برای موفقیت در بازاریابی پیامکی باید مجوز و اجازه مشتری داشته باشید. از آنجایکه تقریبا غیر ممکن است برای فردی که جلوی پیام دریافتی رابگیرد؛ بسیار مهم است که مطمئن شوید پیام برای گیرنده اش مفید و جالب باشد. ارسال پیام های ناخواسته به مردم میتواند برای نام تجاری شما بسیار مخرب باشد و اثر سوء داشته باشد.

کارکردن و ارسال پیام به مشتریانی که مطمئنید خواهان پیام ها و خدمات شما هستند میتواند کلید و رمز موفقیت شما باشد.

راه های بسیاری برای به دست آوردن مشتری و تبدیل یک مشتری به یک داوطلب برای دریافت پیام شما وجود دارد که البته آسان ترین راه ارائه و مطرح کردن چیزهای تشویقی است.

در اینجا برخی از دستورالعمل ها برای این موضوع پیشنهاد داده شده است:

به عنوان نقطه شروع از مشتریان بالقوه موجود استفاده کنید و از یک سری راه کارهای انگیزشی معمولی برای گرفتن اطلاعات تماس یا تلفن همراه آنها استفاده کنید.شاید ارائه تخفیف و اطلاع رسانی به آنها در اولین گام و اولین پیام خوش آیند آنها باشد.

حالا زمانی که آنها اولین قدم مثبت را به سوی شما برداشته اند و به انگیزه شما پاسخ دادند درطول زمان با ارائه انواع خدمات مختلف، انگیزه آنها را برای دریافت پیام های خود افزایش دهید. این عمل هوشمندانه به شما اجازه قضاوت در مورد تاثیر گذاری شما روی مشتریانتان را میدهد.

در مرحله بعدی نهایت تلاش خود را برای هرچه بیشتر شخصی سازی پیام های ارسالی خود بکنید. به عنوان مثال با کمی ظرافت می توانید با استفاده از ارسال چند به چند در سامانه پیامکی سیمرغ با مخاطب قرار دادن نام مشتری در ابتدای پیام، حس صمیمیت را به او القا کنید یا با استفاده از ذکر تاریخ خرید و یا مراجعه قبلی وی به شما سعی در افزایش انگیزه او برای دیدار و مراجعات بعدی داشته باشید.

یک شاخص ارزش برای پاداش دادن مشخص کنید. به عنوان مثال زمانیکه خریداران در 5 نوبت از شما خرید میکنند و همراه و همگام با شما هستند برای ایجاد انگیزه اضافی، خرید بعدی آنها را به عنوان پاداش به آنها هدیه دهید.

همیشه در نظر داشته باشد برای موفقیت در بازاریابی با sms احترام به مشتری و ایجاد حس راحتی در مشتری بسیار مهم است با در نظر گرفتن این اصل بسیار ساده و راحت میتوانید یک ارتباط طولانی مدت و سالم با مشتری برقرار کنید.

 

سیمرغ اس ام اس ارائه دهنده خدمات مبتنی بر پیام کوتاه، پیام های تبلیغاتی و پیامک صوتی در سراسر کشور با پایین ترین تعرفه وحرفه ای ترین پنل های کاربری و نمایندگی آماده خدمت رسانی می باشد. سامانه پیام کوتاه سیمرغ  دارای بانک شماره قدرتمند از کل کشور به تفکیک استان،شهر، کدپستی، جنسیت، رده سنی، همرا اول، ایرانسل، بانک مشاغل و... می باشد.

 "با تبلیغات پیامکی بهتر دیده شوید"

 باما تماس بگیرید

017-32229441

www.simorghsms.com

 

 

عناوین مرتبط:

موفقیت در بازاریابی پیامکی، سامانه پیامک صوتی چیست ؟ ، ۸ قدم تا راه‌اندازی یک کسب و کار کوچک ، تبلیغات پیامکی...!!؟؟ ، بازاریابی پیامکی Sms-Marketing