ارسال پیام تبلیغاتی به شبکه های اجتماعی (وایبر) به سامانه سیمرغ اس ام اس اضافه گردید

تبلیغات وایبری نرم افزاری تحت وب میباشد که بصورت پنل وایبر ارائه میشود ، بدیهی است ارسال های تحت وب با سرعت بالا انجام میشود و بابت هر پیام باید پنل را شارژ نمایید. اما در نسخه تحت ویندوز نرم افزارهای تبلیغات وایبری میتوانید روزانه تعدادی پیام رایگان را به صورت تستی ارسال نمایید.در این گونه ارسال بانک شماره در اختیار ندارید و پیام های شما گزارش تحویل یا عدم تحویل به شما ارائه نمی دهد.

جهت ارسال وایبر از طریق سامانه پیام کوتاه سیمرغ اس ام اس کافیست مانند قبل وارد سامانه خود شوید و به قسمت ارسال پیام مراجعه کنید و از قسمت شماره فرستندهviber را انتخاب کرده بدین ترتیب ارسال پیام شما مبتنی بر ارسال وایبر انجام می شود.علاوه بر این می توانید در قسمت های مختلف ارسال، فیلتر ها و محدوده های مختلف برای انواع ارسال را اعمال کنید و بدون هیچ محدودیتی ارسال خود را تا 900 کاراکتر با صرف هزینه کمتر از ارسال پیام کوتاه انجام دهید.

آیا می دانید بیش از ۵ میلیون کاربر وایبر در ایران وجود دارد ؟

با استفاده از تکنولوژی های جدید شما دیگر نگران بلاک شدن پیام خود نباشید !!!

باتوجه به اینکه شاید حداکثر 40 درصد مردم عضو این شبکه های اجتماعی باشند شما برای هر ارسال فقط هزینه پیام های رسیده به گوشی مشتری را میپردازید و پس از دریافت گزارش وضعیت پیام کامل و دقیق شما شاهد بازگشت هزینه قابل توجهی هستید.

مزایای تبلیغات وایبری :
1- کاربران بدون شک آنها را میخوانند.
2- هزینه کمتر ارسال پیامک بدون محدودیت کاراکتر 
3- امکان ارسال تصویر در آن وجود دارد
4- برخلاف اس ام اس که امکان بلک لیست شدن در آنها زیاد است، تمامی پیامها ارسال شده و به دست مخاطبان می رسد.
5-ارسال هدفمند به کاربران یک شهر خاص
6- امکان قرار دادن لینک سایت و یا صفحات اینترنتی در آن

7-مهمترین مزیت ارسال پیامک با وایبر آشنا بودن مخاطبان شما با آی تی و اینترنت وغالبا قشر جوان است که باعث می شود برای تبلیغات کالاهای لوکس و همچنین تبلیغات اینترنتی بازار هدف مناسبی داشته باشید

8- شما قابلیت بحث با مشتری را دارید ، بدین معنا که ، وقتی کاربر پیامی را دریافت می کند و در مورد تبلیغات شما سوال یا ابهامی دارد ، توانایی پاسخگویی از طریق وایبر را دارید.

امکانات نرم افزار تحت وب ارسال وایبر سیمرغ اس ام اس:

ارسال پیامک تکی

ارسال پیامک گروهی

ارسال پیامک بر اساس پیش شماره

ارسال پیامک بر اساس کد پستی

ارسال پیامک بر اساس جنسیت، رده سنی

ارسال به تفکیک استان و شهر های کشور

ارسال پیامک به تفکیک مشاغل

سیمرغ اس ام اس ارائه دهنده خدمات مبتنی بر پیام کوتاه و پیام های تبلیغاتی در سراسر کشور با پایین ترین تعرفه وحرفه ای ترین پنل های کاربری ونمایندگی آماده خدمت رسانی می باشد. سامانه پیام کوتاه سیمرغ دارای بانک شماره قدرتمند از کل کشور به تفکیک استان، شهر، کدپستی، جنسیت، رده سنی، همرا اول، ایرانسل، بانک مشاغل و... می باشد.

"با تبلیغات پیامکی بهتر دیده شوید"

باما تماس بگیرید

017-32229441

www.simorghsms.com