در دنیای امروز بازاریابی پیامکی بصورت چشمگیری به کسب و کارها کمک کرده است و اکثر کسب و کارها به کمک sms توانسته اند به به منافع بالای خود دست یابند. اما اینکه این عمل چگونه و از کجا شروع شود بسیار مهم است. بهمین دلیل برخی از متداولترین راهکارهای بازاریابی را فراهم کرده ایم.

1- در ابتدا برای مشتریان خود پیام خوش آمدگویی برای عضویت در گروهتان بفرستید. اطلاعات مربوط به ثبت نام و پیام هایی به مناسبت زادروز و مناسبت های سالانه ارسال کنید.

2- از مناسبت ها بطور خارق العاده و جالب استفاده کنید. برای مثال "امروز روز مادر است. با ورود به فروشگاه ستاره به مادران خود یک گل هدیه دهید." با پیام های خود باعث شادی و دلگرمی و لبخند مشتریان خود شوید.

3- پیام هایی متناسب با جریانات روزمره ارسال کنید. برای مثال می دانیم که افراد ساعات 7 الی 8 شب برای صرف غذا برنامه ریزی می کنند اگر در این ساعات پیامی با همچین محتوایی ارسال کنید قطعا با استقبال مواجه می شود. مثلا " دوستتان را به رستوران "علی بابا" میهمان کنید و با این پیام 50٪ تخفیف بگیرید."

4- باتوجه به خواسته مشتری خود می توانید راهنمایی های آموزنده، بصورت روزانه، هفتگی و یا ماهانه را ارسال کنید. شما همچنین می توانید برای گروه های مختلف مشتری اطلاعات عمومی ارسال کنید. به عنوان مثال، تغییرات مهم مالی در جهان - مسائل انرژی هسته ای.

5- چه کسی یک قرعه کشی خوب و سالم را دوست ندارد؟ به خصوص اگر فقط نیاز به ارسال یک کلمه یا یک عبارت کوتاه به یک کد باشد. اگر شما خلاق باشید می توانید شماره های بیشتری از این طریق ذخیره کنید.

در حال حاضر بسیاری از شرکت ها  از این شیوه های بازاریابی و دیگر استراتژی های نوآورانه استفاده می کنند.


سیمرغ اس ام اس ارائه دهنده خدمات مبتنی بر پیام کوتاه و پیام های تبلیغاتی و پیام صوتی در سراسر کشور با پایین ترین تعرفه وحرفه ای ترین پنل های کاربری و نمایندگی آماده خدمت رسانی می باشد. سامانه پیام کوتاه سیمرغ دارای بانک شماره قدرتمند از کل کشور به تفکیک استان، شهر، کدپستی، جنسیت، رده سنی، همرا اول، ایرانسل، بانک مشاغل و... می باشد.

"با تبلیغات پیامکی بهتر دیده شوید"

باما تماس بگیرید

017-32229441

www.simorghsms.com

برای دریافت فایل آموزشی بصورت فیلم به آدرس زیر مراجعه فرمایید

http://www.aparat.com/simorghsms

عناوین مرتبط:

نگاه کلی به بازاریابی پیامکی

بازاریابی پیامکی بصورت حرفه ای

چرا به پیامک تبلیغاتی نیاز داریم

مزایای بازاریابی پیامکی برای مشتریان

استفاده نادرست از بازاریابی پیامکی

میزان تاثیرگذاری پیام کوتاه از دیگر روش های تبلیغاتی

مدیریت زمان در بازاریابی پیامکی