ارسال پیامک همانند سایر امور دارای قواعد و قوانین می باشد؛ دانستن و رعایت قوانین ارسال پیامک سبب می شود علاوه بر احترام به دیگران میزانموفقیت در ارسال پیامک بیشتر شود.

زمانیکه شما پیامک خود را ارسال می کنید ممکن از جواب دادن آن یک دقیقه و یا یک روز یا بیشتر طول بکشد.برای پیگیری خود سعی کنید تماس نگیرید یا اگر کاری هست که در نهایت باید با تلفن پیگیری شود این ارتباط را پیامک آغاز نکنید. یکی دیگر از مواردی که جزئی از ارسال پیامک قبل از تماس با اشخاص است. در صورتیکه شخص مورد نظر شما مشغله کاری فراوانی دارد می توانید قبل از تماس با او با ارسال یک پیام کوتاه از داشتن فرصت پاسخگویی فرد مطمئن شوید. اگر شخص مخاطب برای شما اهمیت دارد در جواب پیام های او از عبارات کوتاه استفاده نکنید.سعی کنید جواب او را کامل و جامع بیان کنید. بخاطر داشته باشید که Delivery Report به این معنا نمی باشد که پیام شما صد در صد توسط مخاطبتان خوانده شده است. لذا در انتهای پیامی که برای مخاطب خود ارسال می کنید سعی کنید از او بخواهید که تائیدیه دریافت را برای شما ارسال کند. اگر شخصی برای شما برای شما پیام کوتاه ارسال می کند سعی کنید با او تماس نگیرید زیرا ارسال پیام کوتاه توسط شخص به این معنا می باشد که فرد به هر دلیلی در آن لحظه قادر به پاسخگویی به شما نمی باشد. زمان ارسال پیامک به ساعت ارسال دقت کنید. ارسال پیام کوتاه در زمان استراحت افراد به معنای عدم احترام به شخص می باشد.


سیمرغ اس ام اس ارائه دهنده خدمات مبتنی بر پیام کوتاه و پیام های تبلیغاتی و پیام صوتی در سراسر کشور با پایین ترین تعرفه وحرفه ای ترین پنل های کاربری و نمایندگی آماده خدمت رسانی می باشد. سامانه پیام کوتاه سیمرغ  دارای بانک شماره قدرتمند از کل کشور به تفکیک استان، شهر، کدپستی، جنسیت، رده سنی، همرا اول، ایرانسل، بانک مشاغل و... می باشد.

"با تبلیغات پیامکی بهتر دیده شوید"

باما تماس بگیرید

017-32229441

www.simorghsms.com


عناوین مرتبط