اس ام اس به یک بخشی از زندگی روزمره ما تبدیل شده است. از جمله مانده کارت اعتباری ورق، وام، تخفیف و تبلیغات در فروشگاه ها و یا حوادث جالب در شهر.

تقریبا تمام پیام های دریافتی بر روی یک گوشی تلفن همراه خوانده می شود و اکثر گوشی های حتی یک بخش و یا کل پیام را بر روی صفحه نمایش بدون نیاز به باز کردن نمایش می دهند.

بنابراین، در طی چند سال گذشته، ارسال پیام کوتاه به یک راه موثر و محبوب از ارتباطات تبدیل شده است است. به همین دلیل بسیاری از شرکت ها، صرف نظر از زمینه فعالیت خود، به طور فزاینده از SMS  به عنوان یک ابزار تبلیغاتی و یا یک راه برای بهبود تصویر کسب و کار استفاده می کنند.

مزایای استفاده از اس ام اس انبوه:

هزینه پایین در مقایسه با انواع دیگر ابزارهای ارتباطات. با استفاده از پیام انبوه، شما می توانید به طور قابل توجهی پول و زمان خود را در مقایسه با انواع دیگر از تبلیغاتها (مانند تماس های تلفنی و یا پیام های ایمیل) صرفه جویی کنید و همچنین آنرا جایگزین تبلیغات گران رادیو و تلویزیونی کنید.

درخواست تجدید نظر مخاطبان. ارسال پیام کوتاه به پایگاه های مشتری خود را آغاز کنید، به طوری که آنها مرتبط به اطلاعات مشتریان باشد.

تحویل سریع و مستقیم اطلاعات به گیرنده. زمانی که تلفن روشن باشد، پیام شما چند لحظه پس از ارسال می رسد و نزدیک به 100٪ از پیام های دریافتی توسط گیرنده خوانده می شود و شما همیشه می توانید دقیقا متوجا شوید که پیام تحویل داده شد یا نه.

دسترسی و سهولت استفاده. شما از هر کامپیوتر و موبایل و تبلت می توانید ارسال پیام را در یک زمان مناسب انجام دهید. ارسال پیامک به هیچ گونه دانش و یا مهارت خاصی نیاز ندارد.

اس ام اس تبلیغاتی موانع هزینه و تبلیغ کوچک را برای ورود به بازار کاهش می دهد. کمپین های اس ام اس ارزان برای رستوران ها، کافه ها، آژانس های مسافرتی و غیره .. مناسب است.

انتشار دادن. اس ام اس مجهز به گسترده ترین پلت فرم برای دسترسی مستقیم به مصرف کنندگان، و همه گوشی های تلفن همراه می باشد.

مزایا کاملا آشکار است – این تبلیغ باعث کاهش هزینه های تبلیغات می شود با توجه به این واقعیت که نیاز به برقراری تماس به صورت جداگانه با هر یک از مشتریان بالقوه، و یا تولید مواد چاپی وجود ندارد. اس ام اس تبلیغاتی می تواند برای ارائه اخبار، امور مالی، اطلاعات ورزشی، نتایج قرعه کشی و حتی مسابقه مورد استفاده قرار گیرد. و شرکت می تواند به هر اندازه پیشنهاد های ویژه برای مشتریان موجود و بالقوه ارسال کند.


سیمرغ اس ام اس ارائه دهنده خدمات مبتنی بر پیام کوتاه و پیام های تبلیغاتی و پیام صوتی در سراسر کشور با پایین ترین تعرفه وحرفه ای ترین پنل های کاربری و نمایندگی آماده خدمت رسانی می باشد. سامانه پیام کوتاه سیمرغ دارای بانک شماره قدرتمند از کل کشور به تفکیک استان، شهر، کدپستی، جنسیت، رده سنی، همرا اول، ایرانسل، بانک مشاغل و... می باشد.

"با تبلیغات پیامکی بهتر دیده شوید"

باما تماس بگیرید

017-32229441

www.simorghsms.com

برای دریافت فایل آموزشی بصورت فیلم به آدرس زیر مراجعه فرمایید

http://www.aparat.com/simorghsms


عناوین مرتبط:

مزایای تبلیغات از طریق پیامک در یک نگاه

مزایای بازاریابی پیامکی برای مشتریان

مزایای پیامک صوتی

مزایای تبلیغات با پیامک

صفر تا صد پیامکی...!

ارسال بالک_ ارسال انبوه

با تلفن همراه خود ارسال انبوه انجام دهید