برای اینکه بتوانید یک محتوای پیامکی موفق داشته باشید توجه به دستورالعمل های زیر خالی از لطف نیست.

اولین گام: معرفی کسب کار خود (اسم فروشگاه)

روزانه هزاران پیام بی نام و نشان ارسال می شود، شاید به ظاهر مشکلی نداشته باشد اما برای دریافت کننده اعتباری ندارد و ارسال پیامک بدین صورت بی نتیجه است.

دومین گام: ارائه پیشنهاد برتر

بهترین مطلبی که مخاطب را جذب می کند یک پیشنهاد ویژه است که بدلیل جذابیت بالا می توان حتی قبل از معرفی خودتان در پیام بیاورید. برای مثال:

"30 درصد تخفیف برای خرید بالای 50 هزارتومان"

سومین گام: دستور العمل اجرایی

این امر بستگی به سیاست کاری شما برای پیاده سازی و بهره گیری از این تخفیف است و چگونه و چه مقدار مشتریان شما برای برخورداری از این تخفیف باید تلاش کنند به عنوان مثال:

"با نشان دادن این متن از تخفیف ما بهرمند شوید" و یا "جهت دریافت تخفیف کد xxxx  را به صندوق اعلام نمایید"

چهارمین گام: اضافه کردن تاریخ اتمام

مشخص کردن تاریخ انقضا نشان دهنده اورژانسی بودن پیشنهاد شما می‌باشد و به مخاطب شما این مطلب را یادآور می کند تا سریعا اقدام کند. برای مثال   "انقضا: 5/4/1394"

اقدامات دیگری که باید رعایت کنید زمان بندی ارسال پیام، شخصی سازی و اطلاعات مورد نیاز مخاطب است (که برای دسترسی به اطلاعات بیشتر می توانید از ارسال یک لینک درون متن استفاده کنید)

 

سیمرغ اس ام اس ارائه دهنده خدمات مبتنی بر پیام کوتاه و پیام های تبلیغاتی و پیام صوتی در سراسر کشور با پایین ترین تعرفه وحرفه ای ترین پنل های کاربری و نمایندگی آماده خدمت رسانی می باشد. سامانه پیام کوتاه سیمرغ  دارای بانک شماره قدرتمند از کل کشور به تفکیک استان، شهر، کدپستی، جنسیت، رده سنی، همرا اول، ایرانسل، بانک مشاغل و... می باشد.

"با تبلیغات پیامکی بهتر دیده شوید"

باما تماس بگیرید

017-32229441

www.simorghsms.com

برای دریافت فایل آموزشی بصورت فیلم به آدرس زیر مراجعه فرمایید

http://www.aparat.com/simorghsms

 

عناوین مرتبط:

چرا به پیامک تبلیغاتی نیاز داریم

کاربردهای پیام کوتاه

دلایل ارجعیت پیامک

صرفه جویی در هزینه با تبلیغات پیامکی

Points of smsmarketing

میزان تاثیرگذاری پیام کوتاه از دیگر روش های تبلیغاتی

بازاریابی پیامکی موفق