در حال حاضر بسیاری ازما به دنبال روش های تبلیغاتی ساده و کم هزینه هستیم . مادراین قسمت  به چند نمونه از بهترین  روش های تبلیغاتی کم هزینه اشاره میکنیم که از طریق بازاریابی و به صورت اینترنتی صورت میگیرد و بازدهی فوق العاده بالایی دارد.

1.      بازاریابی ازطریق شبکه های اجتماعی

در عصر کنونی با پیشرفت  اینترنت  و رسانه های  اجتماعی  ارتباطی ، شبکه های اجتماعی بهترین مکان برای دیده شدن می باشد،درنتیجه  این بازاریابی  با توجه به بازخورد بالا ، و هزینه پایین ، کارایی بهتری  نسبت به روش سنتی دارد.

2.      بازاریابی مقاله ای

 تهیه مقالات و قراردادن آنها در سایت‌ها و مجلات الکترونیکی،وبلاگها یا وسایل دیگر ارتباطی  بازاریابی مقاله ای  نامیده میشود ،که جایگاه شما را در موتورهای جستجو بالا میبرد و خوانندگان را از تخصص شما آگاه میسازد.برای  جذب مشتریان به سایت خود ،آدرس لینک صفحه های فروش خود را در صفحات اطلاعات رایگان خود قرار دهید که خوانندگان بتوانند بر روی آن کلیک کنند و خرید خود را انجام دهند. اینگونه  مقالات تبدیل به درآمد می‌شوند.

3.      بازاریابی رابطه ای یا رابطه مند

در این نوع بازاریابی  برقراری رابطه  دوستانه  با مشتریان و ترغیب دیگران به این کار از طریق کاربرد مدیریت موثر ارتباط با مشتریاست.هدف بازاریابی رابطه ای رویکرد مناسب برای حفظ و نگهداری مشتریان  و رضایتمندی مشتری جهت ایجاد وفاداری او نسبت به شرکت می باشد.

4.       بازاریابی با ایمیل

ارسال  تبلیغات خود برای معرفی و ارئه محصولات  و خدمات شرکت  ازطریق  یک ایمیل گروهی به تعداد زیادی از کاربران و دعوت آنهاجهت  بازدید از وب سایت ، بازاریابی با ایمیل می باشد ، ارتباط با مشتری از طریق ایمیل بازاریابی مستقیمی برای معرفی محصول و یا خدمات به مردم است. دربازاریابی اینترنتی از طریق ایمیل باید اصولی را رعایت کرد که مهمترین آن رعایت احترام به مشتری است.

5.       بازاریابی تصویری

تاثیر و جذابیت آموزش تصویر یک امر بدیهی است . درحال حاضر شبکه هایی مانند آپارات و یوتیوب راه را برای این نوع آموزش باز کرده اند و کاربران زیادی برای آموزشهای تصویری به این شبکه ها رجوع می کنند. شما با ساخت ویدئوهای مرتبط با کار خود، ویا حتی آموش تصویری در زمینه کاری خود می توانید با افراد در تعامل باشید. 

6.      بازاریابی شبکه ای

 بازاریابی محصولات به صورت لایه لایه و چندسطحی را بازاریابی شبکه ای (Network Marketing ) یا مینامند. حالا اگر برای کاری که انجام می دهید(یعنی معرفی مشتری)، به شما حق واسطه گری (پورسانت) بدهند شما بازاریابی شبکه ای انجام داده اید.

این نوع بازاریابی  حقوق ثابت ندارد بلکه کمیسیون پرداخت می شود ، بنابراین محدودیتی برای نماینده فروش نیست. درآمدنمایندگان محدود به میزان فروش خودشان نیست بلکه از حجم فروش سایر نمایندگانی که خود آنها معرفی کرده اند درصد فروش دریافت می کنند.

7.      بازاریابی ویروسی

این روش تبلیغات  بدون پرداخت هیچ هزینه ای به صورت تبلیغات بین مردم صورت میگیرد.  در واقع این نوع بازاریابی، مانند ویروسخود را تکثیر می‌کند و مشتری منتشرکننده آن است.

رایج ترین  روش برای انجام این نوع بازاریابی شبکه جهانی اینترنت است که با افزایش تعداد کاربران اینترنت، اهمیت آن روز به روز افزایش بیشتری می‌یابد.

سیمرغ اس ام اس ارائه دهنده خدمات مبتنی بر پیام کوتاه و پیام های تبلیغاتی و پیام صوتی در سراسر کشور با پایین ترین تعرفه وحرفه ای ترین پنل های کاربری و نمایندگی آماده خدمت رسانی می باشد. سامانه پیام کوتاه سیمرغ  دارای بانک شماره قدرتمند از کل کشور به تفکیک استان،شهر، کدپستی، جنسیت، رده سنی، همرا اول، ایرانسل، بانک مشاغل و... می باشد.

"با تبلیغات پیامکی بهتر دیده شوید"

باما تماس بگیرید

01732229441

www.simorghsms.com

عناوین مرتبط

چگونه با گوگل پلاس بازاریابی اینترنتی کنیم؟،  پیدا کردن بهترین مشتری از بین مشتریان با پیام کوتاه ،گامی نو از سیمرغ در ارتباطات،  همه چیز درباره پیامک تبلیغاتی،پیامک انبوه یا ایمیل مارکتینگ ؟ ، اطلاعات جامع در مورد نمایندگی سامانه سیمرغ اس ام اس ، نمایندگی سیمرغ اس ام اس در گلستان ، چگونه با آپارات بازاریابی اینترنتی کنیم؟