علت های مختلفی وجو دارد که نشانگر این موضوع می باشد که 
شبکه های اجتماعی اطلاعات بسیار اندکی در مورد تاثیر گسترده از کسب و کار شما ارائه می دهند. در واقع رسانه های جمعی همانطور که در بازاریابی تاثیر مثبت می گذارند می توانند تاثیر عکس بر این مسئله نیز بگذارند در واقع برخی از این عوامل عبارتند از:

تعداد اکثریت بازاریابان فقط به تعداد فالوورهای شبکه های اجتماعی نظارت دارند، اما نکته مهمی که بسیاری از مردم از آن چشم پوشی می‌کنند این است که اهداف اولیه گروه های رسانه اجتماعی باید تقویت ارتباط بیشتر و متقابل با مشتری و شناساندن نام تجاری­تان باشد.

  بسیاری از فعالیت ها و اشتراکاتی که مورد استفاده قرار می گیرد نه توسط خود افراد بلکه توسط روبوت ها صورت می گیرد.

هر نوع بازاریابی دارای هدفی هایی می باشد از جمله مشتریان مشخص و مورد هدف که ممکن است این اشتراکات از مشتریان هدف شما نیامده باشد.

 همواره در هرنوع بازاریابی افرادی مخالف و موافق وجود دارد و ممکن است برخی از اشتراکات اجتماعی از طرف افرادی باشند که در رابطه با نام تجاری شما منفی صحبت کنند. 

۱-  علاقه به جستجوی نام تجاری

مشتریان به جستجوی یک نام تجاری در رسانه های اجتماعی علاقه بیشتری نسبت به موتورهای جستجو دارند. این نشان می دهد که میزان جستجوی برند، معیار مهمی است. ابزارهای متفاوتی برای اندازه گیری میزان جستجوی نام تجاری وجود دارد که گوگل اینتاس و گوگل ترندس از سایر جست و جوگرها موثرتر هستند.

2-  پیشرفت بیشتر

مورد استفاده قراردادن برنامه های تخصیص به شما اطلاع می دهد که گروه رسانه های اجتماعی شما در مسیر درست حرکت می کند یا خیر؟ از جمله این برنامه ها Marketo یا Convertro می باشد.

۳-  احساسات پیرامون نام تجاری

استفاده از تبلیغات مناسب که سبب ایجاد حس مثبت در افراد شود زیرا احساس منفی می تواند بر روی نام تجاری شما تاثیر نامناسبی بگذارد. در این رابطه ابزارهایی همچون SocialMention و meltwater وجود دارد که می تواند به شما در اندازه‌گیری احساسات، درباره نام تجاری شما به صورت آنلاین کمک کند.

۴-  لینک های ورودی

یکی از عوامل تاثیر گذار در رتبه بندی گوگل و محبوبیت شما لینک های ورودی هستند. حجم لینک های وارد شده به سایت شما از عواملی هستند که میتوان پس از شناسایی آن ها علاقه افراد را به فعالیت های اجتماعی خود جلب کرده و از مزایای آن در آینده بهره مند شوید.

۵-  ‌klout و نمره آن

یکی از ابزارهایی که برای اندازه گیری تعامل در رسانه های اجتماعی به کار می رود کلوت می باشد. این ابزار به شما کمک می کند تا متوجه شوید آیا تلاش های شما در رسانه های اجتماعی نتیجه بخش بوده است یا خیر.

 

سیمرغ اس ام اس ارائه دهنده خدمات مبتنی بر پیام کوتاه و پیام های تبلیغاتی و پیام صوتی در سراسر کشور با پایین ترین تعرفه وحرفه ای ترین پنل های کاربری و نمایندگی آماده خدمت رسانی می باشد. سامانه پیام کوتاه سیمرغ  دارای بانک شماره قدرتمند از کل کشور به تفکیک استان، شهر، کدپستی، جنسیت، رده سنی، همرا اول، ایرانسل، بانک مشاغل و... می باشد.

"با تبلیغات پیامکی بهتر دیده شوید"

باما تماس بگیرید

017-32229441

www.simorghsms.com

 

عناوین مرتبط: