یک روز دلم به جشن مولا علی می رفت 

در عیدِ غدیرِ خُم به صحرا می رفت 

هر کوه که در برابر می‏دیدم 

چون دستِ علی بود که بالا می رفت

………………………………………………………………………………………

علی در عرش بالا بی نظیر است
علی بر عالم و آدم امیر است
به عشق نام مولایم نوشتم
چه عیدی بهتر از عید غدیر است؟

………………………………………………………………………………………

غدیر ای باده‏ گردان ولایت   /  رسولان الهی مبتلایت
     ندا آمد ز محراب سماوات      / به گوش گوشه ‏گیران خرابات
رسولی کز غدیر خم ننوشد  /    ردای سبز بعثت را نپوشد

………………………………………………………………………………………

خدایا به حق شاه مردان / مرا محتاج نامردان مگردان

دلا امشب به می باید وضو کرد / و هر ناممکنی را آرزو کرد

………………………………………………………………………………………

نازد به خودش خدا که حیدر دارد / دریای فضائلی مطهر دارد

همتای علی نخواهد آمد والله / صد بار اگر کعبه ترک بردارد

………………………………………………………………………………………

ما زین جهان از پی دیدار میرویم / از بهر دیدن حیدر کرار میرویم ،

درب بهشت گر نگشایند به روی ما / گوییم یا علی و ز دیوار میرویم

………………………………………………………………………………………

برداشت خدا پرده ز اسرار نهفت / بردست نبی گل ولایت بشکفت

شد نورٌ علی نور به ذکر صلوات / چون منزلت علی پیمبر می گفت

………………………………………………………………………………………

آسوده زهرچه بوده ام من امروز / غمها ز دلم زدوده ام من امروز

درعید غدیر خم به ذکر صلوات / ابواب جنان گشوده ام من امروز

………………………………………………………………………………………

 گروه سیمرغ اس ام اس حلول عید ولایت و امامت را که به شکرانه ی تکمیل دین و تتمیم نعمت همگان با عرشیان و فرشیان است ، محضر شما و همه ی شیعیان تبریک و تهنیت عرض می نماید.

"با تبلیغات پیامکی بهتر دیده شوید"

باما تماس بگیرید

017-32229441

www.simorghsms.com

عناوین مرتبط