افراد زمانی عضو کمپین های پیامکی می شوند که پیام های دریافتی از کمپین، برایشان جالب باشد. باید توجه داشته باشید که آنها شماره خود را در اختیار شما گذاشته اند و از شما انتظار احساس ویژه دارند و و تمایل به دریافت پیامک های مناسب و در زمان مناسب را دارند. در عین حال دوست ندارند در معرض بمباران اس‌ام‌اس های شما‌ قرار بگیرند.

به مواردی که در زیر آمده است دقت کنید و با مشاهده هریک از آنها در بازاریابی پیامکی خود احتمال شکست کمپین پیامکی شما وجود دارد یعنی به آنچه مشتری از شما انتظار دارد توجه نمی شود و ارزش خود را نزد مشتری از دست داده اید پس باید بدنبال راه حلی برای رفع آن باشید. این نشانه ها عبارتند از:

  • افزایشی در ثبت نام لیست پیامکی شما وجود ناداشته باشد

نه تنها لغو و خروج از سامانه پیامکی شما اهمیت دارد، بلکه در صورت که میزان ثبت نام در آن نیز کم باشد، نشانه خوبی‌ نخواهد بود. اینکه شما مجبور باشید التماس کنید تا مشتریان، حتی وفادار ترینشان در لیست پیامکی شما ثبت نام کنند اصلا نشانه خوبی‌ نخواهد بود. شما باید شیوه خود را تغییر دهید، در غیر این صورت یک فرصت خوشب بازاریابی را از دست خواهید داد.

اگر شما هر روز مشاهده می‌کنید که ۵،۱۰ یا حتی ۲۰ نفر از لیست شما خارج میشوند در بلند مدت رشد بازاریابی شما بسیار دشوار خواهد شد. به عبارتی ممکن است میزان ثبت نام و لغو پیامک‌های شما یکسان باشد، بنابراین رشدی به وجود نخواهد عمد. حال اگر یک شب میزان لغو اس‌ ام‌ اس‌ های شما افزایش پیدا کند به این مفهوم خواهد بود که مشکل دیگری وجود دارد. ممکن است پیامک‌های شما خسته کننده نباشد، اما کمپین در این میان وجود داشته که موجب خروج افراد از لیست شما شده است.

  • پیشنهاد‌های شما با استقبال کمی‌ مواجه باشد.

شما به فکر خودتان پیشنهاد هایی بسیار ویژه و عالی‌ برای مخاطبین ارسال می‌کنید. در صورتی‌ که افراد از این پیشنهاد‌های پیامکی استقبال نکنند، به این مفهوم خواهد بود که در این پیشنهاد ارزش مناسبی وجود ندارد. در صورتی‌ که با چنین موردی مواجه شدید میتوانید به کمک نظر سنجی شخصی‌ یا آنلاین از مخاطبین خود بپرسید که واقعا چه چیز میخواهند.

بازاریابی اس‌ام‌اسی یکی‌ از شیوه‌های مناسب در صرفه جویی وقت و هزینه برای افزایش تجارت و برقراری روابط نزدیک تر با مشتریان می‌باشد. در صورتی‌ که استراتژی‌های شما صحیح باشد، میتوانید شاهد پیشرفت‌های بسیار مناسب و چشم گیری در این زمینه باشید.

 

سیمرغ اس ام اس ارائه دهنده خدمات مبتنی بر پیام کوتاه و پیام های تبلیغاتی و پیام صوتی در سراسر کشور با پایین ترین تعرفه وحرفه ای ترین پنل های کاربری و نمایندگی آماده خدمت رسانی می باشدسامانه پیام کوتاه سیمرغ  دارای بانک شماره قدرتمند از کل کشور به تفکیک استان، شهر، کدپستی، جنسیت، رده سنی، همرا اول، ایرانسل، ارسال از روی نقشه، بانک مشاغل و...می باشد.

 "با تبلیغات پیامکی بهتر دیده شوید"

باما تماس بگیرید

017-32229441

www.simorghsms.com

برای دریافت فایل آموزشی بصورت فیلم به آدرس زیر مراجعه فرمایید

http://www.aparat.com/simorghsms

عناوین مرتبط:

امکانات مازاد سامانه پیامکی سیمرغ

افزایش کاربران با پیام کوتاه

گسترش اعضای خبرنامه پیامکی

شوخ طبعی در بازاریابی پیامکی

درصد خوانده شدن پیامک

پیام های تبلیغاتی و چگونگی دریافت یا لغو آن