دلایل ارسال نشدن اس ام اس های تبلیغاتی بسیار زیاد است که می خواهیم در این مقاله با چند مورد مهم آن آشنا شویم.

بعضی از مخاطبین تلفن های همراه (ایرانسل – همراه اول) به اپراتور سرویس دهنده خود درخواست مبنی بر دریافت نکردن پیامک های تبلیغاتی را می دهند که این امر باعث می شود شماره آنها داخل لیست سیاه مخابرات یا BlackList قرار گیرد. طبعا با این موضوع امکان ارسال پیامک تبلیغاتی به این شماره ها امکان پذیر نمی باشد .

اختلال اپراتور:
در خیلی از مواقع امکان دارد که اپراتورهای ارسال اس ام اس با اختلال مواجه باشند که این امر به تمامی کاربران در سامانه اطلاع رسانی می شود.
همان طور که مشاهده کرده اید در سامانه اطلاع داده شده است که قبل از ارسال اس ام اس حتما یک پیامک تست برای همراه اول و ایرانسل ارسال فرمایید تا از صحت ارسال اس ام اس خود به مخاطب مطمئن شوید.

کلمات فیلتر سامانه:
گاهی در سامانه کلمات ویژه ای وجود دارد که امکان ارسال اس ام اس از سامانه برای کاربران مقدور نمی باشد. برای آکاهی از این حالت، قبل از ارسال به مخاطبان، حتما یک پیام به تلفن همراه خود (درصورتی کهبلک لیست نباشد) ارسال کنید. در صورت تحویل پیام، کلمات خارج از فیلتر می باشد.

 

سیمرغ اس ام اس ارائه دهنده خدمات مبتنی بر پیام کوتاه و پیام های تبلیغاتی در سراسر کشور با پایین ترین تعرفه وحرفه ای ترین پنل های کاربری و نمایندگی آماده خدمت رسانی می باشد. سامانه پیام کوتاه سیمرغ دارای بانک شماره قدرتمند از کل کشور به تفکیک استان،شهر، کدپستی، جنسیت، رده سنی، همرا اول، ایرانسل، بانک مشاغل و... می باشد.

"با تبلیغات پیامکی بهتر دیده شوید"

باما تماس بگیرید

017-32229441

www.simorghsms.com

 

عناوین مرتبط:

شماره های مجازی برای ارسال پیام کوتاه، ارسال پیام به لیست سیاه مخابرات (ویژه مشتریان سیمرغ)،پیام های تبلیغاتی و چگونگی دریافت یا لغو آن، تعیین اهدافی که با بازاریابی پیامکی به آن خواهیم رسید،راهکار پیامکی جدید 94 برای فروشگاه های لباس، لیست سیاه مخابراتی چیست؟، تبلیغات پیامکی...!!؟؟.


simorgh