد.

 

سیمرغ اس ام اس ارائه دهنده خدمات مبتنی بر پیام کوتاه و پیام های تبلیغاتی در سراسر کشور با پایین ترین تعرفه وحرفه ای ترین پنل های

کاربری ونمایندگی آماده خدمت رسانی می باشد. سامانه پیام کوتاه سیمرغ دارای بانک شماره قدرتمند از کل کشور به تفکیک استان،شهر، 

کدپستی، جنسیت، رده سنی، همرا اول، ایرانسل، بانک مشاغل و... می باشد.

"با تبلیغات پیامکی بهتر دیده شوید"

باما تماس بگیرید

01732229441

www.simorghsms.com


google trends

۲۱ خرداد ۹۴ ، ۱۲:۲۳ ۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
گروه سیمرغ

راهکارپیامکی جدید 94برای فروشگاه های لباس

مهمترین قسمت یک فروشگاه، ویترین آن است وشما را با یک نگاه معرفی می‌کند. هم چنین قیمت‌های شما و به طور کل ارزش اجناس‌تان، تعیین‌کننده‌ی مدل دکور شما خواهد بود. عرضه برندها و مارک‌های مشهور باید در دکوری درخور نام این برندها باشد و این دقیقا مرز بین لوکس بودن یا معمولی بودن بوتیک شما است. با تقسیم نمودن مشتریان بە مشتریان فعلی، مشتریان از دست رفته و مشتریان بالقوه می توان راهبردمتفاوت را در جهت افزایش فروش مطرح کرد.

ثبات مشتریان فعلی (حفظ و نگهداری مشتریان وفادار)

در شرایط رکود و رونق بازار، شرکت ها باید از مشتریانی کە با آن ها دارای روابط می باشند حفاظت و نگهداری نمایند. از دست دادن چیزی کە داریم بسیار رنج آورتر از چیزی است کە تاکنون نداشته ایم. احتمال تکرارخرید مشتریان فعلی ۲۵ برابر بیشتر از مشتریانی است کە تاکنون هیچ خریدی از شما نداشته اند. در کل فروشنده باید بداند کە ایجاد ارتباط با مشتری فعلی بسیار آسانتر از سایرمشتریان است.

با مشتریان قدیم وفعلی خود ارتباط برقرار کنید، اگر بە عنوان یک نیروی فروش، بیش از شش ماه با مشتریان ارتباط نداشته باشید دیگر نباید بە آن ها بە عنوان مشتری نگاه کنید (مثلا با استفاده از سامانه پیام کوتاه مشتریان خودرا از اجناس جدید با خبر سازید، از خریدشان تشکر کنید...).اما بطور کلی و بطور مستقیم بە عنوان بخشی از راهکار حفظ و نگهداری باید با هریک از مشتریان خود حداقل دوبار درسال در تماس باشید. 

دریچه ی پیشنهادات، انتقادات را به روی مشتریان باز بگذارید بعنوان مثال از آنها بخواهید شمارا از کیفیت جنس خریداری شده ویا حتی نارضایتی خود با ارسال پیامک مطلع سازند.

به عنوان آخرین قدم، تبلیغات برای بوتیک را فراموش نکنید. یکی از پرطرفدارترین وداغترین روش‌های تبلیغات، تبلیغات از طریق اینترنت و بویژه شبکه‌های اجتماعی است. اگر بتوانید مشتریان خود را از طریق اینترنت و به طور کل روش‌های غیر فیزیکی جذب کنید، هم در وقت صرفه‌جویی کرده‌اید و هم در هزینه.

 

سیمرغ اس ام اس ارائه دهنده خدمات مبتنی بر پیام کوتاه در سراسر کشور با پایین ترین تعرفه وحرفه ای ترین پنل های کاربری ونمایندگی در خدمت ایرانیان می باشد.سامانه پیام کوتاه سیمرغ، بانک شماره قدرتمند از کل کشور به تفکیک کدپستی، جنسیت، رده سنی، همرا اول، ایرانسل، بانک مشاغل و... می باشد.

"با تبلیغات پیامکی بهتر دیده شوید"

باما تماس بگیرید

01732229441

www.simorghsms.com


سیمرغ اس ام اس

۱۹ خرداد ۹۴ ، ۰۹:۴۵ ۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
گروه سیمرغ

چگونه با اینستاگرام بازاریابی اینترنتی کنیم؟

اینستاگرام ابزاری قدرتمند برای پیاده سازی ماهیت یک برند به طور تصویری است. یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی در حال حاضر اینستاگرام است و به همین دلیل بستر مناسبی برای تبلیغات و افزایش مشتریان برای کسب و کارها می‌باشد. با توجه به دسترسی آسان و فعال بودن این شبکه قدرتمند و پر طرفدار شاهد حضور کاربران ایرانی بسیار زیاد و همچنین شرکت‌ها و سازمان‌های ایرانی در این شبکه اجتماعی هستیم بطوریکه سازمان‌های دولتی، بانک‌ها و مراکز درمانی و عمومی دولتی و خصوصی و همچنین افراد مشهور بسیاری در اینستاگرام دیده می شوند....

ادامه مطلب

۱۷ خرداد ۹۴ ، ۱۳:۵۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
گروه سیمرغ

تعیین اهدافی که با بازاریابی پیامکی به آن خواهیم رسید

بازاریابی و تبلیغات پیامکی مدت زیادی نیست که یکی از المان های اصلی تبلیغات شده است و یکی از ابزار های جدید در زمینه بازاریابیبه حساب می آید. اما نوپا بودن، نتوانسته جلوی استفاده و استقبال بسیار بالای صنایع و مشاغل، از این روش بازاریابی را بگیرد.
میزان تاثیر زیاد و هزینه کم، از اصلی ترین عوامل رشد سریع بازاریابی پیامکی هستند که توانسته اند توجه افراد و سازمان های مختلف را جلب کنند. اما با این وجود، ...



simorghsms

۱۶ خرداد ۹۴ ، ۱۰:۵۸ ۲ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
گروه سیمرغ