مهمترین قسمت یک فروشگاه، ویترین آن است وشما را با یک نگاه معرفی می‌کند. هم چنین قیمت‌های شما و به طور کل ارزش اجناس‌تان، تعیین‌کننده‌ی مدل دکور شما خواهد بود. عرضه برندها و مارک‌های مشهور باید در دکوری درخور نام این برندها باشد و این دقیقا مرز بین لوکس بودن یا معمولی بودن بوتیک شما است. با تقسیم نمودن مشتریان بە مشتریان فعلی، مشتریان از دست رفته و مشتریان بالقوه می توان راهبردمتفاوت را در جهت افزایش فروش مطرح کرد.

ثبات مشتریان فعلی (حفظ و نگهداری مشتریان وفادار)

در شرایط رکود و رونق بازار، شرکت ها باید از مشتریانی کە با آن ها دارای روابط می باشند حفاظت و نگهداری نمایند. از دست دادن چیزی کە داریم بسیار رنج آورتر از چیزی است کە تاکنون نداشته ایم. احتمال تکرارخرید مشتریان فعلی ۲۵ برابر بیشتر از مشتریانی است کە تاکنون هیچ خریدی از شما نداشته اند. در کل فروشنده باید بداند کە ایجاد ارتباط با مشتری فعلی بسیار آسانتر از سایرمشتریان است.

با مشتریان قدیم وفعلی خود ارتباط برقرار کنید، اگر بە عنوان یک نیروی فروش، بیش از شش ماه با مشتریان ارتباط نداشته باشید دیگر نباید بە آن ها بە عنوان مشتری نگاه کنید (مثلا با استفاده از سامانه پیام کوتاه مشتریان خودرا از اجناس جدید با خبر سازید، از خریدشان تشکر کنید...).اما بطور کلی و بطور مستقیم بە عنوان بخشی از راهکار حفظ و نگهداری باید با هریک از مشتریان خود حداقل دوبار درسال در تماس باشید. 

دریچه ی پیشنهادات، انتقادات را به روی مشتریان باز بگذارید بعنوان مثال از آنها بخواهید شمارا از کیفیت جنس خریداری شده ویا حتی نارضایتی خود با ارسال پیامک مطلع سازند.

به عنوان آخرین قدم، تبلیغات برای بوتیک را فراموش نکنید. یکی از پرطرفدارترین وداغترین روش‌های تبلیغات، تبلیغات از طریق اینترنت و بویژه شبکه‌های اجتماعی است. اگر بتوانید مشتریان خود را از طریق اینترنت و به طور کل روش‌های غیر فیزیکی جذب کنید، هم در وقت صرفه‌جویی کرده‌اید و هم در هزینه.

 

سیمرغ اس ام اس ارائه دهنده خدمات مبتنی بر پیام کوتاه در سراسر کشور با پایین ترین تعرفه وحرفه ای ترین پنل های کاربری ونمایندگی در خدمت ایرانیان می باشد.سامانه پیام کوتاه سیمرغ، بانک شماره قدرتمند از کل کشور به تفکیک کدپستی، جنسیت، رده سنی، همرا اول، ایرانسل، بانک مشاغل و... می باشد.

"با تبلیغات پیامکی بهتر دیده شوید"

باما تماس بگیرید

01732229441

www.simorghsms.com


سیمرغ اس ام اس