simorgh

چیزی که در گوگل+ متفاوت بوده و باعث می شود عملکرد بهتری نسبت به بازدیدهای مستقیم از سایر شبکه های اجتماعی داشته باشد، این است که گوگل فرصت تعامل با بازدیدکنندگان را از طریق تعداد زیادی نقطه تماس ایجاد می کند که شامل یوتیوب و نتایج جستجوی مستقیم می شود. این بدین معناست که بازدیدکنندگان در حال تعامل از گوگل+ چندین کانال احتمالی دیگر نیز برای ارتباط گیری با شما دارند.

هرچه کاربران بیشتر به مقالات گوگل پلاس توجه کنند، احتمال تعامل آنها افزایش پیدا می کند. چالش در این مرحله، تمایز یافتن در دریای بی شمار مقالات است. اول از همه، مقالات گوگل+ ، بر خلاف تمامی سایر پلتفورم های اجتماعی، مانند یک مینی بلاگ عمل کرده و هر پستی به یک هدلاین (سرخط) نیاز دارد. نه تنها اضافه کردن هدر به تمایز مقاله کمک می کند، بلکه گوگل از اولین کلمات مقالات به دو روش استفاده می کند:

گوگل+ رسانه متنی و تصویری است، پس از هر دو آنها استفاده کنید. برای مقالات خود توضیح کامل بدهید، از نوشتن مقالات طولانی نترسید.

برای افزایش قابلیت اشتراک گذاشته شدن، بهتر است عکس ها را خودتان آپلود کنیدوقتی شما عکس های خود را آپلود می کنید، لینک عکسها به مدل کل صفحه ای تشکیل می شود.

 اگر در اشتراک گذاری هدفمند زیاده روی کنید، مقالات شما به اسپم تبدیل می شوند. مواظب باشید چه چیزی را به اشتراک می گذارید. تنها در بهترین های مقالات و مهم ترین آنها را از این روش منتشر کنید.

 تنظیمات پایه گوگل طوری است که #تگ را خودکار به هر مقاله ای که متن کافی داشته باشد، اضافه می کند. بهترین کار، اضافه کردن #تگ های مرتبط خودتان در پایان یا میانه هر مقاله است.

 گوگل پلاس شما را بهتر از همه به بازدید کننده ها معرفی میکند زیرا جدا از این که شما را در باکسی قرار میدهد که بقیه نیستند و حتی صفحه ی شخصی شما را در بالای نتایج قرار میدهد.گوگل یک قدم فراتر میرود و تصاویر اشخاص و صفحات را هم به نمایش میگذارد فیسبوک شاید یک میلیارد عضو داشته باشد اما گوگل روزانه یک میلیارد بازدید دارد.همه ی افرادی که وارد اینترنت میشوند حتما یک بار حداقل گوگل را چک میکنند اینها همه دلایلی است که شما باید وقت بیشتری در مورد گوگل پلاس صرف کنید همچنین که اگر شما همین حالا شروغ کنید بهGoogle Plus Marketing چون هنوز موج رقابت زیاد نشده شما یک قدم از بقیه جلوتر خواهید بود.

 


سیمرغ اس ام اس ارائه دهنده خدمات مبتنی بر پیام کوتاه و پیام های تبلیغاتی در سراسر کشور با پایین ترین تعرفه وحرفه ای ترین پنل های کاربری و نمایندگی آماده خدمت رسانی می باشد. سامانه پیام کوتاه سیمرغ  دارای بانک شماره قدرتمند از کل کشور به تفکیک استان،شهر، کدپستی، جنسیت، رده سنی، همرا اول، ایرانسل، بانک مشاغل و... می باشد.

"با تبلیغات پیامکی بهتر دیده شوید"

باما تماس بگیرید

017-32229441

www.simorghsms.com

 

عناوین مرتبط:

چگونه با فیسبوک بازاریابی اینترنتی کنیم؟، چگونه با آپارات بازاریابی اینترنتی کنیم؟، چگونه با اینستاگرام بازاریابی اینترنتی کنیم؟، استفاده از شبکات اجتماعی در بازاریابی اینترنتی، چگونه بازدید سایت خود را افزایش بدهیم؟، نحوه استفاده از تلگرام و وایبر در سامانه سیمرغ.