تشخیص اینکه ارسال پیام در چه زمانی  انجام گیرد نکته بسیار مهمی است که با ارسال پیامک در بازه زمانی درست شما می توانید بازخورد خود را به صورت قابل توجهی افزایش دهید البته به این موضوع باید توجه کرد که زمان مناسب ارسال هر پیامک به موضوع پیامک بستگی دارد مثلا ارسال پیامک تبریک، حراج، سررسید چک و یا ... متفاوت است اما به طور کلی زمان های پر بازده معمولا در ساعات 10 الی 12 صبح و 16 الی 19 عصر است.

استفاده از کلمات کوتاه و جذاب: سعی کنید با جملات کوتاه توجه خواننده را جلب کنید.

استفاده کلمات ساده به طوری که خواننده پیامک بدون هیچ ابهامی متوجه منظور شما  شود.

مطرح کردن هدف و متن اصلی خود در ابتدای متن و با توجه به محدودیت 70 کاراکتر حتی الامکان متن پیامک را کوتاه ارسال کنید تا حوصله مشتری هم سر نرود...

پیامک ابزاری ارتباطی دو طرفه است پس سعی کنید در پیامک ارسالی خود از مشتری درخواستی داشته باشید،مثلا می توانید از عبارت " با نشان دادن این پیام امشب به صندوقدار رستوران از تخفیف 20% ما استفاده کنید".

برای دیدار مجدد مشتریان شمارش معکوس داشته باشید، مثلا اگر در بازه 10 روزه اجناس فروشگاه تخفیف خورده با ارسال تاریخ اتمام طرح تخفیف خود  مشتریان را ترغیب نمایید.این نوع متن ها باعث تاثیرگذاری سریع تر پیامک می شود.

فقط کافیه با استفاده از تکنیک های هوشمندانه ،مشتری حس صمیمیت را در متن پیامک شما احساس کند و به مشتری نشان دهید که برای شما اهمیت دارد. فقط کافیه با استفاده از ابزار ارسال چند به چند سیستم پیامکی خود، پیامک تان را شخصی سازی کنید و نام مشتری را در پیامک خود ذکر کنید.

سعی کنید اطلاعات تکمیلی را در وب سایت خود به صورت کامل قرار دهید تا در متن پیامک بتوانید با نوشتن آدرس وب سایت خود بتوانید خواننده را راهنمایی کنید.

پیشنهادات متنوعی برای مشتریان داشته باشید.در هر نوبت ارسال پیامک برای مشتری پیشنهاد جذاب و ویژگی جدیدی را داشته باشید و از این طریق مشتری را به روز و آماده نگه دارید.

هدفمند بودن ارسال در افزایش بازدهی پیامک بسیار موثر است همیشه سعی کنید پیام خود را باتوجه به متن به بازار هدف صحیح ارسال کنید. مثلا مشخص کنید مشتریان شما چه کسانی هستند و با تحلیل درست و انتخاب سامانه پیامک مناسب که تمامی بانک شماره ها را در اختیار شما قرار دهد بازخورد خود را افزایش دهید.

خود را به جای خواننده احساس کنید مثلا زمانیکه از یک  فروشگاه خرید می کنید و پس از خرید برای شما پیام تشکر ارسال می کند باعث خشنودی شما می شود ،شما هم می توانید با تنظیم سامانه پیامک خود پیامی بلافاصله پس از دریافت هر پیام برای مخاطبان خود ارسال نمایید.

حتی الامکان سعی کنید از ارسال فلش استفاده نکنید چون در ارسال فلش پیام شما در گوشی مخاطب ذخیره نمی شود اگر در آینده نیاز به اطلاعات شما داشته باشند قادر به تماس با شما نیستند.

بعضی مخاطبان به اشتباه فکر می کنند زمانیکه پیام میخواهند ارسال کنند حتما باید پشت سیستم باشند تا پیام ارسال شود درصورتیکه اصلا اینطور نیست شما با استفاده از قابلیت ارسال زماندار سامانه پیامکی خود می توانید پیامی برای ماه و حتی سال آینده تنظیم و ارسال کنید و پس از تایید سیستم به طور خودکار پیام شما را در تاریخ و ساعتی که تنظیم نموده اید ارسال می کند.

حتما سعی کنید با یک برنامه ریزی دقیق و یادداشت برداری از کارها طیف وسیعی از مشتریان ،با رعایت نکات بالا پیام ارسال کنید .مطمئن باشید پس از گذشت بازه زمانی مشخص به تعداد مشتریان شما افزوده خواهد شد.

حتما قبل از ارسال پیامک انبوه یک پیام به صورت تستی برای گوشی خود ارسال کنید تا هم از فیلتر بودن کلمات مطمئن شوید و هم متن خود را روی گوشی ببینید چون کوچکترین اشتباه می تواند خیلی گران و جبران ناپذیر تمام شود.


سیمرغ اس ام اس ارائه دهنده خدمات مبتنی بر پیام کوتاه و پیام های تبلیغاتی و پیام صوتی در سراسر کشور با پایین ترین تعرفه وحرفه ای ترین پنل های کاربری و نمایندگی آماده خدمت رسانی می باشد. سامانه پیام کوتاه سیمرغ  دارای بانک شماره قدرتمند از کل کشور به تفکیک استان، شهر، کدپستی، جنسیت، رده سنی، همرا اول، ایرانسل، بانک مشاغل و... می باشد.

"با تبلیغات پیامکی بهتر دیده شوید"

باما تماس بگیرید

017-32229441

www.simorghsms.com


عناوین مرتبط