برای اینکه بتوانید از بین تمام راه های تبلیغاتی بهترین و مناسبترین روش را انتخاب کنید باید از میزان تاثیرگذاری هریک از روش ها در جذب مشتری و بالا بردن فروش آگاهی کامل داشته باشید.

در صورت داشتن آگاهی براحتی می توانید قبل از اینکه مشتریان خود را ازدست بدهید بهترین راه حل برای جذب بیشتر آنها را بیابید. اما در صورت عدم آگاهی از اینکه هر تبلیغات ممکن است تا چه میزان بر روی کار شما تاثیر بگذارد، احتمال غافلگیر شدن و عدم توانایی در پاسخ به نیازهای مشتریان، وجود دارد. همین امر باعث بی اعتمادی کاربران و مشتریان قدیم و جدید شما خواهد شد. مسلما از چنین پیشامدی بیشترین کسی که متضرر خواهد شد، شما خواهید بود.

 پس بهتر است قبل از انجام هر نوع تبلیغی، به میزان تاثیرگذاری آن توجه نمایید.

- بیش از %38 از کسانی که پیامک تبلیغاتی را دریافت می کنند به سایت و یا وبلاگ شرکت جهت دریافت اطلاعات بیشتر مراجعه می کنند.

- بیش از %32 از این افراد نیز به فروشگاهی که در پیامک تبلغاتی به آن اشاره شده است مراجعه می نمایند.

- %27 از کسانی که اس ام اس تبلیغاتی را دریافت می کنند، برای خرید همان محصول معرفی شده و یا محصول دیگری از همان شرکت، به سایت آن مراجعه می نمایند.

- بیش از %26 از جامعه آماری که اس ام اس را دریافت می کنند، برای خرید همان محصول به فروشگاه مورد نظر مراجعه می کنند. این در حالی است که %25 از این افراد پس از مراجعه به فروشگاه ، نسبت به خرید محصول دیگری از همان فروشگاه اقدام می کنند.

- در بدترین شرایط پیش آمده، و در حالتی که مخاطب به صورت مستقیم نسبت به خرید اقدام نکند، فروشگاه مورد نظر را به افراد دیگر معرفی می کنند. بر اساس آمارهای ارائه شده %21 از این افراد چنین کاری را انجام می دهند.


سیمرغ اس ام اس ارائه دهنده خدمات مبتنی بر پیام کوتاه و پیام صوتی و پیام های تبلیغاتی در سراسر کشور با پایین ترین تعرفه و حرفه ای ترین پنل های کاربری و نمایندگی آماده خدمت رسانی می باشد. سامانه پیام کوتاه سیمرغ  دارای بانک شماره قدرتمند از کل کشور به تفکیک استان، شهر، کدپستی، جنسیت، رده سنی، همرا اول، ایرانسل، بانک مشاغل و... می باشد.

"با تبلیغات پیامکی بهتر دیده شوید"

باما تماس بگیرید

017-32229441

www.simorghsms.com

برای دریافت فایل آموزشی بصورت فیلم به آدرس زیر مراجعه فرمایید

http://www.aparat.com/simorghsms


عناوین مرتبط:

زمان و محتوای پیام تبلیغاتی

برند شدن با ارسال پیامک

انواع ارسال انبوه پیامک

زمان ارسال پیامک تبلیغاتی

مدیریت ارسال سامانه پیامکی

بهترین روش تبلیغات

ارسال پیامک موفق

انواع ارسال در سامانه پیامکی