simorgh

از زمان رواج پیام کوتاه در ایران کمتر از 15 سال می گذرد. اما در همین مدت کم پیامک به دلیل سریع بودن، کم هزینه بودن و ارتباط نزدیک با مخاطب جایگاه خود را کسب کرده است. از پیامک و پنل ارسال پیام کوتاه می توان برای مقاصد تبلیغاتی و یا اطلاع رسانی و خدماتی  استفاده نمود. در ادامه به برخی از کاربردهای پیام کوتاه اشاره خواهد شد.

در مراکز آموزشی و فرهنگی

·         موفقیت هایی را که کسب کرده اند با ارسال پیامک به آنها یادآور شوید. مثلا: تبریک صمیمانه ما برای کسب معدل A در دوره آموزشی مربوطه (نام دوره آموزشی) را بپذیرید.

·         پس از خروج ثبت نام کنندگان میتوان پیامکی ارسال کرد جهت تشکر از حسن انتخاب آنها.
این پیام میتواند در قالب یک پیام فرهنگی یا آموزشی باشد. مثلا :با استعداد متوسط اما پشتکار متوسط به هر چه بخواهید می رسید.

·         ارسال پیامک برای اطلاع رسانی از دوره های جدید قابل ارائه مرتبط با هر دوره آموزشی با ذکر تاریخ و ساعت جهت ثبت نام برای دانشجویان همان دوره.

در دانشگاه ها و موسسات عالی

·         اعلام نمرات هر دانشجو بصورت اختصاصی

·         اعلام زمان شروع و پایان انتخاب واحد

·         اعلام مانده بدهکاری و تاریخ سر رسید اقساط شهریه به دانشجویان

در پایگاه بسیج و هیئت ها

·         اطلاع رسانی درباره تاریخ ، ساعت و مکان جلسات

·         آگاهی دادن به اعضا در خصوص فعالیتها و اقدامات جدید

·         اعلام برگزاری برنامه های خاص به مناسبتهای خاص

در مراکز درمانی و بیمارستان ها

·         اعلام جلسات کاری با همکاران و کارمندان

·         نوبت دهی غیرحضوری به بیماران بوسیله پیام کوتاه (بیمار با ارسال پیام کوتاه به شماره اختصاصی شما جهت ویزیت و یا آزمایشگاه یا رادیولوژی و... در تمام ساعات شبانه روز نوبت تاریخ، و زمان حضور خود را از سوی سامانه دریافت میکند)

اما برای کسانی که مخاطبین زیادی دارند اگر بخواهند این پیامک ها را بصورت دستی و از شماره موبایل خود ارسال نمایند، کار آسانی نیست. روزانه باید زمان زیادی برای فرستادن پیامک ها و بررسی گزارش ارسال و تحویل آنها نماید. همچنین ممکن است زمانی که باید ارسال کند را فراموش کند در نتیجه اطلاع رسانی ازم انجام نگیرد.

با تهیه یک پنل کاربری پیام کوتاه سیمرغ، می توان هزاران پیامک را به صورت آنی و یا زمان بندی در کوتاه ترین زمان ممکن ارسال نمود ضمن اینکه یک گزارش کامل از ارسال هم در دست خواهید داشت.

 

سیمرغ اس ام اس ارائه دهنده خدمات مبتنی بر پیام کوتاه و پیام های تبلیغاتی و پیام صوتی در سراسر کشور با پایین ترین تعرفه وحرفه ای ترین پنل های کاربری و نمایندگی آماده خدمت رسانی می باشد. سامانه پیام کوتاه سیمرغ  دارای بانک شماره قدرتمند از کل کشور به تفکیک استان،شهر، کدپستی، جنسیت، رده سنی، همرا اول، ایرانسل، بانک مشاغل و... می باشد.

"با تبلیغات پیامکی بهتر دیده شوید"

باما تماس بگیرید

017-32229441

www.simorghsms.com

 

عناوین مرتبط:

دریافت خلافی خودرو با اس ام اس، شمارهی پیامکی برای دریافت آخرین وضعیت کارت پایان خدمت اعلام گردید ، سامانه پیامکی پیگیری کارت سوخت، راهکار جدید پیامکی برای سازمان ها، راهکارهای جدید و متنوع پیامکی برای آتلیه عکاسی ...