غالبا بازاریابی را به معنی آگهی و تبلیغات برای یک محصول از طریق اطلاع رسانی حضوری میدانند اما اینها فقط قسمتی از بازاریابی می باشد.

با یک بازاریابی صحیح و کامل، شما «مشتریانی راضی و وفادار»، «محصولاتی معروف و موفق»، «سفارشات و گردش کار بیشتر» و البته «شکایات کمتری» خواهید داشت. پس در هنگام تعیین اهداف بازاریابی نیاز های مشتریان را در اولویت قرار دهید و بعد به نحوه عرضه و توزیع آن بپردازید تا شاهد موارد ذکر شده باشید.

تاجران و کمپانی‌های موفق همواره بخش مهمی از فعالیت‌ها و هزینه‌های خود را به مطالعه و برنامه‌ریزی برای دست‌یافتن به نیازهای مشتری و پاسخگویی به آن اختصاص می‌دهند. محصول، قیمت، مکان و تبلیغات چهار P معروف در بازاریابی هستند (Product, Price, place, promotion )  که هر یک در شرایط خاص، اهمیت بیشتری در رشد میزان سود خواهند داشت:

● محصول یا خدمات: محصولات و خدمات معمولاً برای برطرف‌کردن بخشی از نیازها عرضه می‌شوند که ممکن است کاربردی ، زیربنایی و عاطفی باشند. 
● قیمت:  اگر قرار است مشتریان محصولی را به اندازه کافی خریداری کنند، قیمت آن محصول باید واقعی باشد تا منافع طرفین تامین شود. 
● مکان:  محل قرار‌گرفتن یک فروشگاه و یا نماینده توزیع یک محصول، یکی از مهم‌ترین عوامل برای رسیدن محصول به دست مشتری است. 
● تبلیغات:  آن دسته از فعالیت‌های تبلیغاتی است که مشتریان را از آنچه شما برای عرضه دارید، آگاه و آنها را به خرید تشویق می‌کند. 

برای مثال در دو کارخانه تولید ماشین ممکن است ترکیب عناصر بازاریابی متفاوت باشند. 
برای کارخانه ماشین های لوکس، محصول (نمای ماشین، قطعات، موتور...) اجزای عمده و اساسی ترکیب هستند. مشتریان به دنبال خودروی شیک و لوکس می‌گردند و می‌پذیرند که بهای خواسته خود را بپردازند. 
در یک کارخانه معمولی، قیمت حرف اول را می‌زند! این گونه کارخانه ها معمولا تمایل دارند که قیمت‌ها مناسب باشد تا مشتریان قادر به پرداخت آن باشند.


سیمرغ اس ام اس ارائه دهنده خدمات مبتنی بر پیام کوتاه و پیام های تبلیغاتی و پیام صوتی در سراسر کشور با پایین ترین تعرفه وحرفه ای ترین پنل های کاربری و نمایندگی آماده خدمت رسانی می باشد. سامانه پیام کوتاه سیمرغ دارای بانک شماره قدرتمند از کل کشور به تفکیک استان، شهر، کدپستی، جنسیت، رده سنی، همرا اول، ایرانسل، بانک مشاغل و... می باشد.

"با تبلیغات پیامکی بهتر دیده شوید"

باما تماس بگیرید

017-32229441

www.simorghsms.com

برای دریافت فایل آموزشی بصورت فیلم به آدرس زیر مراجعه فرمایید

http://www.aparat.com/simorghsms


عناوین مرتبط:

موفقیت در رقابت های بازاریابی پیامکی

بازاریابی پیامکی بصورت حرفه ای

کسب و کار وبازاریابی پیامکی

رموز بازاریابی پیامکی

ارتباطات بازاریابی، موثرترین شیوه تبلیغات

بازاریابی پیامکی برگ برنده کسب و کارها

بازاریابی پیامکی موفق