1- فراخوانی برای اقدام (Call To Action: CTA)

اصل (CTA) ساده و مختصر مهمترین عنصر در هر کمپین پیامکی (SMS)  است.
شما باید دقیقا بدانید چه کار انجام دهید و از چه دستورالعمل هایی پیروی کنید  تا دریافت کننده پیام، از آگهی احساس هیجان کند.

شما با استفاده از کلمات و عبارات زیر می توانید مطمئن شوید که دریافت کننده از دریافت sms هیجان زده می شود:
رایگان/ هم اکنون/ باورنکردنی/ ارزان/ مدت زمان محدود/ هم اکنون ثبت نام کنبد/ قبل از اینکه خیلی دیر شود/ از دست ندهید/ فرصت استثنایی/

2- کلمات ابتدایی برای شروع

مطمئن باشید کلمه ابتدایی که sms خود را با آن شروع می کنید بسیار مهم است و می تواند نقش به سزایی در ترغیب دریافت کننده به حذف یا خواندن پیام متنی داشته باشد.البته یکی از نکات کلیدی مهم استفاده از نام تجاری و برند خود در ابتدای پیامک است. در بعضی مواقع می توانید از کلمات و عباراتی نظیر پیشنهاد رایگان/ همین الان بخوانید و مراجعه کنید/ .... استفاده کنید.

3- شخصی سازی پیام خود

سامانه پیامکی سیمرغ با استفاده از امکان ویژه ارسال چند به چند این ویژگی را برای شما فراهم می کند که بتوانید هر پیامی را برای اشخاص شخصی سازی کنید.

هرکسی با دریافت پیامک از جانب شما با دیدن نام خود احساس صمیمیت و مهم بودن میکند.

به عنوان مثال وقتی شما پیامک خود را با عبارت آقای زند عزیز شروع می کنید بسیار جذاب تر است تا وقتی که با مشتری عزیز شروع می کنید.

4- ارسال پیام واضح و روشن

متن پیام خود را شیرین و ساده بیان کنید.  یک پیام روشن و واضح و یک پیام فراخوان برای اقدام ساده ارسال کنید. نیازی نیست مردم چیزهای غیر ضروری را بدانند.

5- پیشنهاد

ارائه پیشنهاد، موثرترین راه برای موفقیت و مبارزه در بازاریابی sms خواهد بود.

به عنوان مثال عبارت یکی بخرید و یکی رایگان دریافت کنید و یا با نشان دادن این sms در فروشگاه از 50% تخفیف برخوردار می شوید بسیار موثرتر و هیجان انگیز تر از عبارت کلیشه ای به فروش ویژه تابستانی ما بیاید است.

6- اس ام اس رایگان (free sms) * (free msg)

یک کلمه جادویی برای شروع پیام شما خواهد بود.

اغلب مشتریان زمانیکه پیامکی دریافت می کنند و فکر می کنند بابت آن باید هزینه ای پرداخت کنند عصبانی می شوند.

اگر شما پیام خود را با کلمه اس ام اس رایگان شروع کنید این اطمینان خاطر را به مشتری می دهید که نیازی نیست بابت دریافت این پیام هزینه ای پرداخت کند و بابت هزینه نگرانی نداشته باشد.

7- متن بدون کلمه اختصاری

در متن پیامک از عبارت و کلمات اختصاری و یا کلمات عامیانه استفاده نکنید. بسیاری از مردم معنی آن را درک نمی کنند و این کار اثر بخشی کل کمپین پیامکی شما را خراب می کند.

8- دادن آزادی عمل به مشتری

سعی کنید یک راه خروج به مشتری خود نشان دهید. به عنوان مثال برای مشتریانی که نمی خواهند در کمپین شما شرکت کنند و نمی خواهند پیامهای شما را دریافت نمایند، بتوانند با ارسال عددی خاص به شما، شماره خود را از لیست مشتریان شما حذف کنند.

با انجام این اقدام هوشمندانه هم به نظر مشتریان خود احترام گذاشته اید و هم زمان و هزینه خود را برای کسی که نمی خواهد پیام های شما را دریافت کند، هدر نمی دهید.

 

 

سیمرغ اس ام اس ارائه دهنده خدمات مبتنی بر پیام کوتاه و پیام های تبلیغاتی در سراسر کشور با پایین ترین تعرفه وحرفه ای ترین پنل های کاربریو نمایندگی آماده خدمت رسانی می باشد. سامانه پیام کوتاه سیمرغ  دارای بانک شماره قدرتمند از کل کشور به تفکیک استان،شهر، کدپستی، جنسیت، رده سنی، همرا اول، ایرانسل، بانک مشاغل و... می باشد.

"با تبلیغات پیامکی بهتر دیده شوید"

باما تماس بگیرید

017-32229441

www.simorghsms.com

 

عناوین مرتبط:

دلیل برای استفاده از بازاریابی پیامکی برای کسب و کار کوچک خود، پیام های تبلیغاتی و چگونگی دریافت یا لغو آن، موفقیت در بازاریابی پیامکی،تعیین اهدافی که با بازاریابی پیامکی به آن خواهیم رسید، تبلیغات پیامکی...!!؟؟، راهکار جدید پیامکی برای سازمان ها.

simorgh