برای انتخاب بهترین سامانه پیام کوتاه و شرکت ارائه دهنده این خدمات ،باید مواردی از جمله هزینه پیامک، پشتیبانی، کیفیت و سرعت ارسال و... را نیز در نظر گرفت.

دراین مطلب به چند نکته کلیدی قبل از تهیه پنل پیامکی اشاره میکنیم:

۱هزینه ارسال پیام کوتاه

هنگام انتخاب سامانه پیامکی ، هزینه ارسال پیامک بسیار مهم میباشد. ارائه دهندگان خدمات پیام کوتاه از نظر سیستم محاسبه هزینه هر پیامک به دو دسته تقسیم می شوند:

بر اساس اعتبار: کاربر حساب خود را  شارژ میکند و با ارسال هر پیام کوتاه مبلغی از شارژ او کسر می شود. بطور مثال کاربری 10000 تومان حساب خودرا شارژ میکند که به ازای هر یک صفحه پیامک 13تومان کسر میشود.

بر اساس تعداد پیام کوتاه: هرچه تعداد ارسال های کاربر  بالاتر باشد ، مبلغ هر پارت اس ام اس وی کمتر میگردد. در ارسال های انبوه نیزبه ازای هر 70 کاراکتر ،10 تومان از حساب او کسر میگردد.

۲- هزینه های جانبی

بعضی ارائه دهندگان سامانه های پیامکی ممکن است قسمتی از هزینه های مربوط به خدماتشان را پنهان کنند تا سرویس سامانه آنها ارزانتر بنظر برسد. مواردی از قبیل هزینه های تنظیمات، پشتیبانی و غیره. قبل از خرید مطمئن شوید هزینه های جانبی دیگری وجود ندارد.

3- تاریخ انقضا برای شارژ خریداری شده

برخی شرکت های ارائه دهنده پنل پیامکی اگر اعتبار خریداری شده را در دوره زمانی مشخصی استفاده نکنند(مثلا2ماه) آن را باطل میکنند. بهتر است ازسامانه پیامکی استفاده کنید که این محدودیت را نداشته باشد.

4- کیفیت شبکۀ ارائه دهندۀ خدمات پیام کوتاه

در برخی سامانه های پیامکی نرخ پیامک پاین میباشد اما ممکن است کیفیت کارشان ضعیف است و پیامک ها ممکن است اصلا به موبایل مقصد نرسد و یا پس ازچندین ساعت تاخیر طولانی برسد.

5- قابلیت مدیریت و گزارشگیری

ارائه کنندگان خدمات پیام کوتاه یک سیستم مدیریت اشتراک مبتنی بر اینترنت (تحت وب) فراهم می کنند که عملکردهای عمدۀ آنها، مانند بررسی تعداد پیام کوتاه یا اعتبار باقیمانده و قابلیت خرید آنلاین اعتبار و … کمابیش مشابه هستند. برخی شرکت ها سیستم گزارشگیری را ارائه می دهند که یادگیری و استفاده از آن ساده است. این خصوصیات به کاربران کمک می کند تا کارآمدتر بوده و اشتباهات کمتری داشته باشند.

6- آیا شرکت ارائه کنندۀ خدمات قابلیت دریافت پیامک دارد؟

اکثر شرکت های خدمات پیام کوتاه فقط توانایی ارسال پیامک را دارند و قابلیت دریافت پیامک بر روی پنل کاربران وجود ندارد . اگر شما نیاز به سیستم پیام رسانی دوطرفه دارید (ارسال و دریافت پیام کوتاه) مطمئن شوید که شرکت مورد نظر شما این قابلیت را دارا باشد.

7- خدمات پشتیبانی

یک ارائه کنندۀ خوب خدمات پیام کوتاه باید یک گروه پشتیبانی داشته باشد که درک کاملی از سیستم خود داشته باشد. تیم پشتیبان باید قادر باشند انواع سئوالات و اشکالات را پاسخ داده و حل نمایند. کیفیت خدمات پشتیبانی انعکاس دهندۀ کیفیت سایر خدمات شرکت است، و خریداران می بایست قبل از خرید هم پشتیبانی تلفنی و هم ایمیل را کنترل نمایند.


سیمرغ اس ام اس ارائه دهنده خدمات مبتنی بر پیام کوتاه و پیام های تبلیغاتی و پیام صوتی در سراسر کشور با پایین ترین تعرفه وحرفه ای ترین پنل های کاربری و نمایندگی آماده خدمت رسانی می باشد. سامانه پیام کوتاه سیمرغ  دارای بانک شماره قدرتمند از کل کشور به تفکیک استان، شهر، کدپستی، جنسیت، رده سنی، همرا اول، ایرانسل، بانک مشاغل و... می باشد.

"با تبلیغات پیامکی بهتر دیده شوید"

باما تماس بگیرید

017-32229441

www.simorghsms.com


عناوین مرتبط