زندگی در دورانی که همیشه حق با مشتری میباشد ، اثراتی بر نحوه کسب و کار گذاشته است. برای بالا بردن فروش بایست طوری رفتار کرد که با تثبیت لبخند رضایت بر چهره مشتری خریدهای بعدی وی نیز تضمین شود.تأثیرگذارترین و ارزان ترین روش  برای فروش بیشتر استفاده از پیامک میباشد.

راهکارهای مشتری مداری از طریق پیامک :

  1. در زمان خرید مشتری پس از صدور فاکتور شماره همراه او را در خواست کنید.
  2. لحظاتی پس از خروج او از فروشگاه برای او پیامی با عنوان تشکر از خرید او ، ارسال کنید.این کار سبب می شود احساس کند برای او ارزش قائل هستید و به فرآیند مشتری سالاری اهمیت می دهید . مانند:

(مشتری گرامی از خرید شما سپاسگزاریم به امید دیدار مجدد شما در خریدهای آتی)

  1. فروش لوازم جانبی کالایی که مشتری خریداری کرده  را با ارسال پیامک به اطلاع وی برسانید. مشتری با خواندن این پیام به این باور می رسد که همواره او را به یاد دارید. مانند:

(مشتری گرامی عرضه مدل های جدید کیف لپ تاپ آغاز شد)

4-  در فاصله های زمانی متفاوت مشتریان خود را از حراج یا تخفیفات فصلی از طریق پیامک  مطلع کنید به خصوص مشتریان قدیمی که از کیفیت کالا و خدمات شما اطمینان کامل دارند. مانند:

فروش ویژه لباس های زمستانی با 20% تخفیف ویژه برای مشتریان خاص

5- با ارسال پیام تبریک و تهنیت در مناسبت های مختلف به مشتری نشان دهید در احساسات او شریک هستید . مانند:

(آغاز سال نو را به شما هموطن عزیز تبریک عرض مینمائیم)

6- هنگامی که شعبه جدیدی افتتاح می کنید یا تسهیلاتی برای فروش کالاها در نظر می گیرید پیام حاوی تغییرات ایجاد شده برای مشتری ارسال کنید. با این روش به مشتری ثابت می کنید به فکر آسایش و راحتی او هستید. مانند:

(فروش اقساطی همراه با وام خرید کالا )

سیمرغ اس ام اس ارائه دهنده خدمات مبتنی بر پیام کوتاه و پیام های تبلیغاتی و پیام صوتی در سراسر کشور با پایین ترین تعرفه وحرفه ای ترین پنل های کاربری و نمایندگی آماده خدمت رسانی می باشد. سامانه پیام کوتاه سیمرغ  دارای بانک شماره قدرتمند از کل کشور به تفکیک استان، شهر، کدپستی، جنسیت، رده سنی، همرا اول، ایرانسل، بانک مشاغل و... می باشد.

"با تبلیغات پیامکی بهتر دیده شوید"

باما تماس بگیرید

017-32229441

www.simorghsms.com


عناوین مرتبط