شاد بودن در انجام کار چندان مشکل نیست تنها با توجه به جزئیات میتوان شاد بود. میتوان از کوچکترین جزئیات شروع کرد به طور مثال فضای کاریمناسب یک میز کار مناسب که ساعت های زیادی از روز را در آن سپری می کنید یا یک میان وعده بسیار دلچسب, این موارد هرچند کوچک و جزئی هستند ولی تا حد بسیار زیادی می توانند سبب شوند تا روزهای خود را بسیار شاداب تر سپری کنید و از کسالت و یکنواخت بودن روزهای مختلف جلوگیری شود.

ترفندهای زیادی را میتوان به کار گرفت که در محیط کاری در شرایط شادی قرار بگیرید از این میان چندین راهکار انتخاب شده که در ذیل به شرح آنها می پردازیم.

1- زیباسازی و تزئین محیط کار

انجام کارهای جزئی مانند گذاشتن یک قاب عکس زیبا بر روی میز کار یا یک گلدان کوچک در روی میز و ... همه آن مواردی که سبب شادی شما می شود. لذت بردن از فضایی که در آن کار میکنید علاوه بر افزایش روحیه شاد در شما سبب انجام هرچه بهتر کارها می شود.

2- انجام پیاده روی

در طی یک روز حداقل 10 دقیقه را به انجام پیاده روی سریع اختصاص دهید. انجام این کار به سبب دریافت هوای تازه میزان جریان خون را در مغز افزایش می دهد و سبب شادی بیشتر و رفع کسالت و خواب آلودگی در بدن می شود.

3- نوشیدن 2 الی 3 لیتر آب در طول روز

نوشیدن به اندازه کافی آب در طی روز به خصوص 2 الی 3 لیتر سبب افزایش H2O موجود در آن از کسالت و خواب آلودگی جلوگیری می کند. لذا سعی کنید در طول روز چند لیتر آب نوشیده و همواره از غذاهایی استفاده کنید که کمی مرطوب باشند.

4- همواره به خود انرژی مثبت دهید

همواره سعی کنید از خود تعریف کنید این امر را به خود بقبولانید که شما فردی عالی در انجام کارهای خود هستید. این کار سبب افزایش اعتماد به نفس در شما خواهد شد.

5- استفاده از گلدان در محیط کار

استفاده از گیاهان و سبزینه ها سبب آرامش شما در محیط کاری میشود. به طور مثال می توانید از گل آلوئه ورا استفاده کنید که سبب جلوگیری از آفتاب سوختگی می شود و یا یک گلدان گل یاس که سبب آرامش اعصاب و فکر شما می شود.

6- استفاده از ظروف واقعی

استفاده از فنجان و یا بشقاب واقعی سبب می شود احساس راحتی بیشتری در محیط کاری خود داشته باشد. لذا می توانید استفاده از ظروف یکبار مصرف را کاهش دهید.

7- به تصاویر طنز و جالب نگاه کنید

مشاهده تصاویر خنده دار و طنز سبب افزایش آزاد شدن آندروفین موجود در مغز میشه و به نوعی سبب تقویت روحیه شما خواهد شد.

8- تعیین اهداف کوچک برای خود

در آغاز صبح لیست کوچکی از کارهایی که باید انجام دهید را آماده کنید تا از میزان دلهره خود در هنگام انجام کارها بکاهید.

9- لحظه‌ای استراحت کنید

لحظاتی که در هنگام انجام کار احساس می کنید دارای عدم تمرکز در انجام امور کاری خود هستید لحظه ای را استراحت کنید تا مجدد تمرکز خود را بدست آورید.

سیمرغ اس ام اس ارائه دهنده خدمات مبتنی بر پیام کوتاه و پیام های تبلیغاتی و پیام صوتی در سراسر کشور با پایین ترین تعرفه وحرفه ای ترین پنل های کاربری و نمایندگیآماده خدمت رسانی می باشد. سامانه پیام کوتاه سیمرغ دارای بانک شماره قدرتمند از کل کشور به تفکیک استان، شهر، کدپستی، جنسیت، رده سنی، همرا اول، ایرانسل،بانک مشاغل و... می باشد.

"با تبلیغات پیامکی بهتر دیده شوید"

باما تماس بگیرید

017-32229441

www.simorghsms.com

عناوین مرتبط