امروزه هیچ کس نمی تواند در مقابل بازاریابی پیامکی مقاومت کند و این یک ویژگی خاصی برای این ابزار تبلیغاتی است. تنها ابزار تبلیغاتی است که هم بدلیل هزینه اندک و هم بدلیل برقراری ارتباط سریع با مخاطبان، به زودی از بین نخواهد رفت. اما اینکه با پیامک تبلیغاتی بتوانید به اهداف خود برسید و در تجارت خود شاهد رشد باشید نکات ظریف در بازاریابی پیامکی است که به برخی از آنها اشاره می کنیم.

چه چیزی من یا پیشنهادم را خاص می کند؟

خود را به جای مشتریان تان قرار دهید و از زاویۀ دید آنها نگاه کنید. چه چیزی از یک شرکت تجاری انتظار دارید؟ چه نوع پیشنهاداتی برای شما جذاب است؟

چگونه می توانم میزان اثرگذاری پیامک خود را افزایش دهم؟

حال اگر پیشنهاد پیامکی شما با ارزش نباشد، مسلماً شما شاهد تغییر خاصی در تجارت خود نخواهید بود. اگر پیامک شما اطلاعات و محتوای ارزشمندی برای مشتریانتان نداشته باشد مانند این است که درون یک قایق بی پارو در رودخانه ای خروشان در حال حرکت هستید. به این ترتیب تمام تلاش های شما در زمینه بازاریابی پیامکی از بین خواهد رفت و در طولانی مدت نیز شاهد موفقیت نخواهید بود. پس از خود بپرسید که آیا تمام تلاش خود را برای راضی کردن مشتریان انجام داده اید. اگه جوابتان به این سوال مثبت است، پیامک های خود را ارسال کنید. اگر جوابتان منفی است بهتر است تغییراتی را در آنها ایجاد نمایید.

آیا اطلاعات تماس خود را در پیامک قرار داده ام؟

مطمئن شوید که یک آدرس یا شماره تماس در پیامک خود قرار داده اید. بدون قرار دادن اطلاعات تماس، میزان استقبال از پیامک های شما کاهش می یابد و حداکثر سود ممکن را از تبلیغات خود به دست نخواهید آورد. اگر نمی خواهید بیشترین بازدهی را از این ابزار ارتباطی داشته باشید پس چرا به خودتان زحمت می دهید؟ نیازی ندارید که میلیون ها تومان در این راه سرمایه گذاری کنید. کافیست زمان و مغز خود را در این راه قرار دهید.

مطمئن باشید، استفاده از بازاریابی پیامکی آنگونه که به نظر می رسد پیچیده نیست. فقط کافیست از قوانین آن پیروی کنید.

 

سیمرغ اس ام اس ارائه دهنده خدمات مبتنی بر پیام کوتاه و پیام های تبلیغاتی و پیام صوتی در سراسر کشور با پایین ترین تعرفه وحرفه ای ترین پنل های کاربری و نمایندگی آماده خدمت رسانی می باشد. سامانه پیام کوتاه سیمرغ  دارای بانک شماره قدرتمند از کل کشور به تفکیک استان، شهر، کدپستی، جنسیت، رده سنی، همرا اول، ایرانسل، بانک مشاغل و... می باشد.

"با تبلیغات پیامکی بهتر دیده شوید"

باما تماس بگیرید

017-32229441

www.simorghsms.com

برای دریافت فایل آموزشی بصورت فیلم به آدرس زیر مراجعه فرمایید

http://www.aparat.com/simorghsms

 

عناوین مرتبط:

قانون اصلی بازاریابی پیامکی

اشتباهات بزرگ در بازاریابی پیامکی

مدیریت زمان در بازاریابی پیامکی

تصورات اشتباه درباره ی بازاریابی پیامکی

مزایای تبلیغات با پیامک

میزان تاثیرگذاری پیام کوتاه از دیگر روش های تبلیغاتی